![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind persoonlijk Albert de tweede een sympathieke man.
Dat is ook het punt niet. Maar de vraag is of "het volk" het systeem van monarchie voor een presidentschap wil verruilen? En wie is "het volk"dan eigenlijk? Trouwens, het ter discussie stellen van zijn positie is al strafbaar! Wisten jullie dat? En moet misschien moet dit verbod wel als eerste uit de grondwet worden gehaald? Want het ter discussie stellen van discutabele onderdelen in de grondwet lijkt mij niet strafbaar.... In (Noord)Nederland is het ter discussie stellen van de positie van het konigshuis niet strafbaar. ![]()
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 15 september 2011 om 19:05. |
![]() |
![]() |
#105 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Met gemeenschappen bedoel ik uiteraard de leefgemeenschappen, en niet de huidige constitutionele gemeenschappen. Indien de bloedlijn van de koning uitsterft, dan kan men perfect een nieuw koninklijk geslacht kiezen uit een andere adelijke familie, of men kan overschakelen naar een republiek. Beiden vereisen wel een grondwetswijziging. |
|
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het dan ook over mijn visie op de monarch.
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we het eens anders proberen. Heeft u een bron voor uw "constitutionele volksmonarchie"?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moest je Paola gekend hebben in haar jonge jaren, je zou wel anders piepen.
Laatst gewijzigd door Pietje : 15 september 2011 om 19:49. |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Prioriteit? Tja, het hangt samen met de splitsing. Ik ben een nationalist, maar toegegeven, zelfs dat is prioriteit vier voor mij. |
|
![]() |
![]() |
#112 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() We kunnen ook altijd beide huizen verenigen d.m.v. huwelijk. |
||
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hun voorouderen & familie hebben zoveel betekent voor de Nederlanden. Ze zijn de verpersonificatie van onze Nederlandse geschiedenis.
De Saksen-Coburgs zijn een stelletje bastaarsimmigranten die geeneen geschiedkundige band met ons land hebben. Er gewoon neergezet zodat iedere grootmacht tevreden zou zijn en opdat de werkloze neef van de Engelse troon een job zou krijgen als profiteur in een nieuw 'land'. |
![]() |
![]() |
#117 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een vakbandsventje in de bres voor een luxe-******** met poen aan haar *** triestig weet ge wat? staak anders eens, misschien laat ze iets zien in ruil, ge moet er u zelfs niet moe voor maken Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 september 2011 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()