![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#11061 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#11062 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11063 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11064 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Aan waarheidsgetrouwe feiten weergeven mét link is niets racistisch aan. maar hij/zij minimaliseerd niet hoor
sus antigoon sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 13 oktober 2011 om 18:10. |
|
|
|
|
|
#11065 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11066 |
|
Gouverneur
|
Ik antwoord toch wel. Ik zeg dat het posten van anekdotes niets bewijst en helemaal niets bijdraagt aan een fatsoenlijke discussie. Dat ge anekdotes op grote schaal post om een bepaalde bevolkingsgroep in diskrediet te brengen, noem ik racisme. Als gij vindt van niet, is dat uw recht, maar het is zeker een antwoord op uw vraag.
|
|
|
#11067 |
|
Gouverneur
|
Waar? Wie zegt dat criminaliteit niet bestraft moet worden?
|
|
|
#11068 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of ik er iets tegen heb, hangt er van af wat de bedoeling is van die registratie. Wat het nut is van die registratie? |
|
|
|
|
|
|
#11069 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11070 |
|
Gouverneur
|
Waar minimaliseer ik?
Dat ik geen anekdotes als bewijs accepteer is gewoon logisch. Denkt ge dat wetten zo worden opgesteld?
|
|
|
#11071 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11072 |
|
Gouverneur
|
Een artikel over het ineenslaan en doden van mensen ?*s een anekdote. Dat wil toch niet zeggen dat ik dat goedkeur of minimaliseer? Cijfers, op een wetenschappelijke manier geanalyseerd vertellen een vollediger verhaal, en reiken informatie aan waar men mee tot oplossingen kan komen.
|
|
|
#11073 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die oplossingen liggen voor de hand hoor. Autochtone criminelen strenger bestraffen en allochtone criminelen er uit! |
|
|
|
|
|
|
#11074 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#11075 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is niet voor niks dat jullie daar zo tegen zijn... Laatst gewijzigd door den dinges : 13 oktober 2011 om 22:50. |
|
|
|
|
|
|
#11076 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Want als er ergens een probleem is, met gelijk wie, dan zou het wel nuttig zijn welk probleem, en waarom het er is . Dan kunnen we misschien oplossingen vinden. Het probleem kennen, en aankaarten is reeds een begin van een oplossing. |
|
|
|
|
|
|
#11077 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De bedoeling van de registratie lijkt me logisch, vaststellen welke groepen vormen van criminaliteit plegen.Mag niet van jou he? |
|
|
|
|
|
|
#11078 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Om een echt goede studie te maken moet je een hele rits andere factoren ook registreren. |
|
|
|
|
|
|
#11079 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#11080 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
1) strenger bestraffen blijk niet het antwoord te zijn. Kijk maar naar de monsterboetes een tijdje geleden 2) discrimineren is nooit het antwoord Wat wel mogelijke denkpistes zijn 1) grotere pakkans voor alle criminelen 2) snellere bestraffing (wie leert er iets door een straf 5 jaar na de feiten) 3) aangepaste straffen (zo leren ze iets uit de straf) Uw racisme zal niets oplossen, in tegendeel, het zorgt voor een verdere polarisatie en wakkert de misdaad nog wat aan.
|
|