![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18021 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
__________________
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18022 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() http://www.911myths.com/index.php/Un...dence#Photos_2
foto's,video's,getuigenissen,dna FDNY CAPTAIN MICHAEL DONOVAN We were actually still on Church Street. We heard the plane briefly, the earth shook, the buildings shook, a tremendous fireball overhead. I thought there was a bomb or an explosion. A tremendous fireball, flaming debris, pieces of the airplane, fuselage, landing gear, pieces of the building. http://graphics8.nytimes.com/package...IC/9110205.PDF EMT ORLANDO MARTINEZ ...there was a lady... waving her arms... Her legs were crushed. Apparently she got hit by part of the landing gear, one of the tires of the airplane. There was a large tire next to her. The person who was next to her, I guess working with her, said something hit her. It may have been the landing gear. It was a large piece of metal that was so sharp it slit her whole back open... http://graphics8.nytimes.com/package...IC/9110183.PDF FDNY CHIEF ALBERT TURI So we ran back to the car and laying right in the back of my car was a large object which I thought was probably part of one of the aircraft turbines. It was laying about ten feet away from the car and it was still on fire, smoking and fire... http://graphics8.nytimes.com/package...IC/9110142.PDF nuff said...
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18023 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.457
|
![]() Ik blijf -voorlopig- erbij:
alleen maar aan de ongeschonden diameter van de quasi ongeschonden binnenste delen zoals de cooling duct assembly met zijn 20 nuzzles kan men zien dat die motor in Murray street ~ de helft in omvang te kein is. Een JT9D-7R4D heeft ca 2 x de diameter van een CFM56, is meer als dubbel zo krachtig (static trust 48000 lbf tov 22000 lbf); en navenant zijn ook de binnenste delen (cooling duct assy en daaraan gemonteerde cooling duct (vaste ringen), natuurlijk de zichtbare aandrijfas(shaft), veel minder groot van diameter. Opgelet: die 20 nuzzles zeggen helemaal niets over de diameter van de cooling duct assy, maar de diameter kan men inschatten adhv van de mensen die erond staan, ook de diameter van de shaft. Ik verwonder mij dat in een vd foto´s er een haaks liniaal (inches) op die motor gelegd is. (whistleblower ? wie doet zoiets ? Mensen maken toch foto´s..., gaat de politie zoiets daar neerleggen, FBI, CIA ? Waarom ?) - de JT9D-7R4D van een 767-xxx heeft een cooling duct met 24 gaten, de cooling duct assy die erop gemonteerd is, die met dan xx-nuzzles (ander/beter design denk ik) ken ik niet - geen foto gevonden en afmetingen na zoekwerk -, maar ik denk wel - imho - dat die diameter veel groter moet zijn als de cooling duct en shaft van een ~ helft kleinere CFM56. Hier een foto met mensen van een nieuwe CFM56: ![]() Van de XXXX in Murray street (met lineaal ! ![]() ![]() ![]() Hier lag het lineaal er nog niet op: ![]() dezelfde xxx ? ongeschonden ? ![]() ![]() Direct eronder de foto van een ongeklede ongeschonden JT9D-xx of de motor van een 767... de mecanieker is wel iets slanker. ![]() LET OP het gaat om de diameter van het smalste deel (o.a cooling duct), hoe zou dat er uitzien ? http://www.rense.com/general64/wth.htm voor de foto´s. deze is qua omvang ook veelzeggend: ![]() Vergelijk met de diameter van de FBI agent/Getuige en die motor XXX die erbij ligt... dan de diameter van de JT9D-7? met de mechanieker (smalste diameter vh object is belangrijk) Oordeel zelf. ![]() ook met al zijn bekleding: ![]() Specifications JT9D Engine Family JT9D-7R4D/D1 Static Thrust (lbf) 48000 Basic Engine Weight (lb) 8905 = Length (in) 132.7 = 3,8 meter Fan Diameter (in) 93.4 = 2,4 meter ! smalste deel navenant ... Used in Boeing Boeing 767/Airbus A310
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 8 september 2011 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18024 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() Citaat:
![]() eveneens de gesprekken uit die flight afkomstig, de getuigenissen van de inpact en de brokstukken,de andere onderdelen die gevonden zijn en het gevonden dna van de slachtoffers van flight 175!
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 8 september 2011 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18025 |
Banneling
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
|
![]() In verband met die motor :heel de discussie is zeer technisch en het is niet altijd duidelijk wat exact betrouwbaar is en wat niet.
(bvb. Klopt de bewering van die foto van Chromalloy dat die high Pressure cooling duct assembly enkel bruikbaar is op motoren type JT-9D-7A/7f/7J) Dat is helaas niet echt verifieerbaar, net zoals het verschil tussen een cooling duct assembly en een HPT stage 1 cooling duct, configuration 2 (wat is dan configuration 1 en hoe ziet een eventuele assembly eruit?) Enfin, het komt eropneer dat hier vermoedelijk weinig gecertifieerde P&W specialisten zitten lijkt me. Misschien beter om te shortcutten en direct te vertellen waar jullie heen willen met dit verhaal? Dus STEL dat het inderdaad een motor is die niet past bij een boeing 767, so what? Dat kan duiden op fouten in het officiele rapport of in de rapporten van United airlines, maar meer toch niet? Hoe kan dit nu het officiele verhaal omtrent 9/11 verstoren? Ik zie het niet echt, zonder zever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18026 | |||||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.457
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mijn bescheiden mechanisch-technische ervaring wordt er ook een cooling duct assembly (met nuzzles) op die cooling duct JT9D-7R4D (die ring met 24 montage gaten) gemonteerd. Daarvan vooral zoek ik een foto, en vooral om te weten of het design van die nuzzles hetzelfde is als die nuzzles van de cooling duct assembly van die JT-9D-7A/7f/7J. Maar dat is allemaal irrelevant als het om de diameter van die cooling duct assembly gaat. Die lijkt me veel te klein voor om van eenderwelke JT9D- motor af te stammen. Ge ziet toch ook dat die diameter nog ongeschonden is ![]() Als we de diameter nu wisten van een cooling duct JT9D-eender welk type -en we vergelijken die et de cooling duct in Murray street, het lineaal ligt op de motor, op een ingezoomde foto kan men zelfs het aantal inches zien. Citaat:
Elk deel heeft een partnummer. Het is een fluitje van een cent te identificeren waar die beschadigde delen in de Murray-street en verder juist vandaan komen. Zoiets moet toch ergens in een "echt 9/11-commission" report staan ? FEMA NIST moeten/kunnen dat toch uitzoeken. Citaat:
Maar op een forum met tesamengeraakte foto´s zal dat moeilijk gaan. Aangezien de USA blijkbaar nog altijd een (forensisch) onderzoek weigert houdt ze zo die conspiracy´s eeuwig in leven... Waarom ? Citaat:
Citaat:
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18027 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
|
![]() Citaat:
Wat is het probleem? Los van de autenticiteit van de foto`s natuurlijk.
__________________
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18028 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() Citaat:
![]()
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18029 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.367
|
![]() Het blijft erg moeilijk te zien vind ik .
Dat stuk op straat is ontdaan van de 'losse' apparatuur die er ooit op zat en is bovendien zwaar vervormd. De intacte ringen zouden we moeten kunnen vergelijken.
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18030 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.367
|
![]() Het lineaal(blokhaak) is volgens mij 60 cm lang trouwens.
De foto met de mechanieker laat het smalste deel van de motor niet goed zien.
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18031 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
|
![]() Ato heeft hier een punt, die winkelhaken zijn 60 x 40 cm - een standaard product.
Micele slaat met zijn scepsis t.a.v. de coolong duct de spijker op z' n kop. Die op de foto bij het bord Murraystreet kan nooit van een JTD9 zijn. Het hele verhaal hangt van onduidelijkheden aan elkaar.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18032 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
|
![]() Citaat:
Beschouw niet te ontkennen feiten... consensus is het resultaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18033 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
|
![]() Citaat:
Inderdaad, deze discussie is overduidelijk technisch op dit moment, maar tevens overduidelijk grondbrekend. Waar we naar toe willen met dit verhaal ? Duhhhh ![]() Nee, deze feiten duiden niet op foutjes in het officiele verhaal. en . Hoe deze feiten het officiele verhaal kunnen verstoren zal absoluut niet binnen uw realiteitszin vallen. Dat staat vast. Maar dat is verder dan deze door U ervaren onbehaagelijkheid van geen significant belang. Ik stel ook vast dat U, in mijn draad aangaande de geoengineering, spontane reacties schrijft zonder dan ook in te gaan op de technische en wetenschappelijke details. Desalnietemin waardeer ik Uw bijdrage in deze draad, waar velen 'de stilte' verkiezen. (een draad met bijna 1000 volgers per post ![]() Tecnische details en onweerlegbaar bewijs zal opborrelen. Uw vraagstelling is correct, hoe kunnen we deze feiten weerom weerleggen en het officiele verhaal in stand houden. Dat is alles behalve, technisch, wetenschappelijk noch politiek correct en tevens veelzeggend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18034 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.367
|
![]() Citaat:
Men geeft dergelijke zaken helemaal nooit vrij in de VS . Vergeten wordt vaak dat die toestellen onderdeel vormden van het moordonderzoek. Het systeem is nu eenmaal zo dat bepaalde mensen zijn aan gewezen om een taak uit te voeren , zij hebben het vertrouwen gekregen een onderzoek te doen en hoeven daarbij niet alles openbaar te maken.
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18035 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() Citaat:
FDNY CAPTAIN MICHAEL DONOVAN We were actually still on Church Street. We heard the plane briefly, the earth shook, the buildings shook, a tremendous fireball overhead. I thought there was a bomb or an explosion. A tremendous fireball, flaming debris, pieces of the airplane, fuselage, landing gear, pieces of the building. EMT ORLANDO MARTINEZ ...there was a lady... waving her arms... Her legs were crushed. Apparently she got hit by part of the landing gear, one of the tires of the airplane. There was a large tire next to her. The person who was next to her, I guess working with her, said something hit her. It may have been the landing gear. It was a large piece of metal that was so sharp it slit her whole back open... FDNY CHIEF ALBERT TURI So we ran back to the car and laying right in the back of my car was a large object which I thought was probably part of one of the aircraft turbines. It was laying about ten feet away from the car and it was still on fire, smoking and fire...
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 8 september 2011 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18036 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
|
![]() De restanten die er liggen zijn die van een kleine jetengine. Iets groter dan die uit een zware heli. En al die poespas om de identiteit van dat onderdeel vast te stellen is pure comedie. Elke onderhoudsmonteur van straalmotoren kan zoiets optisch vaststellen.
Als je het verschil niet kan zien tussen een motor uit een Audi en die uit een groot schip dan praat je over een vergelijkbare situatie.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18037 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.367
|
![]() ![]() Fan diameter van de CFM56. is 68 inch wat ongeveer 1,7 meter is. Dit klopt ook als je de foto hierboven bekijkt. Het smalle deel moet ongeveer 1/3 deel van die diameter zijn, een centimeter of 57 ongeveer. Het onderdeel op straat in New York is veel te groot om van een CFM56 te zijn !
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18038 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
|
![]() Citaat:
Dat doen ze hier ook en is geen bewijs voor een inside job. Anders is alles een inside job. Ik denk dat de reportage gisteren op 1 weer enorm duidelijk was...de believers hebben geen poot om op te staan...ze beweren iets en als men er dan op reageerd met duidelijke argumenten vallen ze compleet stil.
__________________
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18039 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.367
|
![]() Het is overigens niet zo moeilijk om zelf ooggetuigen te kunnen spreken . Je zal dan steeds dit soort reacties krijgen :
"Yes, I'd testify in court. Albeit, I'd be one of hundreds of people (nay, thousands) who could do so and I cannot fathom why my particular tale would be any more pertinent or appropriate than all of theirs. But, yes, should I be requested, I would testify to what I saw in court. And I could pull in an easy dozen co-workers from that day who saw the same thing. We were looking at Tower 1 as you correctly surmised. I remember thinking for a moment that one of the choppers circling around the tower (could've been police or other - I don't know) was making a helluva noise when a couple of us realized that that din was coming from over our right shoulders, more or less from the direction of Liberty Park (South of the Colgate Clock), and it flew into view - and at least several people said something to the effect of "OMG, it's another one!" We watched as the plane picked up speed with the engines noisily gunning, and arced into an area near the southeast corner of Tower 2. We saw it. Period. It wasn't a hologram, a missile, or a pigeon (Hi, MaGZ!) - it was a honking great jet passenger airliner that made a honking great hole and a honking great explosion (sound and fury, both)."
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18040 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.367
|
![]() Mee eens.
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. |
![]() |
![]() |