![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() De onderdelen van mijn samengestelde pc zijn inderdaad Made in Azië (behalve mijn harde schijf en scherm: allebei Made in Netherlands, DVD-brander: Made in USA), het toetsenbord, de muis en de webcam: Made in Microsoft, maar de pc zelf is dus Made in Belgium. En geen NoName-onderdelen, gemaakt ergens in een kelder in China en gestoken in een behuizing met het logo van HP, Acer e.d. erop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zo retro fil, tegenwoordig zeggen we, "bedienden."
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Waarschijnlijk zit er te veel zever in het toetsenbord en moet men die eerst verwijderd krijgen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk ook te veel zever in het toetsenbord... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Dell met 3 jaar garantiecontract. Ze komen hem ofwel ter plaatse repareren ofwel hebt ge hem na 2-3 werkdagen terug (UPS komt hem aan de deur ophalen).
Is zijn geld wel waard als ge uw laptop intensief gebruikt. Ik heb het voor 2 laptops al 2 keer nodig gehad, vooral omdat ze door de dag als werkpc gebruikt worden en savonds voor surfen/muziek/films/gaming. Dus die draaien 12 uur per dag gemiddeld. Na 3 jaar zijn die dan ook wel "op". Net 1 maand voordat de termijn verstreek is het moederbord doodgegaan. Resultaat: ze komen langs en steken gratis een nieuw moederbord, en de laptop kan er weer tegenaan voor 3 jaar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoogstwaarschijnlijk zijn ze die gewoon kwijt, ...
Heb dat ook nog meegemaakt met ne computerwinkel, scherm binnen doen voor reparatie, na 3 maand vragen hoe het er mee zit. ah die zit nog bij Panasonic... Ik naar Panasonic gebeld, ... Doorverbonden met hun repair, "ha die hebben wij hier nooit ontvangen... " dan van mijn kloten gaan maken in de winkel, stond ergens in een hoekske... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() medion.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 26 september 2011 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het niet om. De topicstarter heeft het over een garantieperiode. Daar zit de producent - toeleverancier van de winkel -tegenover de klant voor niets tussen. Binnen de garantieperiode doet geen enkele winkelketen moeilijk: nieuw toestel of geld terug. Laatst gewijzigd door Rudy : 27 september 2011 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En omdat Dell vanuit het buitenland verkoopt in België achten ze zich niet gebonden de privécliënteel de wettelijk voorziene 2-jaar garantie standaard te geven. Wil je ze toch dan moet je betalen. Om die reden kocht ik enkele maanden geleden een huis-gemonteerde pc bij een kleine winkel. (die kleine pcwinkels worden trouwens zeldzamer , hier in Brussel) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gewoon nog nooit problemen mee gehad. voor thuisgebruik gaat er voor mij dan ook niks boven Medion ... er is gewoon niks op de markt dat kan concureren met die prijs/kwaliteit. voor zakelijk gebruik vind ik de service van HP heel professioneel en correct. Al krijg ik t soms om mijn zenuwen van hun vasthouden aan procedures, waardoor je soms eerst een standaard maar foutieve reparatie krijgt (vooral bij printers)...die blijft wel ten laste van HP uiteindelijk, maar ik vind dat zonde van de resources. Ook altijd zever met UPS over de kosten van de zendingen, terwijl die heen en terug heel duidelijk voor HP zijn ... elke keer weer zever met UPS daarover. |
|
![]() |
![]() |