![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie toch maar dat U kortelings niet naar uw neus kunt speuren... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Inderdaad, menen gaan geen risico's nemen (als ondernemen) als er geen vangnet is. Soc. Zekerheid is noodzakelijk, maar moet redelijk en doeltreffend blijven
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben niet optimistisch. Een mooie kans voor het einde van dit land is voorbij gegaan. Ik vrees dat men snel zal overgaan tot de orde van de dag en dat het sociaal economische zal belangrijker worden. Ook thema's als migratie en veiligheid zullen opnieuw belangrijker worden, dat is voor Filip Dewinter dan wel goed nieuws.
Ik vrees dat het land op zich gered is en dat ik zal sterven in België en niet in een onafhankelijk Vlaanderen of Dietsland. Spijtig dat we niet meer kunnen rekenen op de Duitsers om Vlaanderen te bevrijden. Neen ik ben zeer pessimistisch gestemd. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 15 september 2011 om 19:12. |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Barbara Van Dyck schreef gisteren geschiedenis
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 september 2011 om 19:48. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb heel goeie redenen om het einde van de belgische staat te bepleiten (niet noodzakelijk van het land Belgie, daar heb ik niks tegen, wel tegen de Belgische staat). Maar welke argumenten heb jij om tevreden te zijn over het feit dat er een gat in Vlaanderen zal zitten ?
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 september 2011 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Max, kop op, je hebt nog vele jaren te gaan, man. Hierbij het nummer van teleonthaal 02 649 95 55
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 september 2011 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het goede nieuws is er kan nog veel gebeuren en 2012 komt steeds dichterbij, NVA kan trouwens met VB op een regering van 8 partijen schieten die met erg grote tegenstellingen zit. Meestal haalt de oppositie de volgende verkiezingen meer stemmen. Aan alle victoriekraaiers nog niet te snel en aan al diegene die nu droef zijn het is nog niet gedaan.
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Euh .. laat me raden .. superbe mentale rekkelijkheid .. je stemde NV-A ?
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 september 2011 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daarom: volgend jaar... Laatst gewijzigd door groene flamingant : 15 september 2011 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Gelukkig blijven uw pillen tegen de kortademigheid verder uitbetaald. Ik zou niet willen dat we u piepend van armoede ten grave moeten dragen ..
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het nieuwe wit konijn van de Vlaams Nationalisten = DE SM RECHTER ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ik een onderscheid maak tussen land en staat ? Uiteraard maak ik een onderscheid tussen land en staat. De twee zijn hetzelfde niet. Da's toch duidelijk ?
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 september 2011 om 03:34. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt u echt dat Bart zo dom is ? |
|
![]() |