![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zij komen massaal naar hier en misbruiken het systeem nu eenmaal. De politici zijn schuldig omdat ze niets aan het beleid doen en de asielzoekers omdat zij het misbruiken. Kom weer niet af dat zij helemaal onschuldig zijn. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 8 september 2011 om 13:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel een duidelijke vraag over de discriminaties tov autochtone armen en er wordt wat rond de pot getaterd over de cliché pvda boosdoeners zoals de multinationals het IMF en blablabla..om vervolgens mij te verwijten dat ik aan het ontwijken ben....ben ik blij dat ik niet met zo'n mensen getrouwd ben..amai nie zeker.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wanneer onze politici eens zorgen voor een beter asielbeleid, een beter justitiebeleid, etc... zullen er al heel wat van die problemen opgelost geraken die jij aanhaalt door een bepaalde groep mensen te viseren. Die problemen geraken niet opgelost door die mensen te blijven viseren, integendeel. Laatst gewijzigd door Bulevardi : 8 september 2011 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het zijn wel net de linkiewinkie partijen, waar de asielknuffelaar voor stemt, die de oorzaak zijn van dit wraakroepend beleid.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 8 september 2011 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar dat er zoveel illegalen zijn en ze meer werk gaan maken van het terugsturen van mensen.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ok, ze jatten geen geld op zekere hoogte, maar ze weten goed genoeg dat dit geld niet aan de bomen groeit. En verwachten van de werkende mens dat ze dit goed vinden...dat krijg je nooit verkocht. Dus wat jij vraagt van de burger is dat ze elke dag gaan werken...de helft van hun zuur verdiende centen afgeven en dat anderen die geen hol hebben gedaan een deel van dit geld krijgen...met als resultaat er nog meer komen en nog meer en nog meer en nog meer en nog meer. En ja, iedereen is ook kwaad op de politici, heb je dat nog niet door misschien?
Laatst gewijzigd door illwill : 8 september 2011 om 17:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet helemaal niet langer werken. Laat je geen blaasjes wijsmaken. Het is de werkzaamheidsgraad die telt. Het is zinloos om langer te werken terwijl zo veel jongeren aan de dop staan. Dat is enkel een verschuiving. Waarom hebben wij nog altijd geen miljonairstaks? Geen tobintaks? Waarom worden de cadeaus aan de bedrijven behouden. Miljarden aan notionele intrestaftrek, miljarden aan rsz-verminderingen. Weet je wat Arcelar metal betaalde een belastingen? Electrabel? Twee keer niets! De hoogste belastingsdruk. Toch niet voor die bedrijven. Ook allemaal de schuld van de asielzoekers zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De oorzaken interesseren je wellicht niet. Vertel me nu eens waar jij in mijn post leest "eigen volk laatst". Of was je maar wat een het trollen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je blijft wel hilarisch Arti. Je bent tegen veralgemenen, maar je gooit wel de bankencrisis en azielzoekers op 1 hoop. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 9 september 2011 om 06:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik mag daar toch wel op repliceren en één en ander rechtzetten. Ik noteer dat jij daar geen antwoord op hebt, en niet verder geraakt dan "Je blijft wel hilarisch Arti...." en dergelijke nonsens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het idee dat een groep die nu 1miljard kost 1miljard opbrengt is 2miljard verschil op de begroting en is zelfs niet eens een faire correctie voor wat ze krijgt dat ze niet moet krijgen. Dus blijf maar de communistische idealen verdededigen... ER is niemand die zegt dat we asielzoekers GRATIS moeten bedienen, we moeten ze de KANS geven en daarover gaat het En stel dat je kadhafi hier als asielzoeker krijgt, dan mag hij gerust van mij al zijn rekenening betalen. hij moet dat kunnen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 10 september 2011 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Minister
|
![]() Citaat:
een veilige haven zou weigeren. Maar dat betekent dus wel dat je in ruil voor die veilige haven wil werken. En niet eist dat je van de ene dag op de andere van alles wat je beschermers bezitten een deel krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en de kosten die de staat maakt voor de illegalen, die worden door mij en mss ook door u betaald. En wat U natuurlijk vergeet, in heel uw simplistisch rekensommetje -dat in se ook een simpel rekensommetje is, maar niet zo simpel als dat van U- is dat die gepensioneerden in het algemeen wel een hele loopbaan hebben afgedragen voor hun pensioen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 11 september 2011 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke kosten maakt de staat voor de illegalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Burger
|
![]() Slechts 1 oplossing.
Sneller beslissen of ze mogen blijven of niet. Ik heb persoonlijk een Albanees gezin gekend dat hier zo'n 6 jaar heeft gewoond. Ze spraken zelfs perfect Nederlands. 4 Kinderen die hier zijn opgegroeid. Toch moesten deze mensen na 6 jaar terug naar Albanië. Gewoon belachelijk. |
![]() |
![]() |