Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2011, 17:47   #10401
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Wel in Marokko zitten er naar verhouding tien keer meer Marokkanen in de gevangenis dan Belgen hier. Maar in de Marokkanse gevangenissen zitten nauwelijks Belgen. Tja, hoe komt dat?
Vind het trouwens vreemd om criminaliteit door autochtonen in Belgie te gebruiken om crimineel geweld door vreemdelingen toe te laten. Juist een argument ertegen vind ik. Als autochtonen zo crimineel zijn kan je de anderen best missen als kiespijn. Enkel retour.
Er is niemand die criminaliteit toelaat buiten de crimineel. Leer dat eerst eens te begrijpen.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 18:00   #10402
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Beantwoord die 2 vragen en je hebt uw antwoord, je kan ook de post waar je die vraag over stelde nog eens herlezen.

Nog een vraag voor u, wat is allochtone criminaliteit? Is dat criminaliteit van vreemde afkomst? Heb je dan ook autochtone criminaliteit? Wat is het verschil tussen die 2?
Als je zelf niet kan antwoorden op je eigen bewering...
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 18:02   #10403
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Als je zelf niet kan antwoorden op je eigen bewering...
Je kan dus niet antwoorden? Beter nog, je wil niet antwoorden omdat je weet dat je vast zit.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 18:03   #10404
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kan dus niet antwoorden? Beter nog, je wil niet antwoorden omdat je weet dat je vast zit.
Je kan er dat wel van proberen te maken. Geen probleem, maar iedereen kan zien wat ik eerder al zei.

Citaat:
Wat hebben bedrijfswinsten te maken met allochtonen criminaliteit?
Je gaat geen 2de Arti zijn die nooit vragen beantwoord terwijl ik dat wel doe...discussieren moet van 2 kanten komen en anders praat je maar met Arti.
Antwoord op mijn gestelde vraag en ik zal ook op de jouwe antwoorden, heel simpel.
Oud 23 september 2011, 18:06   #10405
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Trouwens, vastzitten? Kvind het zelfs vreemd dat je zulke vragen stelt terwijl het antwoord wel heeeeeeeeeel voor de hand liggend is. Ik vrees dat vast zitten toch nog een natte droom van je zal blijven.
Oud 23 september 2011, 18:12   #10406
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo is het, niemand kan ontkennen dat er in elk dichtbevolkt gedeelte van de wereld waar het kapitalisme model staat problemen zijn. Dit zijn gewoon logische gevolgen van dit systeem. Je kan er wel omheen lullen en zaken zoals cultuur, godsdienst, hoofddoeken, holebi's erbij gaan sleuren maar DAAR BEREIK JE NIETS MEE. Zelfs zij die graag hoofddoeken dragen weten dat ARABISCHE REVOLUTIE. Wij zijn nog steeds zo dom om de oorzaak, DE MACHTHEBBERS te blijven tolereren en ons democratisch recht opzij te schuiven.

Criminaliteit is NIET HET GEVOLG van RAS of CULTUUR. Dat denken is gewoon debiel. Dat verkondigen is zelfs CRINMINEEL en mag van mij part als racisme omschreven worden. Nu ga je boos worden zeker, is dat een vies woord voor u racist? Is dat woord TABOE? Nee dat woord bestaat en heeft diverse betekenissen, je kan discrimineren, je kan het nieuws manipuleren (vlaams belang) en je kan mensen tegen elkaar opzetten en volproppen met rechtse onzin. Ikzelf ben lesbienne, ik kan u vertellen dat ik me door de vlaam belang rakkers lekker gediscrimineert voel. Heb je hun website al eens gelezen? Wat die over holebi's schrijven is gewoon om te kotsen!

The Dude had gelijk, ik voeg er aan toe. Het volk tegen elkaar opzetten is crimineel!
Alleen spijtig dat da volk zo makkelijk bij de neus te nemen is; beetje meer verantwoordelijkheidszin en minder goedgelovig zijn zou toch veel deugd doen.
Ik ga akkoord met de logische gevolgen van het huidig streverssysteem waarbinnen we afgunstig moeten staan tegenover onze medemens.

Ik heb wel kleine bedenking: als ik nu leef in een maatschappij waar het ok is om bijv. kinderen onder de 14 altijd met klappen op te voeden, en ik verhuis naar een samenleving waar dit niet toegelaten is. Dan ga ik mij MOETEN aanpassen, en dit ga ik enkel doen als die samenleving sterk genoeg is om mij te overtuigen dat het volgens hun weg ook wel kan. Verdraagzaamheid kan maar als elk idee evenwaardig benaderd wordt, dat houdt in dat je niet zomaar alles kan aanvaarden en ook mag eisen om aanvaard te worden.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 18:36   #10407
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zo is het, niemand kan ontkennen dat er in elk dichtbevolkt gedeelte van de wereld waar het kapitalisme model staat problemen zijn. Dit zijn gewoon logische gevolgen van dit systeem. Je kan er wel omheen lullen en zaken zoals cultuur, godsdienst, hoofddoeken, holebi's erbij gaan sleuren maar DAAR BEREIK JE NIETS MEE. Zelfs zij die graag hoofddoeken dragen weten dat ARABISCHE REVOLUTIE. Wij zijn nog steeds zo dom om de oorzaak, DE MACHTHEBBERS te blijven tolereren en ons democratisch recht opzij te schuiven.

Criminaliteit is NIET HET GEVOLG van RAS of CULTUUR. Dat denken is gewoon debiel. Dat verkondigen is zelfs CRINMINEEL en mag van mij part als racisme omschreven worden. Nu ga je boos worden zeker, is dat een vies woord voor u racist? Is dat woord TABOE? Nee dat woord bestaat en heeft diverse betekenissen, je kan discrimineren, je kan het nieuws manipuleren (vlaams belang) en je kan mensen tegen elkaar opzetten en volproppen met rechtse onzin. Ikzelf ben lesbienne, ik kan u vertellen dat ik me door de vlaam belang rakkers lekker gediscrimineert voel. Heb je hun website al eens gelezen? Wat die over holebi's schrijven is gewoon om te kotsen!

The Dude had gelijk, ik voeg er aan toe. Het volk tegen elkaar opzetten is crimineel!
Misschien deze avond eens door brussel wandelen met een bordje "ik ben lebisch" op...eens kijken welke mensen je het meeste benaderen.
Oud 23 september 2011, 20:25   #10408
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Je kan er dat wel van proberen te maken. Geen probleem, maar iedereen kan zien wat ik eerder al zei.
Inderdaad, iedereen heeft er intussen al serieus goed mee gelachen.
Blijven voortdoen
Bulevardi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 20:30   #10409
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Misschien deze avond eens door brussel wandelen met een bordje "ik ben lebisch" op...eens kijken welke mensen je het meeste benaderen.
Ik wil gerust eens met jou een nachtje door doen in een leuke buurt in Brussel. Heb ik al genoeg gedaan, ik heb er alvast nooit problemen.

Maar ik vrees dat ik voor jou een pamper zal moeten meedoen...
Oud 23 september 2011, 20:43   #10410
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nog een vraag voor u, wat is allochtone criminaliteit? Is dat criminaliteit van vreemde afkomst? Heb je dan ook autochtone criminaliteit? Wat is het verschil tussen die 2?
Dat de criminaliteit verhoudingsgewijs veel hoger ligt bij de ene groep tov de andere groep.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2011, 02:28   #10411
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi Bekijk bericht
Ik wil gerust eens met jou een nachtje door doen in een leuke buurt in Brussel. Heb ik al genoeg gedaan, ik heb er alvast nooit problemen.

als dhimmie of moslim is het inderdaad heel gemakkelijk Brussel te doorkruisen...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2011, 02:30   #10412
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:

Dreadlocks, hippiekleren, ...

Nee, dat soort laten ze met rust. Valt ni te pluimen
Quorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2011, 08:03   #10413
Bulevardi
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ben autochtoon, geen dreads, geen hippiekleren.

Quorn, Dixie, jullie mogen ook mee hoor, maar jullie dragen dan wel een bordje met opschrift "elke allochtoon is crimineel".

Of zijn jullie zo'n pussies dat je in het openbaar die dialoog niet aan wil gaan tegen een allochtoon?

Hebben jullie die discussie trouwens al gevoerd met een allochtoon?
Oud 24 september 2011, 08:29   #10414
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:

Quorn, Dixie, jullie mogen ook mee hoor, maar jullie dragen dan wel een bordje met opschrift "elke allochtoon is crimineel".

Of zijn jullie zo'n pussies dat je in het openbaar die dialoog niet aan wil gaan tegen een allochtoon?

Er werkt een Marokkaanse kickboxer op onze afdeling(dat en de halve wereldbol= altyd lachen ) , ben al jaren vriend met een Turkse redder, ...
Ze zien ook wat die jongeren aanrichten.
Quorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2011, 08:53   #10415
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En u bent een vrouw die openlijk voor haar lesbisch zijn uitkomt?
Of wilt u graag net doen alsof tolerantie tegenover holebi's een normale omvang heeft in wijken met veel moslims?
Kom het me maar eens vertellen hoor, aan mijn beide holebi kinderen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2011, 09:10   #10416
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dus het bordje elke allochtoon is crimineel is voor u vergelijkbaar met" hallo mijn naam is..en ik ben lesbisch"?
Weet u zeker dat u toevallig geen moslim bent? Bekeerd toen u even niet oplette?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2011, 10:43   #10417
OilOnFire
Gouverneur

Standaard Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is toch duidelijk.
Wie iets krijgt tegen een onbepaald meervoud allochtonen, doet dit omdat hij de mensen beoordeeld op basis van daden gepleegd door individuen binnen die groep.
Men kan niet meer uitsluiten dat hetgeen in opspraak is, veel te maken heeft met een massale volkerenverplaatsing waarvan slechts een minoriteit 'amok' zaaiers zijn maar waar; de overgrote meerderheid zich als een gedreven 'kudde' gedraagt.

Deze laatsten worden duidelijk aan hun lot overgelaten en zoals één 'kudde' vertrappelen-maar: alles wat ze onder hun poten kunnen krijgen!

Dus, zij zijn,sommigen 'bewust' en anderen 'onbewust' mede-verantwoordelijk hier (en elders) te zijn binnengespoeld zonder werkelijk haalbaar toekomstproject, - louter uit opportunisme en uit " KUDDEGEEST " !
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2011, 11:55   #10418
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Een leuke buurt...ja tuurlijk, als je enkel die buurten kiest is het natuurlijk oogklepjes op he.
Goed dat je het zelf al zegt
Oud 24 september 2011, 11:57   #10419
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Onze rambo hier
Pussies, pampers,...kijk nog maar wat filmpjes en clipjes van je hiphop makkertjes.
Oud 24 september 2011, 12:21   #10420
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Doe geen moeite. Wereldvreemde mensen proberen te confronteren met de werkelijkheid is een hopeloze zaak.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be