Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2009, 20:56   #1001
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik heb geen kinderen om te beginnen en als dat idd zo is die clown al zoveel keren in de fout is gegaan dan keur ik dit uiteraard niet goed hoor.
Jij, en een aantal anderen in deze draad zijn al zo geconditioneerd door hun "superieure" systeem, dat je vermoedelijk niet eens in de gaten hebt over wie het fundamenteel gaat.

Hint: De rechters die dit soort personen (doodrijders bv) weer op de burger afsturen zijn criminelen.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 december 2009 om 20:57.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 21:08   #1002
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Jij, en een aantal anderen in deze draad zijn al zo geconditioneerd door hun "superieure" systeem, dat je vermoedelijk niet eens in de gaten hebt over wie het fundamenteel gaat.

Hint: De rechters die dit soort personen (doodrijders bv) weer op de burger afsturen zijn criminelen.
Maar je hebt er wel geen probleem mee als het om uw multicul vrienden gaat die ze zelfs al 10 keer hebben opgepakt altijd terug vrij lopen of vergis ik mij?

Ik heb idd niet nagegaan om wie het gaat,geen zin in,tis zondag,rustdag.

Er is vandaag een 9 jarig meiske omver gereden door een autobestuurder,de bestuurder reed niet te snel en niet gedronken enz....
Het was een spijtig ongeval.

Nuja,als iemand dan eens een beetje sneller rijd dan opeens is het een moordenaar en is het niet de fout van de persoon die nie goed oplet had tijdens het oversteken.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 21:12   #1003
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar je hebt er wel geen probleem mee als het om uw multicul vrienden gaat die ze zelfs al 10 keer hebben opgepakt altijd terug vrij lopen of vergis ik mij?

Ik heb idd niet nagegaan om wie het gaat,geen zin in,tis zondag,rustdag.

Er is vandaag een 9 jarig meiske omver gereden door een autobestuurder,de bestuurder reed niet te snel en niet gedronken enz....
Het was een spijtig ongeval.

Nuja,als iemand dan eens een beetje sneller rijd dan opeens is het een moordenaar en is het niet de fout van de persoon die nie goed oplet had tijdens het oversteken.
Oplossing: meisjes van 9 jaar en jonger mogen niet meer op straat, want die zijn duidelijk te dom voor een goed begrip van de wegcode.
-> "Fight The Power!" (Public Enemy)
-> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro)
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 21:32   #1004
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Oplossing: meisjes van 9 jaar en jonger mogen niet meer op straat, want die zijn duidelijk te dom voor een goed begrip van de wegcode.
Lol,overlaatst waren het 3 volwassenen voorzover ik nog weet dusja....Leeftijd speelt nauwelijks een rol bij deze.
Hoeveel ouders zeggen niet tegen hun kinderen als ze mee de wagen vertrekken,rijd voorzichtig en dan nadien te horen krijgen ze iemand omver hebben gereden of zichzelf dood hebben gereden?
Het ligt gewoon dikwijls aan de persoon himself.
Oud 6 december 2009, 21:39   #1005
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien moet je de draad even teruglezen.

En mijn positie over dat "superieure" Belgische rechtssysteem.

Citaat:

b) Het rechterlijk en justitieel systeem in belgie deugt niet. Qua straf niet, qua vervolging niet.

Citaat:
... Ik vind een rechter die voor moord (zoals eerwraak bv) 2 a 3 jaar effectief geeft en dus weer snel de samenleving instuurt een crimineel.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 december 2009 om 21:43.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 21:42   #1006
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien moet je de draad even teruglezen.

En mijn positie over dat "superieure" Belgische rechtssysteem.
Oke dan,maar je stemt dan waarschijnlijk op een partij die er medeverantwoordelijk voor is of niet?
Oud 6 december 2009, 22:26   #1007
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lol,overlaatst waren het 3 volwassenen voorzover ik nog weet dusja....Leeftijd speelt nauwelijks een rol bij deze.
Hoeveel ouders zeggen niet tegen hun kinderen als ze mee de wagen vertrekken,rijd voorzichtig en dan nadien te horen krijgen ze iemand omver hebben gereden of zichzelf dood hebben gereden?
Het ligt gewoon dikwijls aan de persoon himself.
OK dan, voortaan mag niemand nog op straat.
Oud 6 december 2009, 22:51   #1008
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar de onvermijdelijke steek van het insect is wel dodelijk giftig.

Denk 'schorpioen'.

Schorpioenen zijn geen insecten.
IronChef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 23:04   #1009
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Schorpioenen zijn geen insecten.
Dat klopt, maar Europa is daarom niet minder dodelijk giftig
Oud 6 december 2009, 23:07   #1010
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat klopt, maar Europa is daarom niet minder dodelijk giftig
Ja, er zitten hier veel tarantula's .
Oud 6 december 2009, 23:28   #1011
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Ja, er zitten hier veel tarantula's .
Zijn oook geen insecten en zelfs niet dodelijk. Vlooien daarentegen kunnen de pest overdragen, muggen malaria, tsétsé vliegen, ...
Oud 7 december 2009, 11:24   #1012
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oke dan,maar je stemt dan waarschijnlijk op een partij die er medeverantwoordelijk voor is of niet?
marlboro, eberhard zijn plaat blijft hangen wat in praktijk wil zeggen dat als je een vraag stelt waarvan het antwoord niet op zijn plaat staat, je er ook nooit een antwoord op zal krijgen.

trouwens, eberhard is de droge vaststeller, hij is spijtig genoeg niet in de mogelijkheid eventuele oplossingen aan te bieden want zelfs al is hij een deel van onze samenleving, dat is zijn taak niet.

volgens diezelfde eberhard zijn alle allochtonen voetballende rappers of rappende voetballers, daar ben ik nog niet uit. alleen de allochtone medemens komt in de gevangenis terecht en hij weet niet wat aan te vangen met de witte allochtoon.

witte autochtonen zijn allemaal frauderende verkavelingshazen en de allochtonen konijnen vermits die er volgens hem voor zorgen dat het geboortepeil in stand gehouden wordt.

eberhard heeft iets gemeen met codfried: de "liefde" voor hun witte medemens.

voil�*, dat was zowat de wereld van eberhard in een notedop.
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2009, 19:14   #1013
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Zijn oook geen insecten en zelfs niet dodelijk.
Naam: captain-obvious.jpg
Bekeken: 126
Grootte: 27,8 KB
Oud 9 juni 2011, 19:25   #1014
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
smiley
de onbaatzuchtige zoektocht naar waarheid
waar?

in het westen?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2011, 12:50   #1015
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Bolkestein: Het Westen is superieur aan de Islam

Volgens voormalig VVD-leider Frits Bolkestein is het Westen zijn zelfvertrouwen tegenover de Islam kwijtgeraakt . En dat komt door onze christelijke wortels. Het christendom heeft ons opgezadeld met zelfkritiek, zelfrelativering en een chronisch schuldgevoel.

http://www.eo.nl/programma/moraalrid...ticle=11316621
Oud 11 oktober 2011, 13:32   #1016
smiley

Standaard

Citaat:
Benno Barnard: De zelfkritiek die wij soms tot in het zelfvernietigende hebben ontwikkeld is de islam volkomen vreemd

Die aardige De Morgen-lezers hebben geen voorstelling van de manier waarop imams de wereld percipiëren en hoe anders bepaalde culturen wel kunnen zijn. Wij zijn zo relativistisch geworden dat we niet meer durven zeggen dat het jodendom en christendom superieur zijn aan de islam

De universele rechten van de mens zijn eindeloos superieur aan de sharia

De islam is een totalitair stelsel dat alles wil beheersen: de straat, de staat, het bed, alles

De term islamofobie is pervers. Dat woord is gesmeed door de Organisatie van Islamitische Landen die kritiek op de islam via de VN simpelweg willen verbieden
http://www.knack.be/nieuws/boeken/ni...4679628883.htm

Laatst gewijzigd door smiley : 11 oktober 2011 om 13:43.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2011, 18:23   #1017
Henkerd
Banneling

Standaard

Woehahahahaha! Ben jij serieus? Benno Bernard als leider van "onze blanke superieure kruisvaart" zien? Ik zag al direct aan het feit alleen al dat hij schrijft dat het joden- en christendom superieur is aan de Islam. Wat een grap. Alle 3 religies zijn primitieve heksenjachten die het zo snel mogelijk moeten afleggen tegen het atheïsme en de Verlichting. Weg met die oude pruts, ook bij partijen als het VB en de CD&V!

Laatst gewijzigd door Henkerd : 11 oktober 2011 om 18:23.
Henkerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2011, 11:25   #1018
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd Bekijk bericht
Woehahahahaha! Ben jij serieus? Benno Bernard als leider van "onze blanke superieure kruisvaart" zien? Ik zag al direct aan het feit alleen al dat hij schrijft dat het joden- en christendom superieur is aan de Islam. Wat een grap. Alle 3 religies zijn primitieve heksenjachten die het zo snel mogelijk moeten afleggen tegen het atheïsme en de Verlichting. Weg met die oude pruts, ook bij partijen als het VB en de CD&V!
Daarmee wil hij zeggen dat het Jodendom en Christendom beter is dan de islam maar daarom niet perfect. Zelfkritiek bvb is de islam vreemd.
Oud 12 oktober 2011, 11:36   #1019
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Niet veel reactie op blijkbaar.
Helaas wel
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2011, 11:45   #1020
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
1/ Ik ben niet getrouwd.
2/ Ik zou het op prijs stellen dat u me in het vervolg vraagt welke van mijn privégegevens u op het publieke forum plaatst. Zoniet zal ik mij verplicht zien op het rode driehoekje te drukken en u te rapporteren wegens het schenden van mijn privacy.
3/ Dat die dommerik zich ooit bekeerd heeft tot de islam om een Marokkaanse binnen te doen is zijn probleem, niet het mijne.
4/ Moest u ooit de moeite doen om uit uw cirkelruk te treden zou u nog verbaasd kunnen zijn over hoe veel Marokkaanse mensen (al dan niet praktiserend moslim of moslim überhaupt) tegen het geweld van islamisten aankijken.
5/ de reden waarom ik uw postings "niet kan rieken of zien" is dat ze niet meer zijn dan haatspuierij. In mijn ogen zijn ze strafbaar volgens de wet tegen het racisme. Ze zetten immers aan tot haat tegen een bevolkingsgroep enkel op basis van de ethnische achtergrond en/of de levensbeschouwing die de leden van die bevolkingsgroep hebben. U bent met andere woorden geen haar beter dan de islamfundamentalisten die u beweert te bestrijden.

Kijk eens aan, en ik heb u zelfs niet een keer racist of fascist moeten noemen. Wie had dat gedacht.
Nee, en dat is knap , u hield het bij op dezelfde lijn zetten met fundamentalisten die zonder meer haat en verderf prediken, uiteraard weten ook veel moslims dit en vanzelfsprekend is de meederheid het totaal niet eens met de praktijken die fundi's gebruiken om hun denkbeelden kracht bij te zetten.
Dat dommerikken zich bekeren om Marokkaanse vrouwen binnen te doen is het gevolg van dezelfde islam, een moslima mag immers niet trouwen met een ongelovige ( voor alle duidelijkheid een niet moslim!) een beperking die natuurlijk niet voor mannen geldt.
Aansluitend op het artikel, wij hebben inderdaad van die ideologie geen lessen te leren, wat niet betekent dat we niets kunnen leren van moslims. Dat kunnen we wel, maar daar heeft islam weinig mee te maken.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be