Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 oktober 2011, 12:41   #401
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik noteer dat je registreren en onderzoeken van factoren als leeftijd, sociaal economische situatie, opleidingsniveau, kennis van de taal, nu wel wil.
Knelpuntberoepers wel binnenhalen, kamelenjockeys, geitenhoeders en bananenbladvlechters doorsturen naar waar ze hun kennis en kunde wel ten gronde kunnen gebruiken?

Als zo'n knelpuntberoeper dan toch criminele feiten pleegt, kan het niet te wijten zijn aan de uitzichtloze situatie waarin die persoon zit.
Oud 18 oktober 2011, 16:38   #402
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nergens beweerd dat je tegen wetenschappelijk onderzoek zou zijn.
Ik heb beweerd dat je geen objectief wetenschappelijk wil betreffende registreren en onderzoeken van factoren als leeftijd, sociaal economische situatie, opleidingsniveau, kennis van de taal,

Je staat precies blok, gezien je non-antwoord.
En jij, met je oeverloos gezeik, heeft het over een "non-antwoord" bij een ander???

Citaat:
Vooral niet opgeven, Arti! Blijven komedie spelen!
Waarom was dat weer dat van alle vreemdelingen die we hier al decennia opvangen de islamsoort voor 10x (of is het 50x ) meer problemen zorgt?
En dan moeten we dat vooral niet uitzoeken en bewijzen (wat al lang niet meer nodig is)! Alle Westerse landen die met die groeiende kanker zitten en dat niet leuk vinden, dat zijn allemaal racisten! Jij kan het weten!
O ja: je moest nog één of meerdere Westerse landen opgeven die wel blij zijn met het overspoelen van hun land door de multiculmiserie (voor jou multiculrijkdom)! Overal in Europa nazi's en racisten?
Laat maar horen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2011, 16:40   #403
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ah, ge hebt dus liever dat ik het 'vals beschuldigen' noem.
Mij goed, al vond ik stropop argument toch net iets braver.

Maar goed, gij uw zin.

Dus als ge klaar zijt anderen valselijk te beschuldigen, kunnen we dan terug naar het onderwerp?
Je "onderwerp" kan niet duidelijker zijn: onze gevangenissen zitten overvol met vreemd gespuis. Punt.
Oud 18 oktober 2011, 16:44   #404
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hoor vandaag op het nieuws dan een derde van de gevangenen mensen zijn die een crimineel feit pleegden en illegaal in België zijn.

Misschien is er een oorzakelijk verband tussen criminaliteit en het illegaal zijn.
Zeker de moeite om dit eens te onderzoeken.
Denk je dat we zo onnozel zijn om dat als antwoord te beschouwen op de vragen die ik al herhaaldelijk stel en die jij gewoon negeert?
Er valt niets te onderzoeken, alleen vaststellen is al genoeg en onweerlegbaar! Niet onze zaak of plicht om al het schorremorrie van de wereld op te vangen en verder te kweken op onze kosten, tot onze eigen maatschappij buiten adem geraakt! Daarna kunnen ze het als een sprinkhanenplaag op een ander gaan proberen zeker?
E, je hoeft weer geen nietszeggend en niet ter zake doende antwoord als antwoord proberen te geven! Hoe zit het met:

Citaat:
Vooral niet opgeven, Arti! Blijven komedie spelen!
Waarom was dat weer dat van alle vreemdelingen die we hier al decennia opvangen de islamsoort voor 10x (of is het 50x ) meer problemen zorgt?
En dan moeten we dat vooral niet uitzoeken en bewijzen (wat al lang niet meer nodig is)! Alle Westerse landen die met die groeiende kanker zitten en dat niet leuk vinden, dat zijn allemaal racisten! Jij kan het weten!
O ja: je moest nog één of meerdere Westerse landen opgeven die wel blij zijn met het overspoelen van hun land door de multiculmiserie (voor jou multiculrijkdom)! Overal in Europa nazi's en racisten?

Laatst gewijzigd door andev : 18 oktober 2011 om 16:56.
Oud 18 oktober 2011, 17:04   #405
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat is onzin.

Om vast te stellen dat de meeste criminaliteit gepleegd wordt door allochtonen, is verder onderzoek betreffende factoren als leeftijd, sociaal economische situatie, opleidingsniveau, kennis van de taal, enz... totaal overbodig.

Het resultaat van bijkomend onderzoek zal nooit zijn; dat de meeste criminaliteit niet door allochtonen wordt gepleegd.
Dat is geen onzin.
Het resultaat van het onderzoek zou wel kunnen zijn dat de meeste criminaliteit niet door allochtonen maar door een andere groep wordt gepleegd. Bijvoorbeeld door mannen.

Citaat:
Ik heb nooit anders gezegd. Maar ik zeg er onmiddelijk bij, dat het niet nodig is om te weten dat de meeste criminaliteit bij allochtonen voorkomt. Dat heeft geen enekele zin.

Paulus.
Dat heeft geen enkele zin als je niet naar de waarheid zoekt.
Ik ben al lang content dat je dat onderzoek naar factoren als leeftijd, sociaal economische situatie, opleidingsniveau, kennis van de taal, wel wil.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2011, 17:07   #406
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar bestaat al een thread over.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=161822

Paulus.
Ja, en dan?
Het bestaan van die draad doet er toch niets vanaf dat er misschien een oorzakelijk verband tussen criminaliteit en het illegaal zijn.

Wanneer je ook nog andere factoren registreert en onderzoekt, zullen er wellicht nog zo'n factoren zijn.
Oud 18 oktober 2011, 17:08   #407
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het staat u vrij om daar een thread over op te starten. Veel succes.

Het staat u vrij om daar een thread over op te starten. Veel succes.

Paulus.
Paulus toch.
Deze draad gaat daar toch over.
Oud 18 oktober 2011, 17:13   #408
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En jij, met je oeverloos gezeik, heeft het over een "non-antwoord" bij een ander???

Laat maar horen!
Vertel jij eerst eens of moslims nu voor 10x of voor 50x meer problemen zorgen.

Graag met bron en link aantonen.
Oud 18 oktober 2011, 17:14   #409
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk je dat we zo onnozel zijn om dat als antwoord te beschouwen op de vragen die ik al herhaaldelijk stel en die jij gewoon negeert?
Neen, dit is ook geen antwoord op die vraag.
Oud 18 oktober 2011, 17:14   #410
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is geen onzin.
Het resultaat van het onderzoek zou wel kunnen zijn dat de meeste criminaliteit niet door allochtonen maar door een andere groep wordt gepleegd. Bijvoorbeeld door mannen.
Neen dat kan niet.

Nadat werd vastgesteld dat de meeste criminaliteit door allochtonen gepleegd wordt, kun je je inderdaad afvragen, om welke allochtonen het gaat, maar dat resultaat zal nooit de vaststelling, dat de meeste criminaliteit door allochtonen gepleegd wordt, kunnen tegenspreken.

Nooit.

Citaat:
Dat heeft geen enkele zin als je niet naar de waarheid zoekt.
Ik ben al lang content dat je dat onderzoek naar factoren als leeftijd, sociaal economische situatie, opleidingsniveau, kennis van de taal, wel wil.
Allee, we zijn weer vertrokken...

Eerst wil ik geen objectief onderzoek voeren volgens jou en nu zou ik niet naar de waarheid willen zoeken. Waar ben jij eigenlijk mee bezig?!

De waarheid is, dat de meeste criminaliteit door vreemdelingen wordt gepleegd.

Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2011, 17:17   #411
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Paulus toch.
Deze draad gaat daar toch over.
Neen. De aanzet van de discussie die we zien in de openingspost gaat niet over de oorzaak van criminaliteit, maar over de vaststelling dat criminaliteit voornamelijk door vreemdelingen wordt gepleegd.

Als u het wil hebben over de oorzaken van criminaliteit, dan moet u daar maar een thread over opstarten.

Paulus.
Oud 18 oktober 2011, 17:18   #412
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, en dan?
Het bestaan van die draad doet er toch niets vanaf dat er misschien een oorzakelijk verband tussen criminaliteit en het illegaal zijn.

Wanneer je ook nog andere factoren registreert en onderzoekt, zullen er wellicht nog zo'n factoren zijn.
Doe je onderzoek in de desbetreffende thread. Hier gaat het over wat anders.

Paulus.
Oud 18 oktober 2011, 17:19   #413
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen dat kan niet.

Nadat werd vastgesteld dat de meeste criminaliteit door allochtonen gepleegd wordt, kun je je inderdaad afvragen, om welke allochtonen het gaat, maar dat resultaat zal nooit de vaststelling, dat de meeste criminaliteit door allochtonen gepleegd wordt, kunnen tegenspreken.

Nooit.
Paulus toch, de meeste criminaliteit wordt gepleegd door mannen.
Tel gerust na.

Citaat:
Allee, we zijn weer vertrokken...

Eerst wil ik geen objectief onderzoek voeren volgens jou en nu zou ik niet naar de waarheid willen zoeken. Waar ben jij eigenlijk mee bezig?!

De waarheid is, dat de meeste criminaliteit door vreemdelingen wordt gepleegd.

Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?

Paulus.
Paulus, als jij schrijft dat zo'n onderzoek niet nodig is.
zie :
Citaat:
Citaat:
Dat is niet nodig om het standpunt te funderen dat het vooral vreemdelingen zijn.

Paulus.
Jij wil geen objectief wetenschappelijk onderzoek, jij zoekt de waarheid niet; jij wil je eigen mening gefundeerd zien.

Wat schreef jij hier
Het is onmogelijk om rederlijke wijze te discussiëren met iemand, die de waarheid niet zoekt, maar meent deze reeds te kennen

Paulus.
http://forum.politics.be/showthread....28#post5747228
Dan heb ik de indruk, dat je zo'n onderzoek niet wil.
Gelukkig schreef je onlangs eenduidig dat je wel zo'n onderzoek wil.
Oud 18 oktober 2011, 17:26   #414
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Paulus toch, de meeste criminaliteit wordt gepleegd door mannen.
Tel gerust na.
Is er hier iemand die dat tegenspreekt? Ik dacht van niet. U trapt een open deur in.

Hier gaat het over de vaststelling dat de meeste criminaliteit door allochtonen wordt gepleegd.

Citaat:
Paulus, als jij schrijft dat zo'n onderzoek niet nodig is.
zie :
Om vast te stellen dat de meeste criminaliteit door allochtonen gepleegd wordt is dat is niet nodig ook. Denk je als je verder gaat onderzoeken om welke allochtonen het gaat, dat er dan plots minder allochtoonse criminaliteit zal zijn misschien?

Citaat:
Dan heb ik de indruk, dat je zo'n onderzoek niet wil.
Gelukkig schreef je onlangs eenduidig dat je wel zo'n onderzoek wil.
Vertel jij dan eens wat het nut is van verder onderzoek als je slechts wil vaststellen wat het aandeel van allochtonen is in de criminaliteit.

Dat heeft geen nut.

Om vast te stellen wat het aandeel is van allochtonen in de criminaliteit, volstaat het om te tellen.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 18 oktober 2011 om 17:38.
Oud 18 oktober 2011, 17:37   #415
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Is er hier iemand die dat tegenspreekt? Ik dacht van niet. U trapt een open deur in.
Jij beweert voortdurend dat de allochtonen de meeste criminaliteit plegen. Dat is niet correct. De mannen plegen de meeste criminaliteit.
Citaat:
Hier gaat het over de vaststelling dat de meeste criminaliteit door allochtonen wordt gepleegd.
Dat is niet correct. De mannen plegen de meeste criminaliteit.

Citaat:
Dat is niet nodig ook. Denk je als je verder gaat onderzoeken om welke allochtonen het gaat, dat er dan plots minder allochtoonse criminaliteit zal zijn misschien?
Neen, ik denk dat niet.

Citaat:
Vertel jij dan eens wat het nut is van verder onderzoek als je slechts wil vaststellen wat het aandeel van allochtonen is in de criminaliteit.

Dat heeft geen nut.

Om vast te stellen wat het aandeel is van allochtonen in de criminaliteit, volstaat het om te tellen.

Paulus.
Als je enkel die ene waarheid wil bevestigen, heeft het geen nut.
Als je op zoek bent naar de waarheid heeft het wel nut.
Ik ben bijgevolg content dat je dat onderzoek wel wil.
Ik begrijp niet wat je hier dan nog komt kronkelen van "niet nuttig"
Oud 18 oktober 2011, 17:39   #416
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers, is de waarheid. Het verschilt daar niks van.
Nee, dat is een feit, niet de waarheid.

Citaat:
Neen dat is het niet. In de stelling dat de allochtonen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers, komt het woordje "omdat" niet voor.
Ik doe niet mee aan uw woordspelletjes, Paulus.
(en nu komt de obligatoire 'ziet ge wel dat ge voor blok staat')

Citaat:
Het staat u vrij een thread op te starten met als titel: "Hoe komt het dat de allochtonen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers"
Het staat me inderdaad vrij, maar ik vind het hier relevant, dus plaats ik het hier.
Mocht een moderator een andere mening toegedaan zijn, dan hoor ik het graag.
Oud 18 oktober 2011, 17:41   #417
Alboreto

Standaard

Citaat:
Als ge gelijk hebt, waarom ontwijk je dan doelbewust mijn vraag hier gesteld?
Ik ontwijk niets, ik heb u geantwoord.
Dat ge niet blij zijt met mijn antwoord omdat ik u door heb is uw probleem,

Citaat:
En d�*t voor een liefhebber van 'de waarheid' die graag 'op een volwassen manier' discuteert.
Ik zou niets liever, Paulus, maar zolang ge op dit niveau blijft 'discussiëren' verlaag ik me wel tot uw niveau.
Oud 18 oktober 2011, 17:42   #418
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Knelpuntberoepers wel binnenhalen, kamelenjockeys, geitenhoeders en bananenbladvlechters doorsturen naar waar ze hun kennis en kunde wel ten gronde kunnen gebruiken?

Als zo'n knelpuntberoeper dan toch criminele feiten pleegt, kan het niet te wijten zijn aan de uitzichtloze situatie waarin die persoon zit.
True.
Het vraagstuk is inderdaad heel complex.
Oud 18 oktober 2011, 17:43   #419
Alboreto

Standaard

Citaat:
Je "onderwerp" kan niet duidelijker zijn: onze gevangenissen zitten overvol met vreemd gespuis. Punt.
Vooral mannelijk gespuis eigenlijk (93% in Nederland).
Oud 18 oktober 2011, 17:49   #420
Alboreto

Standaard

Citaat:
Neen dat kan niet.

Niet veel verstand van verzamelingenleer blijkbaar?

Mocht blijken ... en ik gok er maar op los ... dat het merendeel van de misdaden gepleegd worden door een groep kansarmen (zowel allochtoon als autochtoon) en het blijkt dat allochtonen in die groep oververtegenwoordigd zijn, dan wordt het dat de meeste criminaliteit gepleegd wordt door kansarmen en is het allochtoon zijn geen punt meer.

In se is uw stelling niet verkeerd, maar ze heeft geen waarde meer, behalve voor desinformatie en propaganda.

En dat is het probleem nu.
Uw stelling heeft op dit moment evenveel waarde als 'de meeste criminaliteit wordt door mannen gepleegd'

De meesten vinden dit laatste belachelijk, en met reden.
Maar het toont aan hoe belachelijk uw stelling dan ook is.

En dat kunnen/(Ill)willen bepaalde mensen niet toegeven (aan zichzelf of aan anderen)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be