![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gif is natuurlijk relatief, de natuur zit vol vergiften. Lieverd, ik zat al langer met die vraag, maar mijn schoenen zijn ook van leer, en toch ben ik vegetarier. Mijn huid blijft zacht en vegetariers behouden hun schoonheid langer dan vleeseters. Dus vegetarier, niet roken, niet drinken, geen drugs... Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 september 2011 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kinderen afstaan voor adoptie is in mijn ogen het vreselijkste waarmee men een kind kan opzadelen: ik ben niet gewenst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Laatst gewijzigd door Bulevardi : 16 september 2011 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4. Hij klaagt aan dat Abortus schandalig goedkoop is tov voorbehoedsmiddelen.
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwer...-geregeld.html Maar niet zo voor de duizende vrouwen uit heel Europa die voor 'abortus-toerisme' Nederland aandoen. Die betalen het volle pond. http://niderlandzki-krakow.blog.onet...,ID416225853,n Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 september 2011 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is de prijs van abortus ? Ik denk dat het geleelte dat je in geld uitdrukt nog het kleinste stukje van de prijs is. Overigens is een geadopteerd kind altijd een gewenst kind...
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hebt u tegen een gewone abortus?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 16 september 2011 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Is met theetjes in de weer gaan wel wettelijk toegestaan?In Suriname blijft abortus strafbaar.
http://www.isharafm.com/index.php?It...t&view=article Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 september 2011 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Vroeger probeerden ze het met mosterdbaden.... al eens gezien hoeveel geelachtigen er rondlopen?
Taxus is zuiver giftig. Het snoeisel wordt opgehaald om na chemische dingen te dienen voor kankerbehandeling. Citaat:
waarom niet gewoon de morning-after pil? geeft mijns inziens ietsiepietsie minder bijverschijnselen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 16 september 2011 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [Mosterd] Chemisch! http://www.hetoudegesticht.com/tag/mosterdbaden/ mosterdbaden Mosterdbaden bij krankzinnigen (misschien een ideetje voor eno2?) nog zijn gebruik in den vorm van algemeene mosterdbaden. ... mosterdbaden voorgeschreven. LAURENT gebruikt het zaad van de Sinap�*s N�*gra en dit behoorlijk ... http://www.ntvg.nl/publicatie/moster...nkzinnigen/pdf Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 september 2011 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat hij ons zijn huiswerk wil laten maken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hij.
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() ![]() [Bülent Ersoy, een transseksueel en een grote Turkse artiest: is er werkelijk verschil tussen travestiet en transseksueel? Als de trans ook zonder operatie en hormonen geaccepteerd wil worden als vrouw, waarom zouden wij vasthouden aan de scheiding tussen trans en trav. beiden maken een oversteek. O ja, ze claimde een tijdje dat ze ook zwanger kan worden.] De ik persoon in proza en poezie niet verwarren met de ik van de schrijver als persoon. Anderen nemen een nieuwe nick en denken daarmee ook de kloot te kunnen belazeren. Maar goed, ik ben erg ontevreden over de reacties; jullie behoren het spel gewoon mee te spelen; als je een man in travestie tegenkomt begin je niet te lullen over het feit dat hij een man is; je laat hem in zijn waarde en slaat je slag: afhankelijk hoe ver hij in zijn vrouwenrol van plan is te gaan. Wat dat betref zitten travestieten bij den Turkse mannen op rozen. Hebben zijn immers niet Bülent Ersoy als hun grootste sterren? Niemand heeft mij bijvoorbeeld gevraagd waarom ik geen kinderen, nooit niet, wil hebben. Dat is gewoon onbeschoft, om zo weinig compassie te tonen, want nu kan ik mijn...snik...verhaal niet doen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 17 september 2011 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |