Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 september 2011, 11:26   #1
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard Proximus kan zijn klanten niet beschermen tegen diefstal

Niet zo lang geleden kreeg ik een mailtje op de computer van een collega:


Hoi,

Apple geeft ons de kans de iPhone 5 erg eenvoudig te winnen.

Check deze site http://www.applefans .... enz ...

Ik heb meegedaan en een bevestiging van Apple ontvangen!

Succes!!!


Ik deed dus mee volgens de richtlijnen en moest op het einde bevestigen met een nummer via gsm.

SINDSDIEN WERD MIJN KAART SYSTEMATISCH GEPLUNDERD. IEDERE KEER IK ER TERUG GELD OP ZETTE (PAY & GO) KREEG IK KORT DAARNA ENKELE SIMPELE BERICHTJES VAN EEN NUMMER MET VIER CIJFERS (9904) EN DAARNA STOND ER NIETS MEER OP MIJN KAART.

Ik belde naar Proximus klantendienst die me vertelden dat de reden was dat ik meedeed aan belspelletjes. Toen ik dat afstreed begonnen ze te discussieren dat ze het zelf konden zien. Ik had dus één maal naar dat nummer gebeld en daarna krijgen zij blijkbaar de toelating om al mijn geld van mijn gsm te halen. Aan de andere kant van de lijn vertelden ze me tevens dat Proximus daar niet aansprakelijk voor is.

WABLIEF ... PURE DIEFSTAL MET BEWIJS EN BLIJKBAAR ZELFS MET MEDEWERKING VAN DE PROVIDER ZONDER DAT ER AANSPRAKELIJKHEID IS ...

Op het eind van het gesprek vertelden ze me wel dat het in het vervolg niet meer zal gebeuren omdat ze de nummer hebben geschrapt .... DAT WIL DAN TOCH ZEGGEN DAT PROXIMUS ER WEL IETS KAN AAN DOEN ...
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 11:33   #2
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Niet zo lang geleden kreeg ik een mailtje op de computer van een collega:


Hoi,

Apple geeft ons de kans de iPhone 5 erg eenvoudig te winnen.

Check deze site http://www.applefans .... enz ...

Ik heb meegedaan en een bevestiging van Apple ontvangen!

Succes!!!


Ik deed dus mee volgens de richtlijnen en moest op het einde bevestigen met een nummer via gsm.

SINDSDIEN WERD MIJN KAART SYSTEMATISCH GEPLUNDERD. IEDERE KEER IK ER TERUG GELD OP ZETTE (PAY & GO) KREEG IK KORT DAARNA ENKELE SIMPELE BERICHTJES VAN EEN NUMMER MET VIER CIJFERS (9904) EN DAARNA STOND ER NIETS MEER OP MIJN KAART.

Ik belde naar Proximus klantendienst die me vertelden dat de reden was dat ik meedeed aan belspelletjes. Toen ik dat afstreed begonnen ze te discussieren dat ze het zelf konden zien. Ik had dus één maal naar dat nummer gebeld en daarna krijgen zij blijkbaar de toelating om al mijn geld van mijn gsm te halen. Aan de andere kant van de lijn vertelden ze me tevens dat Proximus daar niet aansprakelijk voor is.

WABLIEF ... PURE DIEFSTAL MET BEWIJS EN BLIJKBAAR ZELFS MET MEDEWERKING VAN DE PROVIDER ZONDER DAT ER AANSPRAKELIJKHEID IS ...

Op het eind van het gesprek vertelden ze me wel dat het in het vervolg niet meer zal gebeuren omdat ze de nummer hebben geschrapt .... DAT WIL DAN TOCH ZEGGEN DAT PROXIMUS ER WEL IETS KAN AAN DOEN ...

Ik heb eens op een reclame geklikt in mijn hotmail voor gratis belsaldo en sindsdien wordt het saldo mijn GSM-kaart stelselmatig geplunderd.

Ik belde al naar movistar (canarias), maar het grapje gaat door.

Kan dus niet meer bellen daarmee, en andere dan movistar is hier niet te krijgen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 11:38   #3
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Niet zo lang geleden kreeg ik een mailtje op de computer van een collega:


Hoi,

Apple geeft ons de kans de iPhone 5 erg eenvoudig te winnen.

Check deze site http://www.applefans .... enz ...

Ik heb meegedaan en een bevestiging van Apple ontvangen!

Succes!!!


Ik deed dus mee volgens de richtlijnen en moest op het einde bevestigen met een nummer via gsm.

SINDSDIEN WERD MIJN KAART SYSTEMATISCH GEPLUNDERD. IEDERE KEER IK ER TERUG GELD OP ZETTE (PAY & GO) KREEG IK KORT DAARNA ENKELE SIMPELE BERICHTJES VAN EEN NUMMER MET VIER CIJFERS (9904) EN DAARNA STOND ER NIETS MEER OP MIJN KAART.

Ik belde naar Proximus klantendienst die me vertelden dat de reden was dat ik meedeed aan belspelletjes. Toen ik dat afstreed begonnen ze te discussieren dat ze het zelf konden zien. Ik had dus één maal naar dat nummer gebeld en daarna krijgen zij blijkbaar de toelating om al mijn geld van mijn gsm te halen. Aan de andere kant van de lijn vertelden ze me tevens dat Proximus daar niet aansprakelijk voor is.

WABLIEF ... PURE DIEFSTAL MET BEWIJS EN BLIJKBAAR ZELFS MET MEDEWERKING VAN DE PROVIDER ZONDER DAT ER AANSPRAKELIJKHEID IS ...

Op het eind van het gesprek vertelden ze me wel dat het in het vervolg niet meer zal gebeuren omdat ze de nummer hebben geschrapt .... DAT WIL DAN TOCH ZEGGEN DAT PROXIMUS ER WEL IETS KAN AAN DOEN ...

dat ge in zoiets intrapt ?!?

nu ja, mijn zoontje van 12 heeft dat ook eens voorgehad ... heeft ons drie maand en een twintigtal euro gekost ... puur diefstal

niet te geloven dat zulke toestanden legaal kunnen blijven duren ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 19:05   #4
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dat ge in zoiets intrapt ?!?

nu ja, mijn zoontje van 12 heeft dat ook eens voorgehad ... heeft ons drie maand en een twintigtal euro gekost ... puur diefstal

niet te geloven dat zulke toestanden legaal kunnen blijven duren ...
Ik vind dit toch geen zaak van "intrappen" hoor maar van pure oplichterij met medewerking van de provider.

Stel je voor ... je dient een lottobiljet in bij de boekenwinkel en nadien gaat de lotto systematisch al je geld van je rekening plunderen ... net hetzelfde ...
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:06   #5
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik heb eens op een reclame geklikt in mijn hotmail voor gratis belsaldo en sindsdien wordt het saldo mijn GSM-kaart stelselmatig geplunderd.

Ik belde al naar movistar (canarias), maar het grapje gaat door.

Kan dus niet meer bellen daarmee, en andere dan movistar is hier niet te krijgen.
Eigenlijk toch wel verregaand hoor.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 09:36   #6
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

hé, ik wordt ook belwaarde gestolen maar bij mobistar.
Ik heb niet naar dergelijke nummers gebeld.

Ik kocht een kaart van 25€, 3 dagen later was ze leeg. Nochtans had ik maar 1 smsje gestuurd naar mjn vrouw, om te zeggen dat het wat later zou zijn, en een keer of 4 gebeld (telkens minder dan een minuut)

Ik belde naar mobistar, en die vertelde dat ik 30 berichtjes had verstuurd, en 6 keer naar buitenland had gebeld, en nog wat betaalnummers.
Ze konden zogezegd ook niks doen.

Op een bepaald moment als je mijn nummer belde kwam je bij een of andere mohamet uit. En ik kon helemaal niet meer bellen.

Zou het kunnen via bluetooth en van die zever GSM nummers kunnen worden gehackt?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 14:01   #7
Rio
Burger
 
Rio's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 augustus 2011
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht

WABLIEF ... PURE DIEFSTAL MET BEWIJS EN BLIJKBAAR ZELFS MET MEDEWERKING VAN DE PROVIDER ZONDER DAT ER AANSPRAKELIJKHEID IS ...

Op het eind van het gesprek vertelden ze me wel dat het in het vervolg niet meer zal gebeuren omdat ze de nummer hebben geschrapt .... DAT WIL DAN TOCH ZEGGEN DAT PROXIMUS ER WEL IETS KAN AAN DOEN ...
Natuurlijk. Een nummer blokkeren is iets anders dan aansprakelijk worden gesteld voor de schade die de eigenaar van dat nummer teweeg brengt.

Wie zegt dat http://www.applefans van Apple zelf is? Wie zegt dat die bevestiging van Apple zelf is? Het punt is dat jij zoals vele andere mensen de dupe van een oplichter bent geweest door in te gaan op een dubieuze reclame. Een keer een invulformulier ingevuld of naar een nummer gebeld of gesms't kan meer dan voldoende zijn om de sigaar te zijn.

De provider kan moeilijk aansprakelijk worden gesteld voor de naïviteit of impulsieve handelingen van haar klanten. (neem dit niet persoonlijk op)

Zelfs als je in alle eerlijkheid weet niets te hebben ondernomen en toch de dupe bent van zulke wanpraktijken, dan kan er nog altijd iemand anders uw gegevens ergens hebben gebruikt of heeft een oplichter zelf uw gegevens in één of andere databank gevonden. Ook daarvoor kan de provider die enkel als dienstverlener fungeert moeilijk aansprakelijk worden gesteld.

Het is en blijft een jammerlijke zaak als het u overkomt maar laten we niet op de pianist schieten.
Rio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 14:24   #8
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Ik vind dit toch geen zaak van "intrappen" hoor maar van pure oplichterij met medewerking van de provider.

Stel je voor ... je dient een lottobiljet in bij de boekenwinkel en nadien gaat de lotto systematisch al je geld van je rekening plunderen ... net hetzelfde ...
idd met medewerking ... de provider blijft er immers aan verdienen hé
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 14:50   #9
nihao
Minister
 
nihao's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2009
Locatie: Gent
Berichten: 3.062
Standaard

Geldt het wetboek van koophandel en de daarmee samenhangende geplogenheden dan niet voor Proximus ? Bestelbon en confirmatie e.d. ??
__________________
Dom zijn is duur,
en oliedom zijn olieduur.
nihao is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 15:43   #10
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rio Bekijk bericht
Natuurlijk. Een nummer blokkeren is iets anders dan aansprakelijk worden gesteld voor de schade die de eigenaar van dat nummer teweeg brengt.

Wie zegt dat http://www.applefans van Apple zelf is? Wie zegt dat die bevestiging van Apple zelf is? Het punt is dat jij zoals vele andere mensen de dupe van een oplichter bent geweest door in te gaan op een dubieuze reclame. Een keer een invulformulier ingevuld of naar een nummer gebeld of gesms't kan meer dan voldoende zijn om de sigaar te zijn.

De provider kan moeilijk aansprakelijk worden gesteld voor de naïviteit of impulsieve handelingen van haar klanten. (neem dit niet persoonlijk op)

Zelfs als je in alle eerlijkheid weet niets te hebben ondernomen en toch de dupe bent van zulke wanpraktijken, dan kan er nog altijd iemand anders uw gegevens ergens hebben gebruikt of heeft een oplichter zelf uw gegevens in één of andere databank gevonden. Ook daarvoor kan de provider die enkel als dienstverlener fungeert moeilijk aansprakelijk worden gesteld.

Het is en blijft een jammerlijke zaak als het u overkomt maar laten we niet op de pianist schieten.
Ik vind het helemaal niet juist dat iemand mij sms'jes kan sturen waardoor mijn kredietwaarde naar zijn rekening gaat.
Had ik nu zelf nog "verkeerde" sms'jes gestuurd dan zou ik nog kunnen zeggen dat ik maar beter had moeten opletten maar dat is niet zo. Zij stuurden me berichtjes om me te zeggen dat het goed weer is buiten en lap ... daar gaat mijn belwaarde ... zonder dat ik daar op gereageerd heb.
Providers zouden dit niet mogen toelaten vind ik.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 15:45   #11
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
Geldt het wetboek van koophandel en de daarmee samenhangende geplogenheden dan niet voor Proximus ? Bestelbon en confirmatie e.d. ??
Inderdaad ... maar er zal eerst een politieker het enkele keren aan de lijve moeten ondervinden vooraleer er wordt opgetreden.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 16:01   #12
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Inderdaad ... maar er zal eerst een politieker het enkele keren aan de lijve moeten ondervinden vooraleer er wordt opgetreden.
Jup stuur maar door naar Quickie. Maar ivm met je start .. slim is het niet, dat gebeurd al zoveel jaren, en nog trappen mensen er in. Ik geloof nooit dat u dacht een goeie zaak te doen, want dat is uiterst naïef, bij zo'n scams.
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 16:09   #13
Rio
Burger
 
Rio's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 augustus 2011
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Ik vind het helemaal niet juist dat iemand mij sms'jes kan sturen waardoor mijn kredietwaarde naar zijn rekening gaat.
Had ik nu zelf nog "verkeerde" sms'jes gestuurd dan zou ik nog kunnen zeggen dat ik maar beter had moeten opletten maar dat is niet zo. Zij stuurden me berichtjes om me te zeggen dat het goed weer is buiten en lap ... daar gaat mijn belwaarde ... zonder dat ik daar op gereageerd heb.
Providers zouden dit niet mogen toelaten vind ik.
Dit soort van oplichterij is zeer moeilijk te achterhalen. Meestal via buitenlandse providers die er op hun beurt niet wakker van liggen want het is niet hun klant die gedupeerd is, waardoor een onderzoek tijdrovend en moeizaam verloopt. Komt er nog bij dat men internationaal met verschillende wetgevingen te maken hebben en in 1 land is de wetgeving omtrent telecom al een gatenkaas. Daarom kiezen de meeste providers bij dergelijke zaken ervoor om de nummers (indien ze achterhaald zijn) gewoon te blokkeren.
Rio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 16:10   #14
Rio
Burger
 
Rio's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 augustus 2011
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Inderdaad ... maar er zal eerst een politieker het enkele keren aan de lijve moeten ondervinden vooraleer er wordt opgetreden.
Dat kan altijd helpen inderdaad.
Rio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 18:54   #15
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Niet zo lang geleden kreeg ik een mailtje op de computer van een collega:


Hoi,

Apple geeft ons de kans de iPhone 5 erg eenvoudig te winnen.

Check deze site http://www.applefans .... enz ...

Ik heb meegedaan en een bevestiging van Apple ontvangen!

Succes!!!


Ik deed dus mee volgens de richtlijnen en moest op het einde bevestigen met een nummer via gsm.
Trappen er nu nog altijd mensen in die bedriegerijen?
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 19:13   #16
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Trappen er nu nog altijd mensen in die bedriegerijen?
Waarschijnlijk heel veel want anders zouden ze er al lang mee gestopt zijn.

In ieder geval ... ik was er altijd van overtuigd dat men zelf moest bellen of berichten om geld te verliezen ... niet dus ... je krijgt een bericht zonder te antwoorden en je geld is foetsie en da's toch nieuw voor mij.

Maar wat me het meest verbaasd is dat degenen die zich hebben laten "bedotten" op den duur met de vinger worden gewezen in de vorm van "je had er maar niet moeten intrappen". De daders mogen dus gewoon hun gang gaan ...
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 19:51   #17
discuz
Minister
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 3.297
Standaard

Karma,

Je moet dit eens lezen: http://economie.fgov.be/nl/consument...g/winforphone/

Citaat:
Een website als zovele andere, een sms-wedstrijd om een smartphone te winnen, en plots zitten de consumenten vast aan een sms-abonnement. Gelukkig is www.winforphone.be een website die werd gecreëerd op initiatief van de FOD Economie en de mobiele operatoren om te vermijden dat de consumenten opnieuw in de val lopen.
De overheid wil de mensen bewust maken om altijd en overal de algemene voorwaarden na te kijken. Een goed initiatief natuurlijk, maar ik dacht toch dat illegale dingen in je algemene voorwaarden zetten niet kon. Ik stel vast dat de consumentenbescherming er de laatste jaren serieus op achteruitgaat.

Dit is een linkje naar wat regelgeving: http://www.gofguidelines.be/
discuz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 20:16   #18
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Waarschijnlijk heel veel want anders zouden ze er al lang mee gestopt zijn.

In ieder geval ... ik was er altijd van overtuigd dat men zelf moest bellen of berichten om geld te verliezen ... niet dus ... je krijgt een bericht zonder te antwoorden en je geld is foetsie en da's toch nieuw voor mij. ...
Daar is niets nieuws aan.
je kan je abonneren op een bepaalde 'service', bv sms'jes met het weerbericht.
Daarvoor betaal je.

Als je je inschrijft op een onbekende service met beloften die te goed zijn om waar te zijn, tja, dan ...
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 14:11   #19
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rio Bekijk bericht
Dit soort van oplichterij is zeer moeilijk te achterhalen. Meestal via buitenlandse providers die er op hun beurt niet wakker van liggen want het is niet hun klant die gedupeerd is, waardoor een onderzoek tijdrovend en moeizaam verloopt. Komt er nog bij dat men internationaal met verschillende wetgevingen te maken hebben en in 1 land is de wetgeving omtrent telecom al een gatenkaas. Daarom kiezen de meeste providers bij dergelijke zaken ervoor om de nummers (indien ze achterhaald zijn) gewoon te blokkeren.
Wedden dat, mocht proximus, mobistar, base en alle Belgische providers voor de kosten moeten opdraaien (indien bij hen klant) het wel heel vlug gedaan zou zijn met dergelijke praktijken.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 14:21   #20
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rio Bekijk bericht
Natuurlijk. Een nummer blokkeren is iets anders dan aansprakelijk worden gesteld voor de schade die de eigenaar van dat nummer teweeg brengt.

Wie zegt dat http://www.applefans van Apple zelf is? Wie zegt dat die bevestiging van Apple zelf is? Het punt is dat jij zoals vele andere mensen de dupe van een oplichter bent geweest door in te gaan op een dubieuze reclame. Een keer een invulformulier ingevuld of naar een nummer gebeld of gesms't kan meer dan voldoende zijn om de sigaar te zijn.

De provider kan moeilijk aansprakelijk worden gesteld voor de naïviteit of impulsieve handelingen van haar klanten. (neem dit niet persoonlijk op)

Zelfs als je in alle eerlijkheid weet niets te hebben ondernomen en toch de dupe bent van zulke wanpraktijken, dan kan er nog altijd iemand anders uw gegevens ergens hebben gebruikt of heeft een oplichter zelf uw gegevens in één of andere databank gevonden. Ook daarvoor kan de provider die enkel als dienstverlener fungeert moeilijk aansprakelijk worden gesteld.

Het is en blijft een jammerlijke zaak als het u overkomt maar laten we niet op de pianist schieten.
yeah right, erin trappen kan iedereen ; het blijvend misbruik maken van die ene misstap kan enkel dankzij de providers.
Het is en blijft een jammerlijke zaak dat nutsbedrijven overgelaten worden aan private ondernemingen die er enkel op uit zijn zoveel mogelijk winst te creeëren en verder niet omzien.
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''

Laatst gewijzigd door the_dude : 10 september 2011 om 14:21.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be