![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het nog niet gelezen, behalve in de media en andere boeken geciteerde passages. Als het boek gewoon te koop wordt, of te lenen in de bibliotheek, zal ik het lezen. Het is uiteindelijk een tijdsdocument, zoals zo velen. En het heeft een meerwaarde om een tijdvak te kunnen en willen begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk vind ik het niet slechter dan eender welk werk van bijvoorbeeld Plato. Of op het gebied van doorzagen ligt het in de lijn van Marcus Aurelius.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Yep. Tegen corruptie, tegen leugens en bedrog, tegen verval en degeneratie, tegen materialisme, tegen teloorgang van onze eigen authentieke europese cultuur, tegen ziekelijk nihilisme, tegen opgedrongen multicul, tegen individualisme en egoisme, tegen parasitisme, tegen de macht van het geld; Voor authenticiteit, echte waarden, echte cultuur, voor sociale en andere rechtvaardigheid, voor een maatschappij waar iedereen zich gewaardeerd voelt als volwaardig lid, voor behoud van en respect voor natuur. Wat is daar mis mee? Uiteraard hebben parasieten en manipulateurs daar problemen mee. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk wel zo dat het een soort manifest is waarop de excessen toen hij aan de macht kwam zijn gebaseerd ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien zijn er ook duurdere, dat weet ik zo nog niet. Anders plaats je hem eens op 2dehand ofzo he. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn zeker liefhebbers voor te vinden, ik doe de mijne zeker niet weg, erfstuk ... Net zoals mijn collectie ingebonden signaals...
|
![]() |
![]() |