![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Minister
|
Waarom zou je een vreemdeling dan niet kunnen leren kennen?
|
|
|
#242 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bulevardi : 7 september 2011 om 10:42. |
|
|
|
|
|
|
#243 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#244 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Wat begrijp jij niet aan een link naar google maps...
In jouw link zie ik een locatie bij Al Butnan. Maar Pohansa zie ik nergens. Als ik daar inzoom, komt er ook nergens Pohansa tevoorschijn... Laatst gewijzigd door Bulevardi : 7 september 2011 om 10:56. |
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar goed, ik noteer dat jij absoluut niets ontopic te melden hebt.
|
|
|
|
#246 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
32° 10' 6.05" N 23° 30' 42.07" Does not equal Pohansa, wat mij betreft... Is Pohansa een vereniging? Een karavaan? Een evenement dat daar plaatsvond? Of nog iets anders? Maar een stad precies niet... Laatst gewijzigd door Bulevardi : 7 september 2011 om 11:03. |
|
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ga je door met dit soort onzakelijkheden of ga je eindelijk eens iets ontopic zeggen?
|
|
|
|
#248 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ga jij blijven leugens vertellen? Is Pohansa een vereniging? Een karavaan? Een evenement dat daar plaatsvond? Of nog iets anders? Maar een stad precies niet... Bron ? Laatst gewijzigd door Bulevardi : 7 september 2011 om 11:05. |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De negeerlijst zal uiteindelijk soelaas bieden.
edit: Vwalla, dat leest al een stuk handiger. ![]()
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 7 september 2011 om 11:10. |
|
|
|
|
|
#250 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Spreekt u van Paris ipv Parijs? Antwerp ipv Antwerpen? Venezia ipv Venetië? Het is toch normaal dat men in het Nederlands plaatsnamen met hun Nederlandse naam aanduidt! Ik zou niet durven zeggen dat ik nog nooit van Tobroek gehoord heb, amai, da's maar droevig, hoor!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 7 september 2011 om 11:20. |
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#252 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bulevardi : 7 september 2011 om 11:51. |
||
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bewust onwetend zijn, of onbewust. Dat terzijde gelaten denk ik dat het noodzakelijk is mensen hun mening te laten uiten en bij een aanval minstens de personen in kwestie die zich aangevallen voelen te aanhoren. Zonder dat is het eigenlijk een laffe aanval en bovendien erg gevaarlijk, kijk naar die Breivik. |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Gouverneur
|
U dient additioneel ook indachtig te zijn, dat er heel veel, ontelbaar veel opportunistische Lansverraders bij zitten die hier (In Europa) van de vruchten komen mee smullen, waarvoor onze voorouders (Soldaten en het verzet) in de vorige W.o.'en met honderdduizenden zijn gesneuveld.
Er deden ook een portie vreemde 'helden' mee. Hun inzet is voortreffelijk temeer omdat zulke houding niet bij hun standaard natuur past. |
|
|
|
|
|
#255 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu hebben we al 2 artisjokjes. Omdat het topic hen niet aantstaat gaan ze beginnen zeiken over de derde pixel links.
Ik ga dat gewoon negeren in de toekomst, lijkt me beter voor het topic.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#256 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als die slager zich in Nice of hier houdt aan de geldende wetgeving; wat is je probleem? |
|
|
|
|
|
|
#258 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#259 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ach, als ze zich niet aan de geldende wetgeving houden, wordt die geldende wetgeving toch gewoon 'aangepast', uitzonderingsmaatregel o.i.d...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|