![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afrikanen? Geen risico? Nochtans zijn er veel met aids, kijk naar de cijfers in die landen..en veel mannen gaan naar prostituees, geen risico? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat we echter kunnen missen als kiespijn is nog meer betutteling door een overheid die ons gaat voorschrijven wie we wel of niet mogen "discrimineren". Ik discrimineer zoveel als ik wil, wie ik wil, waar ik maar wil, en doe ik dat op een irrationele manier, dan zal ik daar zelf de kwalijke gevolgen van dragen. Als ik liever pizza dan friet eet, wie zal mij tegenhouden om tegen de frietkraam te "discrimineren"? Anti-discriminatie-wetgeving is gewoon de mensen hun zelfbeschikkingsrecht ontnemen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Minister
|
![]() Er is m.i. wel een reden waarom mensen uitgesloten worden. Een terechte reden.
![]() |
#566 | |
Minister
|
![]() Citaat:
HIV is meer uitgebreid bij homo's dan bij hetero's. Homo's hebben ten gevolge van hun geaardheid ook veel vaker anale seks dan hetero's. De kans dat HIV overgedragen wordt is bij anale seks beduidend groter dan bij vaginale seks. Kortom vormen homo's een risicogroep vergeleken met hetero's als groep, ook al zijn er homo's die geen gevaar voor de volksgezondheid inhouden en zijn er evenzo hetero's die wel een gevaar zijn. HIV komt ook veelvuldig voor bij Afrikanen ja, en die mogen wat mij betreft ook als groep geweigerd worden om bloed te geven. Verder sluit ik me aan bij wat Kodo Kodo al zei: laat de vrije markt zijn heilzame werking doen, ook wat betreft het geven van bloed.
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga maar lekker verder neuken in een ander zijn kont ipv uw groot gelijk hier trachten te halen ![]() ![]() ![]() ![]() Dat je akkoord gaat met de werkwijze van die radiopresentator (liegen en bedriegen) siert jou. ![]() Laatst gewijzigd door oogballeke : 24 september 2011 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs al zou er een €1 000 000 extra ter beschikking komen voor bloed-gift testen- komen we er niet. Maar ik weet het, we gaan Artisjokaans.
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() M.i. niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Langs de ene kant moord en brand schreeuwen over de "veiligheid van het bloed" en langs de andere kant daar financiële restricties aan koppelen, is niet alleen hypocriet; het is ook ronduit dom.
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ondertussen, Raf, is het Uw standpunt dat homo's mogen liegen en bedriegen, gewoon omdat ze de herenliefde genegen zijn.
Nu is het om een organisatie die redelijk goed werk levert te kloten. Morgen om de zakken te vullen? (DiRupo op kop nietwaar)
![]() |
#573 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel inzag is dat jij grappig probeerde te zijn met die opmerking en wie weet was er wel vrij onbewust een klein greinske op mijn tronie af te lezen. Citaat:
Misschien moet je maar eens proberen je leven serieus te 'beteren', dan dan hadden deze klein intermezzo niet nodig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groot gelijk had je Ik kan alleen maar hopen dat ie het niet zo bedoelde als dat het overkwam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het topic waar volop kritiek ( en terecht btw) mag worden op die hoge lonen van liefdadigheidsinstellingen om ze volledig in diskrediet te brengen teneinde ergens hun geweten te sussen als ze niet financieel zouden sponsoren. In dit topic is het rode kruis echter onbevlekt teneinde dat autoriteitsargumentje te kunnen gebruiken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij stond effenaf te liegen. Dat is foute informatie willen geven, om 't allemaal nog wat dramatischer te laten overkomen voor die arme gediscrimineerde homo's. D�*e groepen worden nl. óók gevraagd géén bloed te geven. In discussie gaan, je voor en tegens beargumenteren, allemaal goed en wel, maar dan liefst zonder in leugens te vervallen, wat jij praha? Tsjah, en zo ben ik er dan ingerold. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, want dat is de boodschap die Xenophon verspreidt, wordt gelovig...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Uit uw andere post blijkt dat je denkt dat mijn standpunt bestaat uit, "wordt gelovige?"
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar staat dat misschien? Waar post ik dat ik homo's haat?
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben toch al hetero?
![]() |
![]() |