Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 12 september 2011, 15:54   #141
Hoera
Provinciaal Statenlid

Hoera's schermafbeelding

Standaard

Over het feit dat VRT sponsor was van de expliciet belgicistische Belgavox concerten, zullen we maar zwijgen....
Hoera is offline  
Oud 12 september 2011, 15:57   #142
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Toen ik de link poste, bevatte het bericht nog geen reactie van de N-VA.
ik zal ook maar eens quoten dan, want blijkbaar is dit een geldige argumentatie vorm... het aanhalen van bewijzen doet er immers niet meer toe...
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."

Laatst gewijzigd door lollysticky : 12 september 2011 om 15:58.
lollysticky is offline  
Oud 12 september 2011, 15:57   #143
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oeps, daar maakt u een heel pijnlijke uitschuiver! Eenvoudig opnieuw lezen waarop u reageert, toont aan dat ú de lul bent! U blijkt niet eens het bericht achter de link gelezen te hebben.
Man toch, lees dat bericht nu eens dat je ZELF hebt gepost en constateer dan dat er wel degelijk instaat dat de ketnetband reeds voor andere politieke partijen heeft gespeeld. Het staat er gewoon zwart op wit op. Nu maak je je echt wel onsterfelijk belachelijk
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 12 september 2011, 15:59   #144
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Man toch, lees dat bericht nu eens dat je ZELF hebt gepost en constateer dan dat er wel degelijk instaat dat de ketnetband reeds voor andere politieke partijen heeft gespeeld. Het staat er gewoon zwart op wit op. Nu maak je je echt wel onsterfelijk belachelijk
Zie edit. Het Standaard-bericht werd aangepast nadat ik ernaar verwees.
drosophila is offline  
Oud 12 september 2011, 16:00   #145
Nyquist
Minister-President

Nyquist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus je geeft fox nu wel gelijk?
Nyquist is offline  
Oud 12 september 2011, 16:02   #146
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik gaf je zelf bijkomend bewijs door te linken naar die sossen activiteit, en dat negeerde je ook... Had je de moeite gedaan om die link te bekijken dan zou je gezien hebben dat - wat het artikel ook zei of niet zei - de ketnetband in Roeselare had opgetreden...
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."

Laatst gewijzigd door lollysticky : 12 september 2011 om 16:03.
lollysticky is offline  
Oud 12 september 2011, 16:13   #147
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoera Bekijk bericht
Over het feit dat VRT sponsor was van de expliciet belgicistische Belgavox concerten, zullen we maar zwijgen....
Waren dat die "leve de vreemdelingen" concerten waar geen enkele vreemdeling kwam opdagen?
Oud 12 september 2011, 16:15   #148
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
ik gaf je zelf bijkomend bewijs door te linken naar die sossen activiteit, en dat negeerde je ook... Had je de moeite gedaan om die link te bekijken dan zou je gezien hebben dat - wat het artikel ook zei of niet zei - de ketnetband in Roeselare had opgetreden...
De link bekijken? Geen tijd voor, er komt alleen maar "nazi! Nazi!" uit.
Oud 12 september 2011, 16:18   #149
Hoera
Provinciaal Statenlid

Hoera's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Waren dat die "leve de vreemdelingen" concerten waar geen enkele vreemdeling kwam opdagen?
Ja, bij voorkeur gegeven op een week voor de verkiezingen
Hoera is offline  
Oud 12 september 2011, 16:19   #150
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

straf, wie durft nu nog ontkennen dat de VRT niets liever wil dan de N-VA te diaboliseren?

Wordt het geen tijd dat wij de VRT boycotten??? Kijkcijfers liggen nogal gevoelig!
omaplop is offline  
Oud 12 september 2011, 16:50   #151
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
straf, wie durft nu nog ontkennen dat de VRT niets liever wil dan de N-VA te diaboliseren?

Wordt het geen tijd dat wij de VRT boycotten??? Kijkcijfers liggen nogal gevoelig!
Daarom dat ik ook absoluut niet begrijp waarom ze instemmen met dat derde net. Ik was er tegen. Ik snap ook niet waarom ze enerzijds mega makkelijk zijn tegenover de SP.a op Vlaams niveau (denk maar aan die zever ook over die tunnel waar ik ook tegen ben) etc...
solidarnosc is offline  
Oud 12 september 2011, 17:12   #152
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
De link bekijken? Geen tijd voor, er komt alleen maar "nazi! Nazi!" uit.
Ze kijkt zelfs een beetje alsof ze zich schaamt en terecht.
stuyckp is offline  
Oud 12 september 2011, 17:14   #153
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Daarom dat ik ook absoluut niet begrijp waarom ze instemmen met dat derde net. Ik was er tegen. Ik snap ook niet waarom ze enerzijds mega makkelijk zijn tegenover de SP.a op Vlaams niveau (denk maar aan die zever ook over die tunnel waar ik ook tegen ben) etc...
Lees toch maar eens:
De N-VA snapt de redenering van de VRT, maar is geschrokken van de scherpe reactie van de Reyerslaan. 'Het optreden van gisteren is immers verre van het eerste Ketnetband-optreden voor een politieke partij', zegt ondervoorzitter Ben Weyts.

'Wie even wat rondsurft op het Internet, komt snel uit bij optredens van de Ketnetband, georganiseerd of meegeorganiseerd door politieke partijen. In mijn eigen gemeente Beersel organiseerde de lokale CD&V-afdeling een aantal jaren geleden nog een familiefeest met optreden van de Ketnetband. Recenter nog traden zowel de Ketnetband als de Laatsteshowband op ter gelegenheid van het 1 mei-feest in Roeselare, meegeorganiseerd door SP.A," zegt Weyts.

'Als de VRT dus optredens van de Ketnetband voor politieke partijen verbiedt, alle begrip. Maar dan liefst niet alleen een verbod voor de N-VA, ook voor de andere partijen', besluit de ondervoorzitter.
U bent al even erg als de VRT... Even onbetrouwbaar en vooringenomen..
freelancer is offline  
Oud 12 september 2011, 17:30   #154
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Lees toch maar eens:
De N-VA snapt de redenering van de VRT, maar is geschrokken van de scherpe reactie van de Reyerslaan. 'Het optreden van gisteren is immers verre van het eerste Ketnetband-optreden voor een politieke partij', zegt ondervoorzitter Ben Weyts.

'Wie even wat rondsurft op het Internet, komt snel uit bij optredens van de Ketnetband, georganiseerd of meegeorganiseerd door politieke partijen. In mijn eigen gemeente Beersel organiseerde de lokale CD&V-afdeling een aantal jaren geleden nog een familiefeest met optreden van de Ketnetband. Recenter nog traden zowel de Ketnetband als de Laatsteshowband op ter gelegenheid van het 1 mei-feest in Roeselare, meegeorganiseerd door SP.A," zegt Weyts.

'Als de VRT dus optredens van de Ketnetband voor politieke partijen verbiedt, alle begrip. Maar dan liefst niet alleen een verbod voor de N-VA, ook voor de andere partijen', besluit de ondervoorzitter.
U bent al even erg als de VRT... Even onbetrouwbaar en vooringenomen..
Gelukkig hebben ze niet opgetreden voor het VB.
Dat zou voor hen de burgerlijke dood (totale broodroof, ontneming van alle burger- en politieke rechten enz...) hebben betekend .En hun nazaten zouden dit stigma minstens tot in de 15-de generatie hebben moeten dragen.
Vanaf volgend jaar wordt deze sactie ook voorzien voor optredens voor de N-VA.
Pericles is offline  
Oud 12 september 2011, 17:36   #155
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist Bekijk bericht
Dus je geeft fox nu wel gelijk?
En toen werden de fruitvliegjes stil....
Svennies is offline  
Oud 12 september 2011, 17:41   #156
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee, dat was 0110. Belgavox, daar was het van 'leve de slavenmentaliteit'.
SDG is offline  
Oud 12 september 2011, 23:22   #157
Hoera
Provinciaal Statenlid

Hoera's schermafbeelding

Standaard

Vanavond op VRT nieuws letterlijk:

"ook goed voor de Vlamingen is dat de MR zicht losmaakt van FDF"

m.a.w. het heeft geen enkel belang welk akkoord er uit de bus komt, zolang het maar een "akkoord" is
Hoera is offline  
Oud 13 september 2011, 07:54   #158
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoera Bekijk bericht
Ook oa Lotto, Sabam, FGTB, ACV, ABVV, Brusselse gewest, ACLVB, en andere staatsgesponsorde organisaties hebben daar aan politiek gedaan.

En dat allemal om één partij voor de zoveelste keer publiekelijk te gangrapen.
Oud 13 september 2011, 23:56   #159
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Zojuist op VRT journaal. Di Rupo is niet zeker dat ze de groenen gaan meenemen in de uiteindelijke regering. En een beetje later: "er moet snel een regering komen".
De volgende stap is waarschijnlijk dat alles in het Frans ondertiteld gaat worden.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 14 september 2011, 08:49   #160
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En toen werden de fruitvliegjes stil....
Ik had niet anders verwacht.

Erop vliegen als een kip zonder kop, meteen beginnen inhakken zonder dingen te controleren en als je dan afgaat als een gieter, verdwijnen als dief in de nacht.

"Maar het is geen N-VA bashen, hoor. We geven gewoon objectief verslag."

Pathetisch.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be