![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het nut en het doel uitleggen van registratie van origine? Waarom doet niemand dit, ondanks mijn expliciete vraag ernaar. Je vertelt me : "Kijk eens op zijn blog of zo als je dat wil persé wil weten." |
|
|
|
|
|
|
#462 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Nee, bij Paulus moeten we het een leugen noemen. Ik begrijp niet waarom, want stropop redenering lijkt me minder confronterend.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 19 oktober 2011 om 06:32. |
|
|
|
|
|
|
#463 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
de vaststelling dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers, wel nuttig vinden als gegeven.Je stelde dat "dit gegeven belangrijk kan zijn voor het evalueren van het integratiebeleid bijvoorbeeld. " Citaat:
Waar heb je dat nu weer gelezen? Hoe mogen we dit noemen? Niet stropop, wel leugen? Dit schreef ik wel : Om dat te evalueren moet je toch meer weten over welke allochtonen het gaat.Schenk nu eens klare wijn. Heeft het enig nut om enkel de origine te registreren? Of heb je dan nog de registratie nodig van andere factoren? |
||
|
|
|
|
|
#464 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heb ik ergens iets geschreven waardoor jij de indruk hebt dat ik niet op zoek zou zijn naar de waarheid?En jij antwoordt (naast de kwestie) Al je schrijfsels op dit forum geven allerminst de indruk dat de waarheid voor jou belangrijker is dat je eigen gelijk.Gelieve te antwoorden op de initiële vraag. (graag met citaat en link) |
|
|
|
|
|
|
#465 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Kijk, ik geef nog een voorbeeld. Een hele tijd geleden stapte ik over van een grijze wagen naar een rode (had geen keus, het was een tweedehands). Ik merkte dat anderen me in die rode wagen sneller zagen en meer rekening hielden met me dan in die grijze, dus ik was tevreden. Groot was dan ook mijn verbazing dat ik een studie las van een verzekeringsmaatschappij die aantoonde dat rode wagens merkbaar meer in ongelukken betrokken waren. Dat was een feit. Nu ben ik verder gaan zoeken en er bleek uit de verkoopscijfers dat vooral jonge bestuurders (met weinig rijervaring) liefst een rode auto kochten. Dus dat verklaarde het feit, het waren namelijk onervaren bestuurders die meer betrokken waren bij ongelukken. Dat was de waarheid Begrijpt ge nu wat ik bedoel?
|
|
|
|
#466 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kan voor elke link waarin jij of artisjok samen, eens een foutje toegeven, er twee geven van mij waar ik dat ook doe. Voel je uitgedaagd en test het uit. Tot zolang is wel duidelijk wie hier het eigen gelijk belangrijker vindt dat de waarheid. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#467 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat jij dat negeert was te verwachten. Ook hier weer in deze reactie geef je de indruk, niet op zoek te gaan, naar de waarheid, maar wel nnaar het eigen gelijk belngrijker vindt. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#468 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het nut werd al uitgelegd. Met voorbeelden en alles. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#469 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voila. Wat begrijp je daar niet aan? Is het nutteloos om het integratiebeleid te evalueren misschien? Citaat:
Heb ik soms gezegd van niet misschien? Heb ik ergens gezegd dat dit het enige nut is misschien? Neen. Doe dus dan ook niet alsof. Je vroeg een nut van de registratie en je kreeg ze. Citaat:
Wat is uw standpunt dan in deze discussie over het registreren van het aandeel van allochtonen in de criminaliteit? Voor of tegen? Je hebt het immers zelf over 'voorstanders' hier: Toch niet zo verwonderlijk dat je als tegenstander wordt gezien als je zulke dingen zegt toch?Tja, aangezien geen enkele van de voorstanders van die registratie dit kan uitleggen, zal ik wel moeten. Schenk eens klare wijn. Durf je eindelijk de waarheid vertellen? Of mogen we dat niet weten misschien? Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#470 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Snap je wat ik bedoel? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 07:28. |
|
|
|
|
|
|
#471 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#472 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#473 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor jou is het eigen gelijk belangrijker dan de waarheid. Ook deze posting illustreert dat heel duidelijk. Mogen we nu nog uw standpunt weten? Of verzwijg je deze opzettelijk om anderen van leugens te kunnen beschuldigen? Wat is uw standpunt dan in deze discussie over het registreren van het aandeel van allochtonen in de criminaliteit? Voor of tegen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 07:46. |
|
|
|
|
|
|
#474 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heb ik ergens beweerd dat het nutteloos is om het integratiebeleid te evalueren misschien. Stop daar nu toch meer, met die leugens! Ik schreef dat het nutteloos is om enkel de origine te registreren. Ik schreef, en herhaalde dit net Om dat te evalueren moet je toch meer weten over welke allochtonen het gaat.Je moet me niet wijsmaken dat je dit niet begrijpt. Jij schrijft hier moedwillig een stropop/leugen. |
|
|
|
|
|
|
#475 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je stelde duidelijk het nut van dat gegeven in vraag ja. Je zei ondermeer:
Citaat:
Maar dat heb ik al een keer of twee gezegd. iemand die meer op zoek is naar de waarheid dan naar het eigen gelijk houdt zich niet bezig met dit gedraai en gekeer. Je vroeg naar het nut en ik gaf je er één. Punt. Of dit nu het enige nut is of niet of het enige gegeven dat nodig is om een evaluatie te kunnen maken van het integratiebeleid, is getrol naast de kwestie. Het registreren kan weldegelijk nuttig zijn. Daar gaat het over. Mogen we nu nog uw standpunt weten? Of verzwijg je deze opzettelijk om anderen van leugens te kunnen beschuldigen? Wat is uw standpunt dan in deze discussie over het registreren van het aandeel van allochtonen in de criminaliteit? Voor of tegen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 08:08. |
||
|
|
|
|
|
#476 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Schenk nu eens klare wijn. Citaat:
Indien behalve de origine ook andere gegevens worden geregistreerd, (zoals bijvoorbeeld taalkennis, diploma, werk, ...) ben ik voor, omdat er dan wel een goed onderzoek kan gedaan worden. Ik hoop dat jij nu ook een eenduidig antwoord geeft, en je stropoppen/leugens achterwege laat. |
||
|
|
|
|
|
#477 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet om vast te stellen wat het aandeel is van de allochtonen in de criminaliteit. Misschien wel voor andere doeleinden, maar daar gaat het in deze thread niet over. Citaat:
Dan nu graag uw verontschuldigingen. Want je zei, toen ik je dat toeschreef, dat dit geen correcte weergave was van uw standpunt. En je riep anderen op om een beetje te treiteren. bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=451 En d�*t voor iemand die op zoek is naar de waarheid ipv naar het eigen gelijk hé Artisjok? Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 08:20. |
||||
|
|
|
|
|
#478 | |||
|
Banneling
|
Wat is het nut om enkel de origine te registreren?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit Ik hoop dat jij nu ook een eenduidig antwoord geeft, en je stropoppen/leugens achterwege laat.Was dus ijdele hoop. |
|||
|
|
|
|
|
#479 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Te weten wat het aandeel van allochtonen is in de criminaliteitscijfers. En dat weet je best, want dat werd al vele keren gezegd.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is toch niet zo moelijk hé Artisjok. Ofwel ben je voor, ofwel ben je tegen. Wat er verder met de gegevens van die registratie gebeurt, staat daar los van. De één kan deze gegevens gebruiken voor dit, de ander voor iets anders. De kwestie is of het geweten mag zijn, die cijfers, of niet. Dat deze cijfers zowel gebruikt als misbruikt kunnen worden, staat buiten kijf. Dat is een risico dat je neemt als je registreert. Maar daar gaat het hier niet over. De kwestie is of het geweten mag zijn. En om het te weten moet je registreren. Of je bent voor of je bent tegen die registratie. En als ik jou lees, kan ik me niet van de indruk ontdoen, dat jij tegen bent. Dat jij liever die cijfers niet in een gegevensbank ziet komen. Wellicht omwille van het misbruik dat daarvan zou kunnen gemaakt worden. Daarom stel je ook het nut daarvan in vraag en zo.... En nog iets. Je vraagt van mij een éénduidige antwoorden. Ik probeer je dat zo veel en zo goed mogelijk te geven. Probeer dat zelf ook eens. Of je bent voor of je bent tegen registratie. Uw "indiens" maken uw antwoord allesbehalve éénduidig. Iedereen is voorstander van nuttig gebruik van die gegevens en iedereen is tegen misbruik van die gegevens. De kwestie is of die gegevens voor jou mogen geregistreerd worden of niet. Mogen die cijfers geweten zijn, ja of neen. Een eenduidig antwoord is zonder "indien". Of je bent voor of je bent tegen. Wat zal het zijn? Toch niet zo moeilijk om van jezelf te weten wat je denkt hé zeg? Je mag er daarbij vanuit gaan dat daar zowel misbruik als gebruik zal van gemaakt worden. Dat is met alles kennis zo. Geef zelf eens een éénduidig antwoord. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 09:00. |
||||
|
|
|
|
|
#480 | |||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Wat is daar nu het nut van? Citaat:
Indien enkel de origine wordt geregistreerd bij criminaliteit ben ik tegen, want dit is nutteloos om enig onderzoek te doen op basis van enkel de origine. Citaat:
Ik had het ook over de hoop dat je die stropoppen/leugens zou achterwege laten. Waarom doe je dat eigenlijk, die leugens verzinnen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat is er niet eenduidig aan mijn antwoord met indien? Indien enkel de origine wordt geregistreerd bij criminaliteit ben ik tegen, want dit is nutteloos om enig onderzoek te doen op basis van enkel de origine.Mijn antwoord is niet binair, maar wel eenduidig. |
|||||||||
|
|
|