Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 4 september 2011, 17:36   #161
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Mijn waarde Salvadorii, erg kies kan ik uw taalgebruik niet noemen. Wat houdt u tegen om sito presto de thread "huisnegers, wie zijn ze, wat doen ze" op te starten? Wie weet komt u samen met ons tot onvermoede inzichten.
Wat gij van mijn taalgebruik vindt zal mijn worst wezen. Volksverraders/ huisnegers - tomayto/tomahto...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 4 september 2011 om 17:37.
Salvadorii is offline  
Oud 4 september 2011, 17:37   #162
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Wat gij van mijn taalgebruik vindt zal mijn worst wezen. Volksverraders/ huisnegers - tomayto/tomahto...
Het moet wel gezegd worden dat er verschillende manier zijn om een mening te uiten. Ik ben geen voorstander van uw manier. Hoffelijkheid draag ik nog steeds hoog in het vaandel.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 4 september 2011, 17:48   #163
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slasty Bekijk bericht
Het begrip 'nationaliteit' en 'volk' is in de 19e eeuw verzonnen ...
Het woord 'folc' bestond nochtans reeds in het Oud-Neder-Frankisch, het Oud-Hoogduits en het Oud-Engels.

In het Oud-Saksisch, het Oud-Fries en het Oud-Noors werd het woord 'folk' gebruikt.

In het Middel-Nederlands werd dat dan 'volc' of 'volke'.

De betekenis was gelijk aan die van het woord 'stam'.

Het woord werd later ook gebruikt als men het wilde hebben over 'bewoners van een staat'.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is nu online  
Oud 4 september 2011, 18:00   #164
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het woord 'folc' bestond nochtans reeds in het Oud-Neder-Frankisch, het Oud-Hoogduits en het Oud-Engels.

In het Oud-Saksisch, het Oud-Fries en het Oud-Noors werd het woord 'folk' gebruikt.

In het Middel-Nederlands werd dat dan 'volc' of 'volke'.

De betekenis was gelijk aan die van het woord 'stam'.

Het woord werd later ook gebruikt als men het wilde hebben over 'bewoners van een staat'.
Wel blaas mij! Een stamlid of bewoner van een staat. Ik blijk warempel een Belg of een soort van Menapiër te zijn.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 4 september 2011, 18:08   #165
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Het moet wel gezegd worden dat er verschillende manier zijn om een mening te uiten. Ik ben geen voorstander van uw manier. Hoffelijkheid draag ik nog steeds hoog in het vaandel.
Das uw recht. Ik heb geen respect voor mensen die mijn democratische rechten (willen) uitverkopen, die mijn geld afpakken om in eindeloze putten te smijten, die 'solidair' zijn met de colonisator, die racistische privileges uitdelen, kort gezegd die bereid zijn de huisneger te spelen...
Oud 4 september 2011, 18:10   #166
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1) Wel blaas mij!

2) Een stamlid of bewoner van een staat.

3) Ik blijk warempel een Belg of een soort van Menapiër te zijn.
1) Eh, liever niet, dank u.

2) Ja, zo staat dat in het Etymologisch Woordenboek dat ik raadpleegde.
Let wel, ik heb dat woord niet uitgevonden, hé.
Niettemin bestond er blijkbaar behoefte aan.

3) Het is best mogelijk dat u de Belgische nationaliteit hebt. Dat zal uw identiteitskaart wel vermelden.

Het volk der Menapiërs is echter al heel lang geleden verdwenen (eerst in de pan gehakt door de Romeinen, daarna zo goed als geruisloos opgegaan in enerzijds de Gallo-Romeinen en anderzijds de Franken die zich in de streek kwamen vestigen).

Ik had nog een paar vraagjes voor u:

Waar bent u geboren?

Waar zijn uw ouders geboren?

Waar zijn uw grootouders geboren?

Wat is uw moedertaal?

Welke kranten leest u?

Waar gaat u stemmen?

djimi is nu online  
Oud 4 september 2011, 18:12   #167
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Das uw recht. Ik heb geen respect voor mensen die mijn democratische rechten (willen) uitverkopen, die mijn geld afpakken om in eindeloze putten te smijten, die 'solidair' zijn met de colonisator, die racistische privileges uitdelen, kort gezegd die bereid zijn de huisneger te spelen...

Heeft u er ooit geestelijke bijstand overwogen?
Indien niet, verduidelijk even
- kolonisator
- racistische privileges
- huisneger

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 september 2011 om 18:12.
4x10E6 is offline  
Oud 4 september 2011, 18:13   #168
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn waarde Salvadorii, erg kies kan ik uw taalgebruik niet noemen. Wat houdt u tegen om sito presto de thread "huisnegers, wie zijn ze, wat doen ze" op te starten? Wie weet komt u samen met ons tot onvermoede inzichten.
Over threads gesproken, waar blijf je met de politiek relevante thread van kleine pietjes?

Citaat:
origineel
"Les francophones ont raté des opportunités, ce n'est pas un mensonge et cela a radicalisé les esprits en Flandre. En 2007, je ne voyais pas la nécessité de dire non �* tout. Il y a une part de faute des francophones, c'est clair. Mais la N-VA veut piéger le monde politique �* deux niveaux. C'est pour cela que j'ai conseillé �* Elio dans sa note de gérer le communautaire de manière �* amener le CD&V �* la table de négociation et l'économique de manière �* séduire l'Open-VLD. La N-VA seule, perd de sa relevance. Elle seule profitera du chaos. "

Waar staat hier dat het NV-A doelbewust aangestuurd werd om het NV-A uit de regeringsonderhandelingen te weren. Het is de evidentie zelf dat het NV-A alleen elke relevantie verliest, wanneer CD&V mee over de communautaire onderhandelen en Open VLD mee over de economische aspecten onderhandelen. Raar dat Bart De Wever en het verzamelde gros NV-A'ers dergelijke simpele mathematische wetmatigheden niet kunnen bevatten, noch kunnen behappen. Grote ego's met kleine pietjes?

Nota. De paragraaf "Elio Di Rupo – als hij en zijn medewerkers daar al niet zelf op waren gekomen – leverde een nota af die erop voorzien was om zonder de N-VA te worden uitgevoerd. Waarna gebeurde wat moest gebeuren: de N-VA zei inderdaad nee. Alleen deed die partij dat sneller dan verwacht." vind ik niet terug in het originele artikel. Linkje graag.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 4 september 2011, 18:19   #169
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Heeft u er ooit geestelijke bijstand overwogen?
Indien niet, verduidelijk even
- kolonisator : franstaligen, dat gij dat niet beseft verbaast me niet - links is altijd wereldvreemd (het gebruik van een C had een hint moeten zijn).
- racistische privileges: De faciliteiten in de rand, de oververtegenwoordiging van de Gallo-Hangmatiers in het parlement, de toeters, bellen en grendels
- huisneger: ga naar yootoob en tik in 'Malcolm X' en 'House negro' - die kan dat heel goed uitleggen... die had ook geestelijke bijstand nodig zeker... een zwarte die durfde opkomen voor zijn rechten: scandaleux!

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 4 september 2011 om 18:21.
Salvadorii is offline  
Oud 4 september 2011, 18:21   #170
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel blaas mij! Een stamlid of bewoner van een staat. Ik blijk warempel een Belg of een soort van Menapiër te zijn.
Als ik aan een volksverrader zou moeten denken... U zou vermoedelijk in mijn gezichtsveld komen...
Pas op... daarmee wil ik niet zeggen dat U het echt ook bent...
freelancer is offline  
Oud 4 september 2011, 18:21   #171
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1) Eh, liever niet, dank u.

2) Ja, zo staat dat in het Etymologisch Woordenboek dat ik raadpleegde.
Let wel, ik heb dat woord niet uitgevonden, hé.
Niettemin bestond er blijkbaar behoefte aan.

3) Het is best mogelijk dat u de Belgische nationaliteit hebt. Dat zal uw identiteitskaart wel vermelden.

Het volk der Menapiërs is echter al heel lang geleden verdwenen (eerst in de pan gehakt door de Romeinen, daarna zo goed als geruisloos opgegaan in enerzijds de Gallo-Romeinen en anderzijds de Franken die zich in de streek kwamen vestigen).

Ik had nog een paar vraagjes voor u:

Waar bent u geboren?

Waar zijn uw ouders geboren?

Waar zijn uw grootouders geboren?

Wat is uw moedertaal?

Welke kranten leest u?

Waar gaat u stemmen?
Spannend .. vraagjes uit de Flair. Ik verkies de antwoorden erop te houden waar die thuishoren, in de privé-sfeer.

4x10E6 is offline  
Oud 4 september 2011, 18:27   #172
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Spannend .. vraagjes uit de Flair. Ik verkies de antwoorden erop te houden waar die thuishoren, in de privé-sfeer.
Of was het den Joepie?
Everytime is offline  
Oud 4 september 2011, 18:28   #173
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Over threads gesproken, waar blijf je met de politiek relevante thread van kleine pietjes?
Mijn beste, die thread bestaat al lang op politics.be. Arno Hintjens had het ooit over "grote ego's met kleine pietjes".

De relevantie van een dergelijke uitspraak mag men zeker niet onderschatten.

‘Het probleem met Dedecker, Leterme en Philip L'hiver is dat het allemaal West-Vlamingen zijn. Die hebben allemaal problemen met hun pietje. Ze hebben geen kleintje, ze hebben geen grote. Maar ze kunnen alleen nog een erectie krijgen als ze een verkiezing winnen. De Wever: zelfde verhaal.' Bron

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 september 2011 om 18:31.
4x10E6 is offline  
Oud 4 september 2011, 18:32   #174
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
Mijn beste, die thread bestaat al lang op politics.be. Arno Hintjens had het ooit over "grote ego's met kleine pietjes".

De relevantie van een dergelijke uitspraak mag men niet onderschatten.
Nu je Arno Hintjens het hoogste niveau van politieke relevantie vindt, begrijp ik dat je geen enkele inhoudelijke discussie aankunt.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 4 september 2011, 18:33   #175
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Als ik aan een volksverrader zou moeten denken... U zou vermoedelijk in mijn gezichtsveld komen...
Pas op... daarmee wil ik niet zeggen dat U het echt ook bent...
Ik verontschuldig mij hierbij deemoedig aan de Menapiërs wegens mijn volksvreemde gedragingen. Sorry gasten.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 september 2011 om 18:33.
4x10E6 is offline  
Oud 4 september 2011, 18:35   #176
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Nu je Arno Hintjens het hoogste niveau van politieke relevantie vindt, begrijp ik dat je geen enkele inhoudelijke discussie aankunt.
Wie heeft het over politieke relevantie? Het valt niet te ontkennend dat politici kleine pietjes hebben. Bewijs gerust het tegendeel.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 september 2011 om 18:36.
4x10E6 is offline  
Oud 4 september 2011, 18:37   #177
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw goed recht, maar dan moet ge niet verwachten dat andere mensen kunnen 'bepalen' (inschatten zou misschien beter zijn) tot welk volk ge hoort. En dat vroegt ge wel.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 4 september 2011, 18:38   #178
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U wilde toch écht weten tot welk volk u behoort?

Ik heb er geen bezwaar tegen dat allemaal privé te houden.
Stuurt u de antwoorden op die vraagjes maar in een privé-bericht.
Dan zal ik u ook in een privé-bericht antwoorden.

djimi is nu online  
Oud 4 september 2011, 18:42   #179
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
Wie heeft het over politieke relevantie? Het valt niet te ontkennend dat politici kleine pietjes hebben. Bewijs gerust het tegendeel.
Jij hebt het woord relevantie op tafel gelegd, ik niet:

Citaat:

De relevantie van een dergelijke uitspraak mag men zeker niet onderschatten.

‘Het probleem met Dedecker, Leterme en Philip L'hiver is dat het allemaal West-Vlamingen zijn. Die hebben allemaal problemen met hun pietje. Ze hebben geen kleintje, ze hebben geen grote. Maar ze kunnen alleen nog een erectie krijgen als ze een verkiezing winnen. De Wever: zelfde verhaal.' Bron
Dirk A is offline  
Oud 4 september 2011, 18:43   #180
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Zieke geest? De zieke geesten zijn degenen die te dom zijn om België te accepteren zoals ze is.
U bent dus de ziekste geest der zieken,aangezien u niet accepteert dat de Nederlandstaligen de democratische meerderheid vormen...

Citaat:
Accepteer gewoon Belgie zoals ze is, punt aan de lijn. U zal niet sterven omdat u België accepteert zoals ze is..
U ook niet,en toch accepteert u ons niet en wil u dat brussel ten koste van onze gemeenschap uitbreidt...

Citaat:
En tant pis als dit tot een burgeroorlog leidt. Vlaams-Nationalisten willen zowiezo een burgeroorlog.
Is dit een oproep tot geweld????

Toch sterk dat élke keer u én uw medestanders de eersten zijn om over geweld te beginnen...

En waar het hart vol van is loopt de mond van over....
Svennies is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be