![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 16 oktober 2011 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#902 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#903 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#904 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#905 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#907 | |
|
![]() [quote]Hoe hard onze linkse vriendjes ook met de handen op de oortjes krijsend "racist racist" lopen te roepen....nooit is het VB veroordeeld voor racisme.
In tegendeel: de enige keer dat de rechter over het VB een uitspraak heeft gedaan heeft hij hun vrijgesproken (afgelopen maand als ik het goed heb)...en dat is zowat het enige wat telt in deze rechtsstaat... Citaat:
Hun rest niets anders meer dan de bekentenissen van de fraudeurs zelf te repudiëren en nog harder en realiteitsontkennender het racismemantra te belijden. De vlucht vooruit qua. Wees wat clement P. Wat rest hun anders dan krijsend van de feiten weg te lopen?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 oktober 2011 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#908 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#909 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk vond ik mijn vorige reactie op Rafs steeds wederkerende smiley beter.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=781 ![]() Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#910 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#911 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat jullie nu niet veel anders meer kunnen dan een beetje op de man beginnen te spelen, wijst zo mogelijk nog meer op de ondraaglijke lichtheid van jullie ehm... "argumentatie", dan jullie hysterische gekrijs, waarvan we in dit topic getuige mochten zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#912 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hoe noem jij dan reacties die alleen uit smiley's bestaan? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#915 |
Banneling
|
![]() Jij hebt ook geen antwoord op deze vraag ? Is het wettelijk toegestaan dat allochtonen die in een kinderopvang werken, kinderen van autochtone Belgen weigeren, als die politieke overtuigingen hebben die hen niet aanstaan ? Want als dit toegelaten is zou dat betekenen dat allochtonen autochtonen mogen discrimineren, maar het omgekeerde niet ?!!! Dat zou dus betekenen dat de wetten niet gelijk zijn voor iedereen, en dat ze zelfs de allochtonen bevoordelen...?!
Ik vind dat toch straf eigenlijk...En jij, artisjok, vind jij dat normaal ? En vooral, is dit niet in strijd met de wet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#916 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit specifieke geval vind ik dat een goede zaak.
![]() |
![]() |
![]() |
#917 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij vroeg ook of dat niet in strijd is met de wet....
Ik begrijp waarom je dat negeert. Alles voor "de goede zaak" nietwaar Raf? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 oktober 2011 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#918 | |
|
![]() Citaat:
Alice en Fieseler hebben er ook een handje van weg.
![]() |
![]() |
#919 |
|
![]() Paulus, ik denk dat iedereen dat hier ondertussen al gezegd heeft.
Discriminatie op basis van politieke overtuiging is verboden. Waar het hier om gaat is de hypocrisie van de man, die er zelf geen graten in ziet om te discrimineren (o.a. op basis van afkomst en religie) maar zelf calimero gaat spelen als hij zelf slachtoffer wordt.
![]() |
#920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zijn uw argumenten? Waar u op de man speelt hoeft geen betoog. U noemt uw tegenstrevers zelfs bij naam. Paulus. |
|
![]() |
![]() |