![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat je met dergelijke visies in het verleden blijft hangen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat ons eerlijk zijn...het gaat hier helemaal niet over een éénmalig verraad van onze politieke vertegenwoordigers. Neen: het gaat hier helemaal niet over een toevallige samenloop van omstandigheden. Elke twee jaar mag de Vlaming zich uitspreken over de politiek, zij het lokaal, regionaal of federaal. Telkens opnieuw wordt de Vlaming geconfronteerd met een uitverkoop van zijn rechten, zijn grond en zijn cultuur. Let's face it: De Vlaming heeft zelf via het stemhokje op een bijna* democratische wijze tot treurens toe zijn recht op zijn taal, zijn cultuur en zijn grond verbeurd verklaard. En bij de volgende verkiezing zal het niet anders zijn. Met de glimlach zullen wij, in een ware "weg met ons" euforie ons land en toekomst weggeven. Ik ben eigenlijk al meer bezig met de pronostiek van wie het eerst onze heimat zal opeisen: de frankofonie of de islam. *: Wij moeten nu niet komen zeiken dat de Vlaming verkeeerd geïnformeerd wordt en dagdagelijks wordt opgelicht door vooral de VRT. Kijk eens hier hé vrienden: wij hebben met Bourgois zelf de minister van media mogen leveren als Vlaams Nationalist. Kán het echt nog pathetischer? Als Darwinist vraag ik mij af hoelang de Vlaming nog calimero gaat spelen voor hij zich eindelijk bij de realiteit van zijn eigen achterlijkheid neerlegt.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie daar de anaconda in het riet niet ziet zitten, is stekeblind.
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als men kijk naar de moedertaal zegt u. Dan dienen de taaltellingen in de zestiger jaren waardoor iemand die een halve zin frans kon spreken als franstalig geregistreerd werd, compleet overgedaan worden. Deze tellingen waren onbeschaamd vervalst in vele gemeentes maar werden echter nooit aangepast. De taalgrens werd er echter op gebaseerd. Het verleden zegt u? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk nu vooral in het belang van de Nederlandse gemeenschap/natie, wat wil zeggen dat het Belgisch grondgebied zo snel en zo veel mogelijk onder Nederlands bewind moet komen. Dat is op lange termijn het enige dat de Nederlandse taal hier in het zuiden nog kan redden. De Vlaamse natie en onafhankelijkheid kan me voor de rest gestolen worden. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hoeft het niet op te geven. Er moet wel dringend nagedacht worden over de strategie. En wat we eigenlijk willen.
![]() |
#29 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
De vraag is eigenlijk: is Vlaanderen dat waard? Is het nodig om dat volkje te proberen tegen zichzelf te beschermen? Is het niet eerlijker om de frankofonie en de Islam hun rehct van de sterkste te laten opeisen? Citaat:
Because: hasn't the fat lady sung? Ik bedoel: is het niet een heel klein beetje pathetisch aan het worden?
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Helaas zijn onze vlaamse politici niet in staat om het initiatief te nemen, en zijn altijd op achtervolgen aangewezen. België is een zero-sum game. Vlaanderen staat al sinds het begin aan de kant van de gever. Territoriaal, sociaal, cultureel, financieel. Dit dient op te houden. Om on-topic te blijven; Franstaligen krijgen inspraak in Vlaams Brabant. Ik wil de eerste Vlaamse politicus nog tegenkomen die voluit in het offensief gaat om Vlaanderen te bevoordelen ten koste van Wallonië. Niet dat dit hoeft, maar omgekeerd is het dertien in een dozijn. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() een klein stapje voor een mens... Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 september 2011 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Fieseler;5694800]
Citaat:
Ik kan uw rekening niet maken voor u. Voor mij is het antwoord allezins dat ik er nog niet mee gedaan heb. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Thermopylen, Spartanen, *Spartacus, The Alamo, Daens, VB, enz enz... Houzee! *: ook de imaginaire helden dus... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 september 2011 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ik kan mij voorstellen dat u opgewonden wordt als u met de "pa" van Degrelle kan dwepen maar heeft u ook een punt misschien?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 september 2011 om 16:39. |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Die doos zal in de toekomst nog helemaal opgevuld geraken met bevoegdheden en rechten. Snap niet dat die vlaamse partijen dat niet door hebben dat die metropolitane gemeenschap enkel bedoeld is om vlaams Brabant mee te trekken met wallobrux moest het ooit tot een splitsing komen...
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk eveneens dat we dringend moeten stoppen met alle ideetjes die het zgn. Brussels gewest zeggenschap of inspraak geven over het grondgebied van andere gewesten.