![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik koos inderdaad voor een onthaalmoeder van vreemde afkomst omdat zij de beste keuze was. Wie hier een politiek spel in wil zien is goed ziek in zijn hoofd! Die mag overigens mijn vrouw eens opbellen die niet meer slaapt sinds het voorval.
Ik heb reeds gezegd dat men mij als Vlaams Belanger mag discrimineren vanwege MIJN overtuiging. Van mijn zoontje kunt ge niet verwachten dat hij al een politieke overtuiging heeft. Of zijn jullie linkse revolutionairen al vanaf de geboorte in staat om te oordelen op basis van afkomst? Mijn zoontje zit nu bij een opvang waar een zwartje zit, mijn dochter heeft twee zwartjes in haar klas zitten. SO WHAT? Wie houdt zich hier in feite bezig met de afkomst van de medemens? Niet ik hoor, als Vlaams Belanger zijnde. Jullie linksen komen hier steeds mee aandraven. Waar zitten de ware racisten dan? Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 5 oktober 2011 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Banneling
|
![]() Links is alleen tegen discriminatie als hun kiesvee het slachtoffer is...Raf heeft dat hier weer prachtig verwoord...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is waarom we mensen zoals Bert niet meer geloven, omdat ze ons al al die jaren met leugens voeden.
![]() |
#384 | |
|
![]() Citaat:
Na al die jaren dat het Vlaams Blok zegt dat discrimineren goed is, dat allochtonen slecht zijn, eigen volk eerst, blablabla ... Dat dan, indien iemand van die mensen zijn kind bij een allochtoon plaatst, dat daar politieke motieven mee gemoeid zijn? Begrijpt ge waarom mensen dat denken? Moeten we echt geloven dat gij de witte raaf zijt in die racistische partij? Denkt ge echt dat de mensen zo naïef zijn?
![]() |
![]() |
#385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus moeten hun kinderen dringend gediscrimineerd worden. Dat is de enige remedie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Racistische partij? Hoelang vragen we al op dit forum om daar de bewijzen van te tonen? Nooit antwoorden op gekregen. Wanneer heeft het Vlaams Belang (of een mandataris er van) verklaard dat vreemdelingen slecht zijn? Datum, plaats, uur, welk congres, welke persoon. Tell me! Ge moet uw haatbril eens afzetten. Opkomen voor de Vlamingen wil niet zeggen dat we andere volkeren haten of wat dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die mensen hebben zelf allang aan den lijve ondervonden dat het sprookje van de maakbare multiculturele samenleving zoals dat decennialang door leugenachtige cultureel-marxistische profeten is verkondigd en gepromoot, helemaal geen sprookje is, maar op een regelrechte nachtmerrie is uitgedraaid waarbij de belangen van volk en land verkwanseld werden aan de absoluut niet, en nooit of te nimmer, haalbare utopische hersenspinsels van een stel wereldvreemde zotten die koste wat kost, met de grofste middelen hun verwrongen en van alle realiteit ontdane wereldbeeld aan de hele maatschappij willen opleggen. Die verkwanselaars en hun apologeten, waartoe ik jou ook zeker reken, zijn degenen die ons al jaren met leugens voeden.
![]() |
![]() |
#389 | |
|
![]() Citaat:
(en voor alle duidelijkheid: ik vind het niet kunnen dat de onthaalmoeder je zoontje discrimineert op basis van jouw politieke overtuiging, net zoals ik vind dat het niet kan dat werkgevers discrimineren op basis van afkomst) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
|
![]() Je zoekt spijkers op laag water. Wat kan een allochtoon aan zijn afkomst doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag dat herhalen totdat Pasen op kerstmis valt, het zal niet helpen, die mensen begrijpen u niet. In die mensen hun wereldbeeld zijn VB'ers rascistische beesten zonder enig gevoel of verstand.
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wat was de reden dat bij Fereyn kantelpoorten geen vreemdelingen werden aangeworven? Weet je het nog? Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 5 oktober 2011 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
De wet is daar héél duideljk over. Citaat:
![]() |
![]() |
#396 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen (niet alleen Feryn, ook de voormalige onthaalmoeder van je zoontje) heeft "een verklaring" om te discrimineren. Dat maakt het nog niet rechtvaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij weet van Italianen, Spanjaarden, Polen, Grieken, Portugezen etc., m.a.w. de nakomelingen van de 1ste lichting, die gediscrimineerd worden omwille van hun afkomst, zelfs Chinezen niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Veeg dat schuim van uw lippen en wees dankbaar dat hij op uw racistische insinuaties wil ingaan. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#399 | |
|
![]() Citaat:
(en dan zwijg ik nog van het feit dat discriminatie op basis van geloof of politieke overtuiging al evenmin geoorloofd zijn) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |