![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wie kijkt naar die "kleine zenders"..........Bijna niemand. De "grote zenders" (RTBF, RTL, TF1, France 2, France 3) blijven veel meer bekeken dan de "kleine zenders" en dat is ook begrijpelijk als men naar die "kleine zenders" kijkt : men ziet meer dan duidelijk dat die laatsten geen grote middelen hebben. Nee, terug naar de goeie oude tijd met enkel en alleen de gewone teledistributie. Sommigen zullen misschien beweren dat ik niet met mijn tijd leef maar het is zo. Ik heb ook geen Ipad, geen Blackberry, geen MP3, enz.......... Zoiets had men niet in de jaren 80 en niemand klaagde daarover. Ik ben zowiezo tegen al die moderne spullen behalve Internet en de GSM die ik wel positief vind. Ik heb Internet en een gewone GSM, zeer simpel te gebruiken om te kunnen bellen en om gebeld te kunnen worden, meer heb ik niet nodig met een GSM.
Laatst gewijzigd door Everytime : 17 september 2011 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom zou ik terug willen naar een moto van de jaren 80. ![]() Nadeel van de jaren '80: Schaamhaar. ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 17 september 2011 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij tevreden over Belgacom-TV hier....maarrrrrr...
Inderdaad,het feit dat je voor interessante zenders (in mijn geval,de andere Discoveries en The History Channel) zou moeten bijbetalen terwijl ik ondertussen kan "genieten" van Italiaanse,Spaanse- en Marokkaanse zenders begint mij te irriteren. Strafst van al,Al-Jazeera in het Engels zit er dan niet bij ![]() Ik had het al gemaild aan Belgacom maar ze reageren daar niet op natuurlijk Zendt gewoon het verplichte minimum-pakket uit zoals op DVB-T,verminder uiteraard wat uw abbo-geld...en laat vervolgens ALLE andere zenders ,zoals het de consument schikt bijnemen....... Mar dat is te moeilijk zo te zien ![]() o ja....en STOP met die onnozele "boeketten " Laatst gewijzigd door kelt : 17 september 2011 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik ben al sinds het begin bij Telenet, ben al eens verhuisd, heb al aanpassingen laten doen etc... nooit problemen gehad met facturatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telenet lijkt me al beter dan Belgacom of, zoals veel Franstaligen het noemen, "BelgaCON" of "Belgagag".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als je verhalen hoort van de firma Numericable in Brussel, dan weet je dat je bij Telenet of Belgacom wel goed zit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde ook veel slechte verhalen over de administratie van Telenet. Zo erg dat de mensen uiteindelijk niet wisten of ze al dan niet genaaid werden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goede Belg minnacht het Nederlands.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |