![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10341 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, jij niet Arti.
Laatst gewijzigd door illwill : 23 september 2011 om 06:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10342 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij zegt dat zelf ook. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik beoordeel mensen als individu. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10343 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nogmaals welke waarheid verdraai ik? Ja, omdat ik geen andere keuze heb. Waarom lees je niet wat ik zeg? Lees wat ik zeg! Citaat:
Nee, ik denk dat gewoon. Mag dat al niet meer? Als ik een vermoeden heb dat jij moslim bent...geef eens de link met blok staan? Onzin, als jij 3x iets hebt meegemaakt met personen van 1 bepaalde groep ga je het geen 4de keer laten voorkomen. En het bewijs daarvoor is dat je niet wilde antwoorden op mijn vraag over een dochter welke naar een parochie gaat, remember. En dat weet je maar al te goed. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10344 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10345 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gisteren nog een leuk gesprek gehad met mijn allochtoonse buurman, hij nodigde me uit om een stuk gebak te eten bij hem thuis.
Enfin, 't komt erop neer dat ik nu mag vinden dat ALLE allochtonen vriendelijke gastvrije mensen zijn. Althans, toch volgens jou, illwill, want een hele bevolkingsgroep veralgemenen mag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar stel dat die Nederlander ook een homoseksuele zoon heeft die al door Zweden werd beroofd, een dochter die om de haverklap door Zweden wordt lastiggevallen, een fiets die door Zweden werd gestolen en Zweedse collega's die gewoon geen Vlaams willen praten op het werk? Voeg daarbij de media die ook vaak belicht dat Zweden hoger scoren in de criminaliteit, werkloosheid en schooluitval, mag die Nederlander dan in vraag stellen hoe het verder moet met het samenleven met die Zweden of moet hij politiek correct zijn kop verplicht in het zand houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10347 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien Zweden in Nederland het overgrote aandeel hebben in de criminaliteitscijfers en dergelijke feiten schering en inslag zijn...dan kan je er zeker van zijn dat de familie van deze arme man niet echt happig zal zijn op Zweden nee. Wat had je gedacht? Dat je de menselijkheid uit de mens kan halen? ![]() Wat denk jij van Amerikanen?
![]() |
![]() |
![]() |
#10348 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al meerdere keren gezegt dat ik mezelf, mijn bedrijf en mijn personeel bescherm en het risico niet bewust ga verhogen. En toch blijf jij (Arti) zeggen dat ik vind dat ze allemaal slecht zijn. NEE, IK VIND DAT NIET! NIET ALLE ALLOCHTONEN ZIJN SLECHT, MAAR DAAROM IS DAT NOG GEEN REDEN OM HET RISICO BINNEN MIJN BEDRIJF, KORTOM, DATGENE WAAR HEEL MIJN LEVEN OM DRAAIT OP HET SPEL TE ZETTEN!
![]() |
![]() |
![]() |
#10349 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snap je dat verschil? Zelfverdediging of iedereen slecht vinden? Risico nemen of niet? Snap je dat nu echt niet? Misschien moet je in hartje Brussel eens vragen of je bij wat marokanen een hapje mag komen eten. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 23 september 2011 om 09:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je projecteert je eigen mening, je eigen "logica" op anderen. Niet iedereen is zo kortzichtig en bevooroordeeld om een groep mensen te beoordelen voor de daden gepleegd door individuen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10351 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij denkt van niet...dus jij projecteerd ook je eigen mening, je eigen "logica" op anderen. Omdat het jouw mening is is het weer anders? Jouw mening of anders ben je kortzichtig en bevooroordeeld? Het is duidelijk wie hier kortzichtig is. En je antwoord wederom niet op de vraag of je het haar kwalijk neemt indien dat het geval is.
Laatst gewijzigd door illwill : 23 september 2011 om 10:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus wanneer wij één allochtoon een uitkering geven, moeten alle allochtonen daar blij mee zijn? Want dat is toch uw redenering? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10353 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vertelde het zelf Je selecteerd feiten en zo verdraai je de werkelijkheid.en dat dit hetzelfde is als in mijn topic.http://forum.politics.be/showthread....01#post5697701 Je vertelde eerder ook al dat je nergens over wil discussiëren. http://forum.politics.be/showthread....76#post5434376 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als jij over allochtone pastoors mag beginnen, mogen anderen allochtone criminelen aanhalen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was echt mijn laatste poging om te kunnen discussieren. Het heeft echt geen zin. Je negeert simpelweg wat mensen zeggen indien het je niet aanstaat.
Dus laat maar, je hebt gelijk. We spreken elkaar nog wel eens over dit onderwerp over 10 jaar...wedden dat het nog erger is.
![]() |
![]() |
![]() |
#10355 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Neen, volgens illwill:
Ik nam namelijk zijn redeneerwijze over: Bent u het niet eens met hem, zeg het dan tegen hém. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10356 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Jij negeert anders ook altijd alles. En nadien kom je aandraven dat ik een dubbelnick ben, omdat je geen argumenten hebt. Je kan bovendien niet eens officieel met een IP adres aantonen dat ik een dubbelnick ben, laat staan dat je je andere argumenten kan aantonen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10357 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als het slechts af en toe een incident was, zou niemand zich er druk over maken, maar het al heel lang zijn geen incidenten meer. Bepaalde groepen allochtonen weten keer op keer door hun eigen wangedrag de negatieve aandacht op zich te vestigen, en maken zich daardoor als groep beslist niet geliefd bij het autochtone deel van de bevolking. Logisch en terecht.
![]() |
![]() |
#10358 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een steen is hard dus alle stenen zijn hard dus...als je die redenering dus ergens anders toepast...1 moslim is crimineel dus alle moslims zijn criminelen...zie je nu hoe belachelijk het is om het op andere manieren toe te passen? Dit gaat niet en zoals ik al zei heb ik nooit gezegt dat het een redenering is zoals een formule welke je overal kan gebruiken en toepassen.
![]() |
![]() |
![]() |
#10359 |
Banneling
|
![]() Wat voor een draad is dit nu? Waarom krijgen mensen eigenlijk iets tegen andere mensen? Ik vraag me nog steeds af waarom mensen niets krijgen tegen zichzelf door zulke rommel te schrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10360 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pff, blijf maar zagen over een IP adres, daar ben je niets mee. Ik heb een laptop en een vaste pc hier op mijn werk. Ik heb thuis 2 vaste pc`s en 1 laptop...als ik die van mijn kinderen erbij reken zijn het er 5...allemaal met verschillend IP adres...dus wat valt er te bewijzen adhv Ip adressen volgens jou? ![]()
![]() |
![]() |