![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet wie u bent en waar u voor staat (nog niets van u gelezen), ik zou u dus graag de tekst van Corse en eventueel mijn posts hier zien weerleggen. Zulk gezever, wat je nu schrijft ben ik na het gedoe van Jozefje beu geworden, ik reageer daar dus niet meer op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk in feite, is dat gewoon een stukje moderne marxistische oneliners. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bedrijf moet toch wel op een andere manier denken, dus vergeet democratie in een bedrijf bij de selectie van werknemers. Er is democratie in de raden van beheer, in die zin dat beslissingen collectief genomen worden, maar dat collectief aspect is om knopen door te hakken. Er wordt geen politiek gedaan in bedrijven, vanaf je politiek verzandt, strandt uw bedrijf ga je over de kop. Dus een democratie moet je daar interpreteren dat elke goeie persoon op het goeie ogenblik de kans krijgt om een bedrijf te sturen. Maar democratie betekent niet dat de diegene die meest populistisch aanhang geniet met een budget die gestuurd wordt door andere motieven dan het belang van het bedrijf, daar automatisch baas kan worden. Het belang van het bedrijf staat bovenop. Delloite en TOuch heeft daarentegen wel een democratisch systeem van selecteren van leider uit een krans van 100 vennoten. Dus daar lijkt het wel te werken, een gelijke onder gelijken wordt verkozen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 6 september 2011 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Gouverneur
|
![]() Hoezo is dit mensvriendelijk?
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin; idealiter. In de werkelijkheid is dit verboden, daar de vakbonden een one size fits all onderhandelen waar je niet van mag afwijken (je mag bijvoorbeeld geen lager loon aanvaarden). En of een werknemer ontslagen kan worden en de voorwaarden daarvan, hangt af van de contractuele overeenkomst die onderling is afgesproken. Als jij dat niet wilt, dan moet jij niet, he. Enfin; alweer: idealiter. In de wereld waarin we leven hebben de vakbonden en werkgevers een afspraakje dat ze ons door ons strot rammen.
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog ene die het verschil niet begrijpt tussen 'mensvriendelijker' (vergelijkend) en 'mensvriendelijk' (absoluut).
Maar goed; natuurlijk zou uitkeringen afschaffen mensvriendelijk zijn. De mensen die bestolen worden zouden dan minder bestolen kunnen worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toont in elk geval meer respect voor werken versus steuntrekken inderdaad.
in feite s het de arbeid van de prive industrie die alles betaalt |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat gat in het hand van de overheid moet de overheid aanpakken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee hoor, bulldozer dehaene heeft eens moeten de vuiligheid opkuisen, dus na EDR zoeken we een bulldozer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
1) Je zal niet alleen waarschijnlijk, maar zeker niet aangenomen worden. 2) Ik weet niet of je het weet, maar zelfs management functies worden contractueel over een bepaalde tijdsperiode afgesloten. Meestal 3 jaar, die stilzwijgend verlengd worden met dezelfde periode als je voldoet aan de eisen. Pas als je bewezen hebt goed te zijn in je job kan jij eisen beginnen te stellen. Dit is dus niet mogelijk voor een gewone productie medewerker. 3) En je zegt het zelf idealiter bestaat niet. Maar wil jij gaan werken, in een lage loonland, waar er geen contractuele verbintenissen bestaan en je volledig afhankelijk bent van de willekeur van je baas? Ik vermoed van niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() En de gestorte bedragen terugstorten, of zeg jij wat ik gestort heb mag je houden, omdat je het toch al verkwanseld hebt? Fijn voor de mensen die al tussen 5 en 44 jaar aan het systeem hebben bijgedragen. Ik wil je niet beledigen, maar volgens mij zou ik, als ik jou was die vijzen, een beetje laten bijdraaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() Vraag eens aan Dehaene wat hij aan de problemen, die hij zelf heeft helpen veroorzaken gaat doen. Het enige wat hij kon zeggen was: het is evident dat ik geen commentaar geef tot de problemen zich stellen. Laat hem nu dan maar eens uitleggen hoe het komt dat de staatsschuld in 50 jaar is opgelopen van 11 miljard frankskes tot 325 miljard euro. Hij is er zeker met de bulldozer doorgegaan. Hij heeft die poen, met die bulldozer, bij zijn kapitalisten-vriendjes binnen gereden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn beste,Dehaene moest het puin ruimen die anderen hebben nagelaten.... Als u met de vinger wil wijzen ,stel dan vooraleerst de franstaligen met hun opsplitsing van belgië in gewesten samen met de kleine eyskens en wilfried van den eerste tot en met de negende Martens maar verantwoordelijk voor het exploderen van de staatsschuld tot méér dan 130% ... Leer eerst uw geschiedenis wat dat betreft.... Zegt het woord wafelijzerpolitiek u iets,verdiep u erin.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |