![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wij hier noemen dat: "het fas af"...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 5 oktober 2011 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toen ging het over al of niet aanzetten tot discriminatie. Hier gaat het over ordinaire discriminatie (als ik het goed begrepen heb). Als ge het mij vraagt een simpel geval, waar zelfs de meest politiek geindoctrineerde rechter, maar één vonnis kan vellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is niet het Aziatische moedertje van belang.
Zij is slechts misleid door de poco-linkse kerk. Ik veronderstel dat zij niet "politiek geschoold" is (of hoe moet ik dat uitdrukken ...) Zij is slechts een klein pionnetje. Welk systeem heeft er zo'n onthaalmoederke zo ver kunnen brengen dat ze een kindje veroordeelt voor de politieke overtuiging van zijn papa?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met als resultaat: zo'n linkiewinkie misleid onthaalmoedertje dat meent dat Bert Deckers zijne kleine haar gaat vermoorden of deporteren vanaf dat 'm groot is. Wie is hier nu schuldig aan "aanzetten tot...."? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch iets dat iemand met uw intelligentie zou moeten begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Meen je dat nu? Of is het sarcasme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
|
![]() Citaat:
Doet dat geen pijn zo'n spagaat?
![]() |
![]() |
#371 |
|
![]() Inderdaad, dat is the bottom line van deze zaak.
![]() |
#372 | |
|
![]() Citaat:
Dit ruikt verdacht veel op uitlokking om er een verkiezingsstunt van te maken
![]() |
![]() |
#373 | |
|
![]() Waarom zou die vraag racistisch zijn? Ik meen nochtans wat ik schreef hoor. Ik ben benieuwd naar Bert's reactie.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 5 oktober 2011 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is de realiteit in het wereldbeeld van de linkse medemens.
En dat is geen verrassing, tenslotte worden ze al meer dan dertig jaar met leugens gevoed en gevormd.
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Chinese speelt dus mee in een vuil spelletje bedoel je?
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
boezem te herkennen, naakte armen en naakte hals, en dan een "I hartje Mohammed" eronder? "Mohammed hartje" dat helemaal niet hé. Moest je nu een omgedraaide patattenzak gebruiken met daar "I hartje Mohammed" op, d�*t zou pas een statement zijn! Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 oktober 2011 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#379 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als iedereen het recht om te discrimineren toegekend zou zijn, zou er niets aan de hand geweest zijn. Dan was het een typisch geval van "jammer dan, pech gehad" geweest en daarmee was de kous af. Maar als er niet gediscrimineerd mag worden zoals nu het geval is, dan geldt dat ook voor iedereen. En dat betekent o.a. dat mensen niet omwille van hun politieke overtuiging, of zoals hier het geval is omwille van de politieke overtuiging van de ouder(s), gediscrimineerd mogen worden. Gelijke monniken, gelijke kappen.
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |