![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan ben je de laatste 50 jaar toch blind en doof geweest.
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn beste, ik heb ook nooit gezegd dat dat de enige oplossing was. De oplossing die ze nu voorstellen echter, is geen oplossing.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- de franstalige hardnekkigheid en hun totaal gebrek aan werkelijke nationale burgerzin - het totale gebrek aan hardnekkigheid en veel te veel nationale burgerzin van de Vlamingen. De twee samen hebben het spel omzeep geholpen op een manier waar je niet meer achteruit kan zonder met een zwaard de Gordiaanse knoop door te hakken. Proberen te ontwarren is zinloos, en maakt de knoop enkel maar ingewikkelder.
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 september 2011 om 15:04. |
||
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat werd hier, en elders, ook al tot in den treure uitgelegd, ook aan uzelf. Ik vind het bovenstaande dus een behoorlijk hypocriete uitspraak. Volstrekt los daarvan, er was een wetsvoorstel met een voldoende meerderheid in het parlement. Dat zou het enige criterium moeten zijn in een democratie. |
|
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Of die van toepassing is op Vlaanderen of België zal mijn koude sokken niet raken, als het er maar eens van komt
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 22 september 2011 om 15:08. |
||
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wallonie kan zich aansluiten bij frankrijk, de oostkantons geeft men terug aan duitsland en het is geregeld. Vlaanderen kan eventueel aansluiten bij Nederland. ![]() Dat noem ik dus de ordelijke opdeling!! Laatst gewijzigd door matthias999 : 22 september 2011 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
#68 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik probeer me even in jouw denkwijze in te leven door problemen te zien na de oplossing. |
||
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik merk daar allemaal niet veel van. En heel wat Belgen met mij evenmin. Want nu blijkt (stond overlaatst in de kranten) dat het juist de Belgen zijn die van al de Europeanen, het meeste spaargeld (of zo goed als) hebben staan op hun bankrekeningen. Zo slecht is het hier ook weer niet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 september 2011 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als er nu geen enkele partij is die een programma voorstelt of een staatshervorming waar ik goed mee kan vinden, dan ben ik verplicht om toch te stemmen op een kutpartij die iets zal doorvoeren wat ik niet wil. Laatst gewijzigd door Bulevardi : 22 september 2011 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelijk heb je, er is helemaal geen probleem. Wie dat denkt is ofwel van slechte wil, of gewoon stom (pardon my french) |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarom herhaal ik: zo slecht is België nu ook weer niet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 september 2011 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het grappige is dat het enige dat België kan redden tegengehouden wordt om "het land te redden" (drogreden, het gaat hem vooral om het behouden van macht), voer een model in zoals in Zwitserland en België is gered.
|
|||
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgie gaat alle dagen een beetje meer kapot. Hou u van den onnozele als je wil, doe rustig verder alsof alles in orde is, het zal niet helpen.
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Tot ooit blijkt dat de banken al dat spaargeld belegd hebben in Zuid-Europese landen die failliet dreigen te gaan.
Laatst gewijzigd door Bulevardi : 22 september 2011 om 15:27. |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |