![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen die ook allemaal aan barebacken misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Ge moest eens weten.
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() Het homo-milieu in z'n geheel is het synoniem van een drukke parenclub. Een triestige combinatie van veel goesting en weinig keuze. Et voila.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() You're welcome pope hilarious.
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Dankzij Raf is de stelling van deze draad nu bewezen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
'Maar onderzoekers wijzen er eveneens op dat het risico op een hiv-besmettingen [ook] binnen een vaste [homo] relatie hoog is. Het kan bovendien gebeuren dat een man oprecht denkt dat hij altijd veilig vrijt, terwijl dat in werkelijkheid niet het geval is.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Statistiek =/= wetenschappelijk onderzoek, schatje.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie minimaliseert er hier het aantal seropositieven?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Larie en apekool. Maar dat zijn we ondertussen gewoon van jou.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met statistieken kan je quasi alles bewijzen. Dat weet je best. Het komt er maar op aan de juiste respondenten te vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Statistiek is op zich wel een kenmerk van wetenschappelijk onderzoek. Quasi elke wetenschappelijke paper die een (kwantitatief) onderzoek gaat uitvoeren richt zich daarvoor op de statistiek. Veel wetenschappelijke onderzoeken zonder enige vorm van statistiek ga je niet vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, het komt erop aan een minimum van statistiek te kennen en te weten wat representatief is en wat niet qua steekproefgrootte en welke conclusies relevant zijn voor een populatie en wat de beperkingen zijn van het onderzoek. Het is niet een middeltje om zomaar alles te bewijzen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Euh, nee, helemaal geen tijd om deze verstandige regel te laten vallen. Niemand zit nu écht op Aids te wachten. Junkies worden ook niet aanvaard, dus waar is het probleem ? De homos zijn nu éénmaal een risicogroep, volgens de officiële statistieken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat leer je zelfs in het middelbaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dat geval, waarom dan de vragen stellen ? Om tijd te winnen ( homos worden direct afgewezen )? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de tussentijd kan 't nog niet opgespoord worden. Wachttijd na het risico; 2 weken; HIV-positief = zeker HIV-negatief = onbetrouwbaar 6 weken; HIV-positief = zeker HIV-negatief = 95% betrouwbaar 3 maanden; HIV-positief = zeker HIV-negatief = zeker
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dit eigenlijk wel schandalig. Simpel; men vereist dat men al 30 jaar ofzo geen onveilige seks, of seks met mannen heeft gehad, dus indien je daar niet aan voldoet, doe dan niet mee. Je moet een blad ondertekenen waar je IN EER EN GEWETEN laat weten te voldoen aan de vereisten. Die gast heeft dus geen eer en geweten, en hij is dan nog zo dom om dit in héél Vlaanderen rond te bazuinen. Ik til heel zwaar en dergelijke leugens. Het is negatief voor de gehele holebigemeenschap. Ikzelf vind de vereisten ook wat overdreven, maar daarom ga ik ze zeker niet overtreden, en zeker geen meineed plegen.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij. of bedoel je dat er veel meer seropositieven zijn dan de statistieken doen vermoeden?