![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Minister
|
Als dat zo is, waarom ben jij dan altijd om "bron, link, citaat" aan het vragen?
|
|
|
#362 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#363 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als ik me een post herinner van iemand, dan heb ik, indien ik de woorden van de discussie nog herinner op een paar seconden die post terug gevonden hoor. Blijkbaar kent Artisjok ook Google. Citaat:
Ik vind het zelfs normaal dat je, wanneer iemand zichzelf tegenspreekt ge de persoon er op wijst, of dat ge eerdere uitspraken gebruikt als argument. Het zou nogal erg zijn mocht dat niet mogen. Citaat:
Ik hoop dat ge dat hard kunt maken, anders zie ik hier gewoon iemand die op de man speelt ipv op de bal wegens een gebrek aan argumenten.
|
|
|
|
#364 |
|
Banneling
|
Men zeurt hier steeds over zogezegde bevoorrechte groepen, er is duidelijk maar 1 bevoorrechte groep. We weten allemaal wel wie dat zijn, niet dan? Er is een constante oorlog tegen de werkende klasse, tegen de sociale zekerheid. Men denkt dat dit noodzakelijk is? Zever zeg ik jullie, de cijfers bewijzen alles.
Tussen 2000 en 2009 stegen de bedrijfswinsten van 47 naar liefst 82 miljard, een stijging met 75 procent. Van die 35 miljard extra winsten werd slechts 10 miljard geïnvesteerd. Voor de rest: kassa, kassa voor de aandeelhouders. De dividenden klommen de voorbije jaren van negen naar zesentwintig miljard, een verdrievoudiging. Het is HUN crisis waar wij voor betalen? De bevoorrechte groep is er dus verantwoordelijk voor, maar die groep is niet de groep die men hier denkt. |
|
|
|
|
|
#365 | |
|
Banneling
|
Citaat:
moedig ! |
|
|
|
|
|
|
#366 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#367 |
|
Banneling
|
Saai hier in dat subforum, steeds hetzelfde gepalaver en geen reactie op mijn post.
|
|
|
|
|
|
#368 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We weten dat er in die hun buurten geen gespuis woont, dat gespuis proppen ze in onze wijken. |
|
|
|
|
|
|
#369 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik er op antwoord, lijkt het of ik wil kwaadspreken over Artisjok. Als ik er niet op antwoord, lijkt het of ik u gelijk geef. Ik geef u slechts één ding in overweging. Ik heb daarnet mijn naam en de woorden immigratie, integratie en emigratie op Google ingetikt. Ik krijg 14 resultaten. Ik ga me er niet mee amuseren om die 14 links te volgen en alles te lezen. Daarvoor heb ik geen tijd! Ik kan me voorstellen dat wanneer iemand anders dus iets intikt op Google van een ander persoon die hier veel meer post dan ik, hij/zij een veelvoud van die 14 links krijgt. Welke mens heeft daar tijd voor?
|
|
|
|
#370 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En de tweede link was raak en uw quote stond er bij zonder dat ik het bericht moest openen. Kostte me 10 seconden.
|
|
|
|
#371 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
'Laptophelden' allemaal maar: ... het mag niet te warm worden hé. 'Poenboeren' en 'Moslims' wachten hier nog mooie jaren! daar kan geen twijfel over bestaan. Foei! |
|
|
|
|
|
|
#372 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Begin er dan niet mee. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=360 Citaat:
1 Ga naar mijn profiel door te klikken op mijn nick 2 Klik op "Zoek alle discussies die gestart zijn ..." 3 Scroll tot je ""Onze" migranten" ziet. Op het zelfde lijntje zie je een aantal in de kolom "reacties" 4 Klik op dat getal. Er gaat een nieuw venster open. Met de nicks van wie reageerde. Klik naast jouw nick op het getal (in deze 6) En je hebt alle berichten die jij er plaatste. Als je in de toekomst nog problemen hebt om iets op te zoeken, wil ik je altijd helpen. Nu terug on topic? Laatst gewijzigd door artisjok : 20 september 2011 om 09:50. |
||
|
|
|
|
|
#373 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#374 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Deze die hopen ooit tot de eerst genoemde groep te behoren en in afwachting hiervan; aan prostitutie doen. Alle anderen; die allerlei gaatjes gaan dichten waar het voor het eerste type het profijtigst is! Laatst gewijzigd door OilOnFire : 20 september 2011 om 16:29. |
|
|
|
|
|
|
#375 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is pagina 16 van deze discussie, hier ergens had Artisjok gezegd dat integratie van 2 kanten moet komen, iets wat ik niet aanvaard want autochtonen moeten in hun eigen land niet integreren.
|
|
|
|
#376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#377 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sjok heeft dat inderdaad gezegd en we hoeven dat natuurlijk helemaal niet te aanvaarden/doen.
|
|
|
|
|
|
#378 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat: