![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#961 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Paulus vroeg me "bron met link, naar het racistische en discriminerende handelsmerk" Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#962 | |||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Of u liegt of u bewijst mijn ongelijk... Citaat:
Of de Taliban die vrouwen met gelijke munt betaalt door ze en plein public neer te knallen... Of zo'n beetje als Breivik...want die heeft dan uiteraard mutatis mutandis ook "groot gelijk" met zijn "met gelijke munt betalen"? Maar soit: de dag dat ik u tegenkom mag ik u dus voor n'import welke nooit gebeurde calamiteit "met gelijke munt betalen".... Citaat:
Niet dat ik verwonderd ben hoor Raf: zonder dit democratieracisme zou het cs nooit hebben bestaan... Nu kunnen we in een keer ook onze houding herzien als er nog eens een homo door moslims wordt in elkaar gemot...wegens zaaien en oogsten en zo.... Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 19 oktober 2011 om 09:42. |
|||||
|
|
|
|
|
#963 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar de vraag was...waar vindt u racisme? En kom nu niet af met een uittreksel uit de Witte gids hé vriend...
|
|
|
|
#964 |
|
Banneling
|
toch niet d�*t Kifkif dat werd aangeklaagd wegens antisemitisme, maar daar in alle talen over zwijgt, een heel forum heeft gewist om bewijzen te maskeren en verder doet alsof ze de waarheid in pacht hebben? D�*t Kifkif? krijgen ze nog steeds belastingsgeld om voor elkaar wat zakdoekje leggen te spelen in een allochtonen onderonsje?
|
|
|
|
|
|
#965 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#966 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vroeg ook naar die zogenaamde slechte ervaringen van die onthaalmoeder. Komen die nog of niet? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#967 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.vlaamsabvv.be/files/2004_Blokarrest.pdf
Alstublieft. (En doe eens iets aan dat quote-probleem van je. Het is bijzonder hinderlijk om al jouw geknoei te moeten rechtzetten elke men je bericht wil citeren.)
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#968 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Dus. Wat is er racistisch aan het Vlaams Belang (of aan mij)? Met jullie eigen woorden graag! |
|
|
|
|
|
|
#969 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat het “aanzetten” betreft, is het zo dat een algemene aanmoediging tot het bedrijven van discriminatie, rassenscheiding, haat of geweld reeds volstaat.(pagina 8) ter vergelijking: Raf: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=948 Bent u nu naar uw eigen maatstaf een racist? Uit de toelichting van het arrest: Zoals hierboven uiteengezet, dient met het verkondigen van discriminatie ook het aanzetten “tot haat en geweld” te worden begrepen. Overigens zijn “haat en geweld” vormen van verboden discriminatie bij uitstek, nu zij van aard zijn de meest fundamentele rechten en vrijheden aan te tasten (pagina 9) Ter vergelijking: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=916 Bent u nu naar uw eigen maatstaf een racist? Uit de toelichting van het arrest: "Wij zijn een volk. En wij willen een volk blijven. Geen smeltkroes, geen allegaartje, geen vuilbakgemeenschap." (Antwerps Nieuws, 1996, 1 ste kwartaal) · "Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen per se politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs?" (Antwerps Nieuws, 1997, 2 de kwartaal) · "Verkrachten: is in een multiculturele samenleving de intiemste vorm van integratie. Door domme en ouderwetse Vlamingen onbegrepen vorm van interraciale fysieke communicatie".(vrij Vlaanderen, Sterk Europa, dec. 1997) · "Onder de titel “Op stap in de Leuvensestraat”, met daaronder een spotprent die vreemdelingen zou moeten voorstellen voorzien van baseballsticks en van pakken injectienaalden, met de legende ‘straks gaan we shoppen in de Leuvensestraat'". (Vilvoords Nieuws, feb. 2000) · "Natuurlijk is een terugkeerbeleid mogelijk. Een groot deel van de vreemdelingen voelen zich nog altijd in de eerste plaats Turk of Marokkaan, ook al hebben ze een Belgisch paspoort. Ze blijven hier louter om economische redenen. Als men hier de geldkraan toedraait, zullen veel vreemdelingen naar hun land terugkeren." ('t Blok in Aalst, 2000, 4) Bron: Centrum voor Racismebestrijding (www.antiracisme.be) (pagina 12) Willen de mensen die, net als de rechter, menen dat het lezen van bovenstaande tekst daadwerkelijk aanzet tot racisme eens één iemand ter wereld duiden die daadwerkelijk racist geworden is daardoor? Of zijn ze misschien zelf racist geworden, gezien ze dat bewezen achten? Moet ik nog doorgaan? Of is dat voldoende om het 'belachelijkheidsgehalte" van het aerrest aan te tonen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 11:38. |
|
|
|
|
|
|
#970 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#971 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"'Het verdrag voor de rechten van de mens, is ondergeschikt aan het principe 'eigen volk eerst.' " "Het ‘werk voor eigen volk eerst’-principe moet in Antwerpen meer dan ooit de leidraad vormen van het stedelijk werkgelegenheidsbeleid" "Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee zijn terugkeercontract" Meer op http://nl.wikiquote.org/wiki/Filip_Dewinter 16. RECHT EN ORDE HERSTELLEN IN DE GETTOWIJKEN De beste manier om de gettovorming in onze grootsteden tegen te gaan, is uiteraard de begeleide terugkeer naar de landen van herkomst. 19. OPRICHTING VAN EEN APART ONDERWIJSNET VOOR ISLAMITISCHE VREEMDELINGENKINDEREN 23. WERK VOOR EIGEN VOLK EERST Zolang dit land een half miljoen volledig uitkeringsgerechtigde werklozen telt, is het niet meer dan normaal dat bij tewerkstelling voorrang gegeven wordt aan mensen van ons eigen volk. 52. INVOEREN VAN EEN BELASTING OP DE TEWERKSTELLING VAN NIET-EUROPESE VREEMDELINGEN 68. ONMIDDELLIJKE TERUGKEER VAN ILLEGALEN, CRIMINELEN EN WERKLOZEN In eerste instantie moet werk gemaakt worden van de onmiddellijke terugkeer van alle illegale, criminele en werkloze vreemdelingen. Dit betekent de onmiddellijke terugkeer van ongeveer 190.000 vreemdelingen (150.000 illegalen, 10.000 werkloze niet-Europese gezinshoofden die samen met hun familieleden ongeveer 40.000 personen vertegenwoordigen, en enkele duizenden criminelen) naar hun landen van herkomst. 69. DE TERUGKEER VAN DE EERSTE GENERATIE VREEMDELINGEN Via de uitkeringen die de eerste generatie vreemdelingen uit het terugkeerfonds zullen krijgen, zullen op relatief korte termijn heel wat vreemdelingen terugkeren naar hun landen van herkomst. Het juiste bedrag van de premie zal afhangen van een aantal criteria: duur van de tewerkstelling in België, aantal kinderen die mee terugkeren, grootte van het gestorte bedrag aan sociale zekerheidsbijdragen in het terugkeerfonds. De uitbetaling van de premie zal pas gebeuren nadat de vreemdeling samen met zijn familieleden naar zijn vaderland is teruggekeerd. Wel al de mogelijkheid geboden worden over een voorschot te kunnen beschikken om de reiskosten te kunnen betalen. 70. DE TERUGKEER VAN DE TWEEDE EN DERDE GENERATIES VREEMDELINGEN Voor diegenen die niet bereid zijn zich te assimileren, wordt een onderwijs voorzien dat hen voorbereidt op de reïntegratie in het land van herkomst van hun ouders. De landen van herkomst van deze jonge vreemdelingen kunnen niets aanvangen met jonge analfabeten. Door deze jongeren hier school te laten lopen en hen een specifieke opleiding te geven die hen voorbereidt op de terugkeer en de reïntegratie in hun landen van herkomst, bewijst men deze landen een grote dienst en kadert deze opleiding in de ontwikkelingshulp die we aan deze landen willen geven. http://www.blokwatch.be/content/view/86/50/lang,nl/ |
|
|
|
|
|
|
#972 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor woordspelletjes verwijs ik u graag door naar Paulus. Hij is daar op dit forum zo'n beetje de ongekroonde koning in. Citaat:
De link die ik hierboven al gaf, bevat alle antwoorden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
|
#973 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kun je dan nu antwoorden op de vraag van Bert? Ik vroeg ook naar die zogenaamde slechte ervaringen van die onthaalmoeder. Komen die nog of niet? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 11:48. |
|
|
|
|
|
|
#974 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tja...
|
|
|
|
|
|
#975 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Niet dus. Wat maakt mij racist?
|
|
|
|
|
|
#976 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uw lidmaatschap van een racistische organisatie.
|
|
|
|
|
#977 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Raf Coppens: racist? Humo: racistisch blad? P-magazine: racistisch blad? Jeroom: racist? Zo velen die al eens de verrijking van de multicul op de korrel namen, beroepsmatig als komiek: allemaal racisten? 21ste eeuw, weet u wel? |
|
|
|
|
|
|
#978 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is een circelredenering.
Volgens u is Bert een racist omdat hij lid is van een racistische organisatie en die organisatie is racistisch omdat Bert er lid van is.... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 11:51. |
|
|
|
|
|
#979 |
|
Parlementsvoorzitter
|
![]() En daarmee is de kous af. Feiten aanhalen hoort er niet meer bij tegenwoordig. |
|
|
|
|
|
#980 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|