![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Moet Groen! blijven? | |||
JA, ik kies voor het meerpartijensysteem en een maximum demcocratie |
![]() ![]() ![]() |
42 | 64,62% |
NEEN, de partij van mijn keuze moet alleen baas worden |
![]() ![]() ![]() |
23 | 35,38% |
Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stemmen op een partij ... "omdat het moet blijven"
Tsss. Domme reden zenn. Zoals men het al zei, als ze goede ideeen hebben, hebben ze geen zielige oproepen nodig. Maar ja, als "zielig" kennen we Agalev al langer hé
#62 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Heeft groen geen goede ideeën???? U vindt dus dat er geen belang moet gehecht worden aan de natuur etc...? |
|
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Goede ideeën? GOEDE IDEEEN??? => Zoals het uitstappen uit kernenergie? => Zoals het ultra-zware mestactieplan waardoor onze landbouw bijna kapot gaat? => Zoals het opdringen van Kyoto-normen, dat effectief al de Chemische sector in Antwerpen gedecimeerd heeft, en elke nieuwe initiatieven bij voorbaat al leggen in Nederland (die hier veel toleranter in zijn)? Ik ben één en al voor de natuur. Ben actief bij Gaia. Maar Agalev heeft niets anders dan stupide ideeën die slecht zijn voor ons land, onze economie, en dit is op termijn zelfs slecht voor de natuur. Neem dat uitstappen uit kernenergie bijvoorbeeld. Met wat denken die dat te vervangen? Met fossiele brandstoffen (wat nog talloze keren erger is)? Het aankopen in Frankrijk (uit kernenergie natuurlijk) tegen woekerprijzen? Of denk u nu echt dat windmolentjes dat enorme gat gaat kunnen opvullen? Zelfs al zet je heel de Belgische kust vol, je krijgt nog niet eens 2% van wat je nodig hebt. En wat je toch krijgt is 10 keer duurder dan conventionele stroom. Om dan nog te zwijgen van de onderhoudskosten van uw arsenaal molentjes. Wie gaat dat betalen? Ik kan het alvast niet opbrengen hoor.