![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Minister
|
![]() Ik vind dat eerder een verstandige mensen discours en een gezond tegengeluid tegen het extreemlinkse sociopatische islamofiele gezever van mensen die niet eens de koran hebben gelezen, die de geschiedenis van de islam noch de handel en wandel van Mohamed kennen, maar desondanks toch willen doen alsof ze er iets van weten.
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder moslims zelf leeft evengoed het pleidooi van aparte scholen, hoe noemt u dit dan? U bent eens akkoord, wat fijn, maar ik denk dat je selecteert op wat je verbindt met anderen en vervolgens leert kennen. Dat is prima, zolang je vreedzaam samenleeft met anderen waarmee veel minder je bindt. Hou echter wel in de gaten, dat IEDEREEN die bereidheid en ruimdenkendheid moet hebben en niet enkel één bepaalde groep! Ik heb talloze keren gelezen hoe u voorhoudt wat Vlamingen allemaal moeten, blij te lezen dat u beseft dat iets van 2 kanten moet komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schrijft Wat forummers wel bedoelen en dat kun je evengoed afleiden uit wat ze schrijven, is dat je maar duurzame verbinding krijgt wanneer je iets deelt, gemeenschappelijk hebt en dat hebben we niet met iedereen op dezelfde manier, daarom selecteren mensen met wie ze omgaan.Maar je kan toch pas selecteren als je ze al hebt leren kennen. Hoe maak jij anders een selectie? Citaat:
En jij? Hoe noem jij dat? "selecteren met wie je omgaat"? Citaat:
Hoe selecteer jij op wat verbindt als je ze niet kent? Citaat:
Citaat:
Het moet van 2 kanten komen. Daarin schieten de "Rechtse extreme psychopaat-islamofoben" tekort. Daardoor belemmeren ze de integratie. Laatst gewijzigd door artisjok : 16 september 2011 om 07:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() In die groepen is integratie wel mogelijk, aangezien ze helemaal niet gesloten zijn, en anderen zelfs aanmoedigen om tot hun groep te behoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees welkom tot de begrippen indoctrinatie, intimidatie, geweld, dwingelandij en groepsdruk.
Stel je voor. De aanmoediging "of je ondergaat nu 5 keer per dag een kwartiertje hersenspoeling, en U belooft trouw aan een vriend die U nooit gaat zien. Of U mag extra belastingen betalen" Of om het in mijn termen uit te drukken. Het recht van de sterkste. In groffe bewoordingen, die ik in 90% van de mensheid zou kunnen waarmaken. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 16 september 2011 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent toch niet verplicht om je aan te sluiten bij zo'n groep zoals je nu omschrijft. Je omschrijft wel goed de groep van rechtse extreme psychopaat-islamofoben Laatst gewijzigd door artisjok : 16 september 2011 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer dan maar eens te leven als echte Christen in Iran.
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwoord op de vraag.
Het is Uw extra vraag. Dit wil zeggen, geen antwoord op mijn orginele vraag. Oftewel, mijn beste trol,(niemand kan zo achterlijk zijn zo konsekwent draden te verneuken) niet ontwijken, gij uit de kamelenaars gespoten streptococcus dhimmitudus. Druk dat rode driehoekje, aub, doen. Ga ervoor, geef me strafpunten.
![]() |
#252 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hèt is zo, wegens het onverwacht dubieus wangedrag en houding tegenover 'volkeren' welke ze liever als slaven willen gebruiken in plaats van te leren genieten van de deugden van onze oprecht eerlijke en solidair democratisch s. model. Psychologische pathologieën hebben meestal een 'background' waaruit te leren valt hoe de aandoening ontstaat. Welke evenementen er toe kunnen lijden dat individuen het aandoen? Daar het hoogstwaarschijnlijk is dat het allochtone 'moslim' wangedrag een fors deel schuld zou kunnen toegeschreven krijgen,denk ik niet dat je het leuk zou vinden hierover te 'quoten'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak een selectie zoals de meeste mensen dit doen, ik ben open tegenover iedereen maar enkel met mensen waarmee ik me verbonden voel is er kans op een diepgaander contact, wat mogelijk leidt tot vriendschappen, mekaar toelaten in de privésfeer..of wilt u nu in alle ernst beweren dat u uw vrienden en kennissen selecteert vanuit het gegeven" ik moet zoveel autochtonen en allochtonen leren kennen, ik ken nog geen Jood of Indier dus daar ga ik me nu in verdiepen se"..natuurlijk doet u dit ook niet, dus wat hou je nu voor aan anderen? Herkenning en verbinding, iets wat je denkt gemeenschappelijk te hebben, is voor andere mensen evengoed de manier waarop je selecteert, en verklaart waarom er sociale klassen en milieu's bestaan. Al die groepen leven meestal vreedzaam naast mekaar, maar in werkelijkheid leidt een open houding dus helemaal niet tot meer integratie, daarvoor blijven de contacten te oppervlakkig en is er helemaal geen wederzijdse nood om mekaar nu echt zo veel beter te leren kennen, er is te weinig wat ons bindt. En dat is goed, niets mis mee, zolang we vreedzaam naast mekaar bestaan. Ik stelde u trouwens ook een vraag, hoe noemt u moslims die een pleidooi houden voor aparte scholen? Sociologen bestuderen allang het menselijk verkeer binnen de samenleving, gaat u nu beweren dat dit een pleidooi zou zijn voor segregatie ??? Het één heeft niets met het ander te maken, bovendien bewijzen onderzoeken zoals moslims die zich erg gelukkig voelen in Antwerpen uw ongelijk, er is voldoende openheid, maar te weinig wat ons bindt om tot verder dan vreedzaam naast mekaar leven te komen,behalve u heeft ook niemand daar een probleem mee, zelfs niet op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien, gezien uw constante aanwezigheid in discussies over deze onderwerpen, zou u toch eens iets aan basiskennis mogen doen. Dat kan door bijvoorbeeld de Koran eens te lezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integratie is trouwens niet gelijk aan deel uitmaken van een groep, je haalt vanalles door mekaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij legt ik ook nog uit wat er niet klopt aan je antwoord. Wat is daar vreemd aan? Citaat:
Open staan, leren kennen, selecteren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik noem dat ook "de ander niet willen leren kennen, pleiten voor segregatie". Citaat:
Citaat:
Maar deze draad gaat over "Rechtse extreme psychopaat-islamofoben " en hoe zij de integratie belemmeren. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij staat immers toch zo open voor andere mensen en hun zeden en gewoontes? Laat dat dan eens zien en ga o.a. die koran eens lezen zodat je tenminste een notie hebt van waar je over mee wilt praten. Zolang jij dat niet doet, is heel dat gezaag van je over "open staan" niets meer dan holle woorden om maar met je moraliserende vingertje te kunnen wijzen.
![]() |