![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar dat gij alleen aan uw eigen denkt hebt ge al meermaals duidelijk gemaakt - hoewel ik nog steeds dat het gewoon macho-internetprietpraat is... getroll dus
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 4 september 2011 om 19:48. |
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
U realiseert zich wellicht niet wat u met dergelijke uitspraken op de hals haalt. Bye.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#205 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#206 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoneke,ik ben bij de para's geweest,ik wéét wat hij bedoelt,hij wil er desnoods voor sneuvelen als een goede patriot,ik echter wil er de overkant voor laten sneuvelen als ze dan toch zo idioot zijn om het op een gewelddadige manier willen proberen... |
|
|
|
|
|
#207 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik ga enkel af op wat uw in andere posts gesteld hebt - natuurlijk ken ik uw niet; ik zeg ook elke keer dat ik denk dat ge gewoon aan t blazen zijt om een reactie te krijgen... en dat ge dus helemaal niet zijt zoals ge u hier soms voordoet...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 4 september 2011 om 20:03. |
|
|
|
|
#210 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik denk dat hij bedoelt dat hij op het driehoekje gedrukt heeft en dat ik een ban zou krijgen voor aanzetten tot geweld of zo... maar ik ben vrij zeker dat de mods functionele hersenen hebben dusja...
|
|
#211 |
|
|
Je kent me niet maar ondertussen beoordeel je wel. Je bent dus dom.
|
|
|
|
|
#212 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
ok whatever...
|
|
#213 | |
|
Minister
|
Citaat:
Als het niet duidelijk kunnen definiëren van de term volk, het summum van uw argumentatie moet inhouden, hewel dan voel ik mij zeer stevig in mijn politiek standpunt. Toch bedankt om toe te geven dat je relevantie (Arno Hintjens) gebruikt, bij gebrek aan echte argumenten, om bepaalde geposte boodschappen af te breken .
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat moeten we dan met de everytimekes en co die hier openlijk zich uitspreken over een burgeroorlog... |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar enfin, u sleurt het NV-A erbij, net nu deze thread interessant begon te worden. Niet erg netjes van u! Samen met de mede forumleden komen we stilaan wel uit bij een definitie van wat een volk dan wel mag inhouden. Het blijft voorlopig koffiedik kijken wat een volksverrader is en wat die dan wel mag uitrichten. wat valt er immers bij een volk te verraden? U geeft aan dat dit een beeldspraak (een metafoor) betreft; doch stelt ook de relevantie van het feit dat politici kleine pietjes hebben in vraag, desondanks voelt u zich "gesterkt in uw politiek standpunt". U ontlokte vanavond bij mij een glimlach. Dank hiervoor, het zijn donkere en regendoorzopen tijden. Overigens ook dank om mij even aan het NV-A zetelquota herinnerd te hebben. Hoe u erbij komt dat ik mij hiermee niet verzoenen zou kunnen ontgaat me volkomen. Niettemin, kunnen we echter focus houden ? Volksverraders, wie zijn ze, wat doen ze?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 september 2011 om 20:30. |
|
|
|
|
|
#217 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Volksverrader: Iemand die de rechten en centen van zijn volk verkoopt/weggeeft om er persoonlijk voordeel uit te halen...
Welks volk? Het Vlaams volk (die bestaat of gij dat wilt aanvaarden of niet hoor - ik ken veel Belgicisten, maar behalve op dit forum geen ene die beweert dat er niet zoiets als een Vlaming is Wat begrijpt ge nu niet?
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 4 september 2011 om 20:29. |
|
|
|
|
#218 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alé, dan zijn zowat alle Vlamingen volksverraders.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
#219 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De traditionele partijen en groen (over gewone Vlamingen ga ik mij niet uitspreken omdat het eventueel in strijd zou kunnen zijn met de forumregels aangezien ook Belgicisten lid van dit forum zijn). Amper de helft dus, volgende keer een pak minder...
|
|
#220 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En de uitverkoop aan de EU dan?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|