![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
voor je verder je vraagjes stelt. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#382 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onderstaande verklaart dus waarom de gevangenissen vol zitten met leden uit vooral een bepaalde bevolkingsgroep! En ik blijf die vraag stellen tot je een antwoord (geen ontwijkende prietpraat) geeft. Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 18 oktober 2011 om 03:23. |
||
|
|
|
|
|
#383 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Dat heb ik je al evenveel keer gezegd. Indien je dit onderzoek niet nodig acht, of niet wenst; ben je niet op zoek naar de waarheid. Ik noteer dat je registreren en onderzoeken van factoren als leeftijd, sociaal economische situatie, opleidingsniveau, kennis van de taal, nu wel wil. Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 18 oktober 2011 om 05:17. |
||
|
|
|
|
|
#384 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Misschien is er een oorzakelijk verband tussen criminaliteit en het illegaal zijn. Zeker de moeite om dit eens te onderzoeken. |
|
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar tot ge antwoord op mijn vraag hou ik het dus op 'valselijk beschuldigen' ipv stropop redeneringen gebruiken'.
|
|
|
|
#386 |
|
|
|
|
|
#387 | ||
|
|
Citaat:
Niemand ontkent het zonlicht, maar sommigen willen de processen kennen waardoor het zonlicht ontstaat, begrijpt ge? Citaat:
Maar daarom is het ook een discussieforum.
|
|
|
|
#388 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om vast te stellen dat de meeste criminaliteit gepleegd wordt door allochtonen, is verder onderzoek betreffende factoren als leeftijd, sociaal economische situatie, opleidingsniveau, kennis van de taal, enz... totaal overbodig. Het resultaat van bijkomend onderzoek zal nooit zijn; dat de meeste criminaliteit niet door allochtonen wordt gepleegd. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2011 om 06:52. |
||
|
|
|
|
|
#389 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=161822 Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#390 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij staat maar te schreeuwen in de wind. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#391 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
|
Citaat:
Maar om nuttige resultaten te krijgen waarmee ge als overheid maatregelen kunt nemen om de misdaad terug te dringen hebt ge meer nodig.
|
|
|
|
#393 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#394 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2011 om 06:54. |
||
|
|
|
|
|
#395 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#396 |
|
|
Ja, dat weet ik, en dat verschilt dus met 'de waarheid'.
Het is zoals zeggen dat we ons met kolen kunnen verwarmen omdat alle kolen zwart zijn. Het zwart zijn is inderdaad een feit, en iemand betwist dat. Maar als mensen zeggen dat het verwarmen niets met het zwart zijn te maken heeft, maar dat het misschien te maken kan hebben met het feit dat het koolstof bevat dat zich met zuurstof kan binden. Dan maakt ge uzelf eigenlijk vrij belachelijk als ge blijft roepen en schreeuwen dat dat niet moet onderzocht worden omdat iedereen kan zien dat het zwart is.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 18 oktober 2011 om 06:59. |
|
|
|
|
|
#397 | |
|
|
Citaat:
Maar dat doet niets af aan het feit dat het hier relevant is. Ge zijt geen domme eikel, Paulus. Ik ben er zeker van dat ge deze eenvoudige vergelijking begrijpt. Ik begrijp dan ook niet waarom ge hierop blijft voort hameren. Ge weet dat ik gelijk heb en ook Alice is me al bijgetreden.
|
|
|
|
#398 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb niet de pretentie te zeggen dat ik in uw hart kan kijken. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#399 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daar zou uw betoog relevant zijn. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2011 om 07:36. |
|||
|
|
|
|
|
#400 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=231 Je antwoord spreekt boekdelen.: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=362 Je hebt door waar ik naar toe wil en daarom wil je niet antwoorden. Is het niet? En d�*t voor een liefhebber van 'de waarheid' die graag 'op een volwassen manier' discuteert. Tjah?! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2011 om 07:19. |
|
|
|
|