![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je regelmatig op dit forum bent, is dit een overbodige vraag. Antwoord liever eens op mijn vraag, die is wel relevant voor deze discussie.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon, misschien dat andere forumleden hierop kunnen antwoorden.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rare discussievorm.
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Op zich vind ik ook 8 partijen te veel maar dat zou ook weeral een Vlaamse minderheidsregering worden, had CD&V nu niet beweerd dat dit niet meer kon? Dat ze die uitspraak inslikken verbaast me op zich niet. Wordt nog boeiend hoe er oppositie gevoerd gaat worden.
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Een regering met aan Vlaamse zijde een minderheid zal ik bestreiden van Opgrimbie tot aan de Panne". Een paar maanden later was ie premier van zo'n regering.
![]() |
#86 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Indien de groenen aanvaarden om niet deel te nemen aan de regering, zijn ze echt wel de deurmat van de traditio's ....
Ik hoop dat Panda Van Besien de regering vooralsnog laat vallen. Laatst gewijzigd door Hoera : 10 oktober 2011 om 12:23. |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() Papa De Croo zal zijn zoontje wel de les spellen: "Zoon, geen grote praat verkondigen!! U moet alles slikken wat Meneer Di Rupo ons opgeeft. De postjes wachten!!"
Laatst gewijzigd door matthias999 : 10 oktober 2011 om 12:26. |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mobane, dat is zijn wekelijkse burovergadering, waar hij dan een denktank heeft die hem adviseert hoe stratego spelen in dat geheel, dus duimschroeven aandraien op EDR samen met CDV om een werkbare regering hebben, anders heb je een speelbal regering die nooit hoeft te vallen of te zwichten voor één partij, is oVLD niet akkoord keen probleem, onze groene gaan wel pro stemmen. Zijn de groene niet akkoord, keen probleem , de oVLD zal wel depanneren;..
|
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daartegenover staat dan weer dat ik die islam-nazi Meyrem Almaci wel een geile BBW vind...maar dat uiteraard volledig terzijde...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 10 oktober 2011 om 15:51. |
![]() |
![]() |
#90 |
Partijlid
|
![]() Moet je dit nu eens lezen:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111010_146 Dit is toch exact wat De Wever zei? Waarom ga je dan in hemelsnaam op basis van die nota onderhandelen???... |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Die jongen gelooft zijn eigen leugens.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() De Cr00 (met dubbel nul) en met zijn Luc Appermont-mondje , is inderdaad een raar insect.
Ecolo in de opppositie ligt heel moeilijk voor Dirupo. Spannend spannend... Ik zit op het randje van mijn stoel. |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Had de CVP niet gezegd nooit meer in een Vlaamse minderheidsregering te stappen?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() hewel, als ze dan de groenen buiten willen, hebben ze dan nog een meerderheid? Alvast niet in Vlaanderen, maar who cares zeker?
|
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Van Besien is sterk uit de onderhandelingen gekomen. En die man vertelt zinnige praat. Met zulke mensen komen we tenminste vooruit.
|
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Zijn er eigenlijk wel regeringen mogelijk met een minderheid aan Franstaligen, of is dat vloeken in de kerk? Eigenlijk is het triest.
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is nog hoop ![]()
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 oktober 2011 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |