Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 september 2011, 11:26   #18021
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
dacht je een intacte motor te vinden
nogal logisch dat dat stuk kleiner is er werden trouwens nog 2 andere stukken gevonden van de motor in de buurt
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 11:51   #18022
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
En dan was het heel stil op dat forum...
http://www.911myths.com/index.php/Un...dence#Photos_2

foto's,video's,getuigenissen,dna


FDNY CAPTAIN MICHAEL DONOVAN

We were actually still on Church Street. We heard the plane briefly, the earth shook, the buildings shook, a tremendous fireball overhead. I thought there was a bomb or an explosion. A tremendous fireball, flaming debris, pieces of the airplane, fuselage, landing gear, pieces of the building.
http://graphics8.nytimes.com/package...IC/9110205.PDF




EMT ORLANDO MARTINEZ
...there was a lady... waving her arms... Her legs were crushed. Apparently she got hit by part of the landing gear, one of the tires of the airplane. There was a large tire next to her.
The person who was next to her, I guess working with her, said something hit her. It may have been the landing gear. It was a large piece of metal that was so sharp it slit her whole back open...
http://graphics8.nytimes.com/package...IC/9110183.PDF




FDNY CHIEF ALBERT TURI

So we ran back to the car and laying right in the back of my car was a large object which I thought was probably part of one of the aircraft turbines. It was laying about ten feet away from the car and it was still on fire, smoking and fire...
http://graphics8.nytimes.com/package...IC/9110142.PDF

nuff said...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 12:41   #18023
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.457
Standaard

Ik blijf -voorlopig- erbij:

alleen maar aan de ongeschonden diameter van de quasi ongeschonden binnenste delen zoals de cooling duct assembly met zijn 20 nuzzles kan men zien dat die motor in Murray street ~ de helft in omvang te kein is. Een JT9D-7R4D heeft ca 2 x de diameter van een CFM56, is meer als dubbel zo krachtig (static trust 48000 lbf tov 22000 lbf); en navenant zijn ook de binnenste delen (cooling duct assy en daaraan gemonteerde cooling duct (vaste ringen), natuurlijk de zichtbare aandrijfas(shaft), veel minder groot van diameter.

Opgelet: die 20 nuzzles zeggen helemaal niets over de diameter van de cooling duct assy, maar de diameter kan men inschatten adhv van de mensen die erond staan, ook de diameter van de shaft.

Ik verwonder mij dat in een vd foto´s er een haaks liniaal (inches) op die motor gelegd is. (whistleblower ? wie doet zoiets ? Mensen maken toch foto´s..., gaat de politie zoiets daar neerleggen, FBI, CIA ? Waarom ?)

- de JT9D-7R4D van een 767-xxx heeft een cooling duct met 24 gaten, de cooling duct assy die erop gemonteerd is, die met dan xx-nuzzles (ander/beter design denk ik) ken ik niet - geen foto gevonden en afmetingen na zoekwerk -, maar ik denk wel - imho - dat die diameter veel groter moet zijn als de cooling duct en shaft van een ~ helft kleinere CFM56.

Hier een foto met mensen van een nieuwe CFM56:


Van de XXXX in Murray street (met lineaal ! ):



Hier lag het lineaal er nog niet op:

dezelfde xxx ? ongeschonden ?

Direct eronder de foto van een ongeklede ongeschonden JT9D-xx of de motor van een 767... de mecanieker is wel iets slanker.

LET OP het gaat om de diameter van het smalste deel (o.a cooling duct), hoe zou dat er uitzien ?
http://www.rense.com/general64/wth.htm voor de foto´s.
deze is qua omvang ook veelzeggend:


Vergelijk met de diameter van de FBI agent/Getuige en die motor XXX die erbij ligt... dan de diameter van de JT9D-7? met de mechanieker (smalste diameter vh object is belangrijk)
Oordeel zelf.

ook met al zijn bekleding:


Specifications

JT9D Engine Family
JT9D-7R4D/D1
Static Thrust (lbf) 48000
Basic Engine Weight (lb) 8905 =
Length (in) 132.7 = 3,8 meter
Fan Diameter (in) 93.4 = 2,4 meter ! smalste deel navenant ...
Used in Boeing Boeing 767/Airbus A310
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 8 september 2011 om 12:58.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 12:49   #18024
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ze geven alles vrij wat ze kunnen geven.
Ze verbergen helemaal niets.
idd niet, de delen van de 767 motor van flight 175 zijn duidelijk toegelicht
eveneens de gesprekken uit die flight afkomstig, de getuigenissen van de inpact en de brokstukken,de andere onderdelen die gevonden zijn en het gevonden dna van de slachtoffers van flight 175!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.

Laatst gewijzigd door Dixie : 8 september 2011 om 12:49.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 12:54   #18025
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

In verband met die motor :heel de discussie is zeer technisch en het is niet altijd duidelijk wat exact betrouwbaar is en wat niet.

(bvb. Klopt de bewering van die foto van Chromalloy dat die high Pressure cooling duct assembly enkel bruikbaar is op motoren type JT-9D-7A/7f/7J)

Dat is helaas niet echt verifieerbaar, net zoals het verschil tussen een cooling duct assembly en een HPT stage 1 cooling duct, configuration 2 (wat is dan configuration 1 en hoe ziet een eventuele assembly eruit?)

Enfin, het komt eropneer dat hier vermoedelijk weinig gecertifieerde P&W specialisten zitten lijkt me.

Misschien beter om te shortcutten en direct te vertellen waar jullie heen willen met dit verhaal?

Dus STEL dat het inderdaad een motor is die niet past bij een boeing 767, so what?
Dat kan duiden op fouten in het officiele rapport of in de rapporten van United airlines, maar meer toch niet?

Hoe kan dit nu het officiele verhaal omtrent 9/11 verstoren? Ik zie het niet echt, zonder zever.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 13:27   #18026
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
In verband met die motor :heel de discussie is zeer technisch en het is niet altijd duidelijk wat exact betrouwbaar is en wat niet.

(bvb. Klopt de bewering van die foto van Chromalloy dat die high Pressure cooling duct assembly enkel bruikbaar is op motoren type JT-9D-7A/7f/7J)

Dat is helaas niet echt verifieerbaar, net zoals het verschil tussen een cooling duct assembly en een HPT stage 1 cooling duct, configuration 2 (wat is dan configuration 1 en hoe ziet een eventuele assembly eruit?)
Ik denk dat ge het niet begrijpt, ik had het ook niet duidelijk uitgelegd; in feite was mijn redenering verkeerd (na een nacht slapen )

Volgens mijn bescheiden mechanisch-technische ervaring wordt er ook een cooling duct assembly (met nuzzles) op die cooling duct JT9D-7R4D (die ring met 24 montage gaten) gemonteerd.

Daarvan vooral zoek ik een foto, en vooral om te weten of het design van die nuzzles hetzelfde is als die nuzzles van de cooling duct assembly van die JT-9D-7A/7f/7J.

Maar dat is allemaal irrelevant als het om de diameter van die cooling duct assembly gaat. Die lijkt me veel te klein voor om van eenderwelke JT9D- motor af te stammen. Ge ziet toch ook dat die diameter nog ongeschonden is

Als we de diameter nu wisten van een cooling duct JT9D-eender welk type -en we vergelijken die et de cooling duct in Murray street, het lineaal ligt op de motor, op een ingezoomde foto kan men zelfs het aantal inches zien.

Citaat:
Enfin, het komt eropneer dat hier vermoedelijk weinig gecertifieerde P&W specialisten zitten lijkt me.
Ik heb wel kennis van logistieke en technische knowhow bij de luchtmacht, wel als radarelectronicus.

Elk deel heeft een partnummer. Het is een fluitje van een cent te identificeren waar die beschadigde delen in de Murray-street en verder juist vandaan komen. Zoiets moet toch ergens in een "echt 9/11-commission" report staan ? FEMA NIST moeten/kunnen dat toch uitzoeken.

Citaat:
Misschien beter om te shortcutten en direct te vertellen waar jullie heen willen met dit verhaal?
Simpel, de foto´s en videos van die motor van Murray-street moet gemakkelijk identificeerbaar zijn. De diameter van zichtbare shaft en cooling duct zijn gewoonweg te klein om van een meer als 2x zo krachtige/grotere 767-motor af te stammen.

Maar op een forum met tesamengeraakte foto´s zal dat moeilijk gaan.
Aangezien de USA blijkbaar nog altijd een (forensisch) onderzoek weigert houdt ze zo die conspiracy´s eeuwig in leven... Waarom ?

Citaat:
Dus STEL dat het inderdaad een motor is die niet past bij een boeing 767, so what?
Dat kan duiden op fouten in het officiele rapport of in de rapporten van United airlines, maar meer toch niet?
Kan ? Dat kan niet als het om luchtveiligheid gaat.

Citaat:
Hoe kan dit nu het officiele verhaal omtrent 9/11 verstoren? Ik zie het niet echt, zonder zever.
Als de motor van een veel kleiner vliegtuig als de 767/UA175 komt tja waarom lag die motor dan daar ?
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 13:34   #18027
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik blijf -voorlopig- erbij:

alleen maar aan de ongeschonden diameter van de quasi ongeschonden binnenste delen zoals de cooling duct assembly met zijn 20 nuzzles kan men zien dat die motor in Murray street ~ de helft in omvang te kein is. Een JT9D-7R4D heeft ca 2 x de diameter van een CFM56, is meer als dubbel zo krachtig (static trust 48000 lbf tov 22000 lbf); en navenant zijn ook de binnenste delen (cooling duct assy en daaraan gemonteerde cooling duct (vaste ringen), natuurlijk de zichtbare aandrijfas(shaft), veel minder groot van diameter.

Opgelet: die 20 nuzzles zeggen helemaal niets over de diameter van de cooling duct assy, maar de diameter kan men inschatten adhv van de mensen die erond staan, ook de diameter van de shaft.

Ik verwonder mij dat in een vd foto´s er een haaks liniaal (inches) op die motor gelegd is. (whistleblower ? wie doet zoiets ? Mensen maken toch foto´s..., gaat de politie zoiets daar neerleggen, FBI, CIA ? Waarom ?)

- de JT9D-7R4D van een 767-xxx heeft een cooling duct met 24 gaten, de cooling duct assy die erop gemonteerd is, die met dan xx-nuzzles (ander/beter design denk ik) ken ik niet - geen foto gevonden en afmetingen na zoekwerk -, maar ik denk wel - imho - dat die diameter veel groter moet zijn als de cooling duct en shaft van een ~ helft kleinere CFM56.

Hier een foto met mensen van een nieuwe CFM56:


Van de XXXX in Murray street (met lineaal ! ):



Hier lag het lineaal er nog niet op:

dezelfde xxx ? ongeschonden ?

Direct eronder de foto van een ongeklede ongeschonden JT9D-xx of de motor van een 767... de mecanieker is wel iets slanker.

LET OP het gaat om de diameter van het smalste deel (o.a cooling duct), hoe zou dat er uitzien ?
http://www.rense.com/general64/wth.htm voor de foto´s.
deze is qua omvang ook veelzeggend:


Vergelijk met de diameter van de FBI agent/Getuige en die motor XXX die erbij ligt... dan de diameter van de JT9D-7? met de mechanieker (smalste diameter vh object is belangrijk)
Oordeel zelf.

ook met al zijn bekleding:


Specifications

JT9D Engine Family
JT9D-7R4D/D1
Static Thrust (lbf) 48000
Basic Engine Weight (lb) 8905 =
Length (in) 132.7 = 3,8 meter
Fan Diameter (in) 93.4 = 2,4 meter ! smalste deel navenant ...
Used in Boeing Boeing 767/Airbus A310
Ik zie het probleem niet. Op de ene fot zie je een nieuwe gehele turbine en op een andere foto zie je enkel het achterste stuk van een turbine.
Wat is het probleem? Los van de autenticiteit van de foto`s natuurlijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 14:07   #18028
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dus STEL dat het inderdaad een motor is die niet past bij een boeing 767, so what?
Dat kan duiden op fouten in het officiele rapport of in de rapporten van United airlines, maar meer toch niet?

Hoe kan dit nu het officiele verhaal omtrent 9/11 verstoren? Ik zie het niet echt, zonder zever.
het zijn hun laatste stuiptrekkingen om het conspiracy verhaal levend te houden
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 18:15   #18029
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.367
Standaard

Het blijft erg moeilijk te zien vind ik .
Dat stuk op straat is ontdaan van de 'losse' apparatuur die er ooit op zat en is bovendien zwaar vervormd.
De intacte ringen zouden we moeten kunnen vergelijken.
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen
plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te
noemen, en ook niet als het terroristen zijn.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 18:20   #18030
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.367
Standaard

Het lineaal(blokhaak) is volgens mij 60 cm lang trouwens.

De foto met de mechanieker laat het smalste deel van de motor niet goed zien.
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen
plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te
noemen, en ook niet als het terroristen zijn.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 19:36   #18031
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Ato heeft hier een punt, die winkelhaken zijn 60 x 40 cm - een standaard product.

Micele slaat met zijn scepsis t.a.v. de coolong duct de spijker op z' n kop. Die op de foto bij het bord Murraystreet kan nooit van een JTD9 zijn.

Het hele verhaal hangt van onduidelijkheden aan elkaar.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 20:17   #18032
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Ato heeft hier een punt, die winkelhaken zijn 60 x 40 cm - een standaard product.

Micele slaat met zijn scepsis t.a.v. de coolong duct de spijker op z' n kop. Die op de foto bij het bord Murraystreet kan nooit van een JTD9 zijn.

Het hele verhaal hangt van onduidelijkheden aan elkaar.
De discussie is opnieuw op dreef, DAT zien ik graag. Waardevolle argumenten vanuit beide kampen.

Beschouw niet te ontkennen feiten... consensus is het resultaat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 21:16   #18033
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
In verband met die motor :heel de discussie is zeer technisch en het is niet altijd duidelijk wat exact betrouwbaar is en wat niet.

(bvb. Klopt de bewering van die foto van Chromalloy dat die high Pressure cooling duct assembly enkel bruikbaar is op motoren type JT-9D-7A/7f/7J)

Dat is helaas niet echt verifieerbaar, net zoals het verschil tussen een cooling duct assembly en een HPT stage 1 cooling duct, configuration 2 (wat is dan configuration 1 en hoe ziet een eventuele assembly eruit?)

Enfin, het komt eropneer dat hier vermoedelijk weinig gecertifieerde P&W specialisten zitten lijkt me.

Misschien beter om te shortcutten en direct te vertellen waar jullie heen willen met dit verhaal?

Dus STEL dat het inderdaad een motor is die niet past bij een boeing 767, so what?
Dat kan duiden op fouten in het officiele rapport of in de rapporten van United airlines, maar meer toch niet?

Hoe kan dit nu het officiele verhaal omtrent 9/11 verstoren? Ik zie het niet echt, zonder zever.
Niks kortsluiten hier !

Inderdaad, deze discussie is overduidelijk technisch op dit moment, maar tevens overduidelijk grondbrekend.

Waar we naar toe willen met dit verhaal ? Duhhhh

Nee, deze feiten duiden niet op foutjes in het officiele verhaal. en .

Hoe deze feiten het officiele verhaal kunnen verstoren zal absoluut niet binnen uw realiteitszin vallen. Dat staat vast. Maar dat is verder dan deze door U ervaren onbehaagelijkheid van geen significant belang.

Ik stel ook vast dat U, in mijn draad aangaande de geoengineering, spontane reacties schrijft zonder dan ook in te gaan op de technische en wetenschappelijke details. Desalnietemin waardeer ik Uw bijdrage in deze draad, waar velen 'de stilte' verkiezen. (een draad met bijna 1000 volgers per post)

Tecnische details en onweerlegbaar bewijs zal opborrelen.
Uw vraagstelling is correct, hoe kunnen we deze feiten weerom weerleggen en het officiele verhaal in stand houden. Dat is alles behalve, technisch, wetenschappelijk noch politiek correct en tevens veelzeggend.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 22:09   #18034
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ze geven alles vrij wat ze kunnen geven.
Ze verbergen helemaal niets.
Dat is wel weer heel naïf !

Men geeft dergelijke zaken helemaal nooit vrij in de VS . Vergeten wordt vaak dat die toestellen onderdeel vormden van het moordonderzoek.

Het systeem is nu eenmaal zo dat bepaalde mensen zijn aan gewezen om een taak uit te voeren , zij hebben het vertrouwen gekregen een onderzoek te doen en hoeven daarbij niet alles openbaar te maken.
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen
plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te
noemen, en ook niet als het terroristen zijn.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 23:19   #18035
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Ato heeft hier een punt, die winkelhaken zijn 60 x 40 cm - een standaard product.

Micele slaat met zijn scepsis t.a.v. de coolong duct de spijker op z' n kop. Die op de foto bij het bord Murraystreet kan nooit van een JTD9 zijn.

Het hele verhaal hangt van onduidelijkheden aan elkaar.
deze getuigen denken er anders over...


FDNY CAPTAIN MICHAEL DONOVAN

We were actually still on Church Street. We heard the plane briefly, the earth shook, the buildings shook, a tremendous fireball overhead. I thought there was a bomb or an explosion. A tremendous fireball, flaming debris, pieces of the airplane, fuselage, landing gear, pieces of the building.

EMT ORLANDO MARTINEZ
...there was a lady... waving her arms... Her legs were crushed. Apparently she got hit by part of the landing gear, one of the tires of the airplane. There was a large tire next to her.
The person who was next to her, I guess working with her, said something hit her. It may have been the landing gear. It was a large piece of metal that was so sharp it slit her whole back open...

FDNY CHIEF ALBERT TURI

So we ran back to the car and laying right in the back of my car was a large object which I thought was probably part of one of the aircraft turbines. It was laying about ten feet away from the car and it was still on fire, smoking and fire...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.

Laatst gewijzigd door Dixie : 8 september 2011 om 23:20.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 00:27   #18036
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

De restanten die er liggen zijn die van een kleine jetengine. Iets groter dan die uit een zware heli. En al die poespas om de identiteit van dat onderdeel vast te stellen is pure comedie. Elke onderhoudsmonteur van straalmotoren kan zoiets optisch vaststellen.
Als je het verschil niet kan zien tussen een motor uit een Audi en die uit een groot schip dan praat je over een vergelijkbare situatie.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:39   #18037
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.367
Standaard



Fan diameter van de CFM56. is 68 inch wat ongeveer 1,7 meter is.
Dit klopt ook als je de foto hierboven bekijkt.

Het smalle deel moet ongeveer 1/3 deel van die diameter zijn, een centimeter of 57 ongeveer.

Het onderdeel op straat in New York is veel te groot om van een CFM56 te zijn !
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen
plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te
noemen, en ook niet als het terroristen zijn.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:51   #18038
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat is wel weer heel naïf !

Men geeft dergelijke zaken helemaal nooit vrij in de VS . Vergeten wordt vaak dat die toestellen onderdeel vormden van het moordonderzoek.

Het systeem is nu eenmaal zo dat bepaalde mensen zijn aan gewezen om een taak uit te voeren , zij hebben het vertrouwen gekregen een onderzoek te doen en hoeven daarbij niet alles openbaar te maken.
Info achterhouden is nog iets anders dan verbergen.
Dat doen ze hier ook en is geen bewijs voor een inside job. Anders is alles een inside job.

Ik denk dat de reportage gisteren op 1 weer enorm duidelijk was...de believers hebben geen poot om op te staan...ze beweren iets en als men er dan op reageerd met duidelijke argumenten vallen ze compleet stil.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:53   #18039
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.367
Standaard

Het is overigens niet zo moeilijk om zelf ooggetuigen te kunnen spreken . Je zal dan steeds dit soort reacties krijgen :


"Yes, I'd testify in court. Albeit, I'd be one of hundreds of people (nay, thousands) who could do so and I cannot fathom why my particular tale would be any more pertinent or appropriate than all of theirs.

But, yes, should I be requested, I would testify to what I saw in court. And I could pull in an easy dozen co-workers from that day who saw the same thing.

We were looking at Tower 1 as you correctly surmised. I remember thinking for a moment that one of the choppers circling around the tower (could've been police or other - I don't know) was making a helluva noise when a couple of us realized that that din was coming from over our right shoulders, more or less from the direction of Liberty Park (South of the Colgate Clock), and it flew into view - and at least several people said something to the effect of "OMG, it's another one!" We watched as the plane picked up speed with the engines noisily gunning, and arced into an area near the southeast corner of Tower 2. We saw it. Period. It wasn't a hologram, a missile, or a pigeon (Hi, MaGZ!) - it was a honking great jet passenger airliner that made a honking great hole and a honking great explosion (sound and fury, both)."
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen
plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te
noemen, en ook niet als het terroristen zijn.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:55   #18040
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Info achterhouden is nog iets anders dan verbergen.
Dat doen ze hier ook en is geen bewijs voor een inside job. Anders is alles een inside job.
Mee eens.
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen
plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te
noemen, en ook niet als het terroristen zijn.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be