![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als zo'n knelpuntberoeper dan toch criminele feiten pleegt, kan het niet te wijten zijn aan de uitzichtloze situatie waarin die persoon zit.
|
|
|
|
#402 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#403 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je "onderwerp" kan niet duidelijker zijn: onze gevangenissen zitten overvol met vreemd gespuis. Punt.
|
|
|
|
|
|
#404 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er valt niets te onderzoeken, alleen vaststellen is al genoeg en onweerlegbaar! Niet onze zaak of plicht om al het schorremorrie van de wereld op te vangen en verder te kweken op onze kosten, tot onze eigen maatschappij buiten adem geraakt! Daarna kunnen ze het als een sprinkhanenplaag op een ander gaan proberen zeker? E, je hoeft weer geen nietszeggend en niet ter zake doende antwoord als antwoord proberen te geven! Hoe zit het met: Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 18 oktober 2011 om 16:56. |
||
|
|
|
|
|
#405 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Het resultaat van het onderzoek zou wel kunnen zijn dat de meeste criminaliteit niet door allochtonen maar door een andere groep wordt gepleegd. Bijvoorbeeld door mannen. Citaat:
Ik ben al lang content dat je dat onderzoek naar factoren als leeftijd, sociaal economische situatie, opleidingsniveau, kennis van de taal, wel wil. |
||
|
|
|
|
|
#406 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het bestaan van die draad doet er toch niets vanaf dat er misschien een oorzakelijk verband tussen criminaliteit en het illegaal zijn. Zeker de moeite om dit eens te onderzoeken. Wanneer je ook nog andere factoren registreert en onderzoekt, zullen er wellicht nog zo'n factoren zijn. |
|
|
|
|
|
|
#407 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#408 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#409 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#410 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nadat werd vastgesteld dat de meeste criminaliteit door allochtonen gepleegd wordt, kun je je inderdaad afvragen, om welke allochtonen het gaat, maar dat resultaat zal nooit de vaststelling, dat de meeste criminaliteit door allochtonen gepleegd wordt, kunnen tegenspreken. Nooit. Citaat:
Eerst wil ik geen objectief onderzoek voeren volgens jou en nu zou ik niet naar de waarheid willen zoeken. Waar ben jij eigenlijk mee bezig?! De waarheid is, dat de meeste criminaliteit door vreemdelingen wordt gepleegd. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#411 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen. De aanzet van de discussie die we zien in de openingspost gaat niet over de oorzaak van criminaliteit, maar over de vaststelling dat criminaliteit voornamelijk door vreemdelingen wordt gepleegd.
Als u het wil hebben over de oorzaken van criminaliteit, dan moet u daar maar een thread over opstarten. Paulus. |
|
|
|
|
|
#412 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#413 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Tel gerust na. Citaat:
zie : Citaat:
Gelukkig schreef je onlangs eenduidig dat je wel zo'n onderzoek wil. |
||||
|
|
|
|
|
#414 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier gaat het over de vaststelling dat de meeste criminaliteit door allochtonen wordt gepleegd. Citaat:
Citaat:
Dat heeft geen nut. Om vast te stellen wat het aandeel is van allochtonen in de criminaliteit, volstaat het om te tellen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2011 om 17:38. |
|||
|
|
|
|
|
#415 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je op zoek bent naar de waarheid heeft het wel nut. Ik ben bijgevolg content dat je dat onderzoek wel wil. Ik begrijp niet wat je hier dan nog komt kronkelen van "niet nuttig" |
||||
|
|
|
|
|
#416 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
(en nu komt de obligatoire 'ziet ge wel dat ge voor blok staat') Citaat:
Mocht een moderator een andere mening toegedaan zijn, dan hoor ik het graag.
|
|
|
|
#417 | |
|
|
Citaat:
Dat ge niet blij zijt met mijn antwoord omdat ik u door heb is uw probleem, Ik zou niets liever, Paulus, maar zolang ge op dit niveau blijft 'discussiëren' verlaag ik me wel tot uw niveau.
|
|
|
|
#418 | |
|
|
Citaat:
Het vraagstuk is inderdaad heel complex.
|
|
|
|
#419 |
|
|
Vooral mannelijk gespuis eigenlijk (93% in Nederland).
|
|
|
#420 | |
|
|
Citaat:
Mocht blijken ... en ik gok er maar op los ... dat het merendeel van de misdaden gepleegd worden door een groep kansarmen (zowel allochtoon als autochtoon) en het blijkt dat allochtonen in die groep oververtegenwoordigd zijn, dan wordt het dat de meeste criminaliteit gepleegd wordt door kansarmen en is het allochtoon zijn geen punt meer. In se is uw stelling niet verkeerd, maar ze heeft geen waarde meer, behalve voor desinformatie en propaganda. En dat is het probleem nu. Uw stelling heeft op dit moment evenveel waarde als 'de meeste criminaliteit wordt door mannen gepleegd' De meesten vinden dit laatste belachelijk, en met reden. Maar het toont aan hoe belachelijk uw stelling dan ook is. En dat kunnen/(Ill)willen bepaalde mensen niet toegeven (aan zichzelf of aan anderen)
|
|