![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
In het ene geval ben je voor en in het andere geval blijk je tegen te zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
|
|
|
|
|
#542 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#543 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Nee, Paulus, er zijn wel degelijk twee mogelijkheden
1) we registreren de afkomst van de misdadiger 2) we registreren alle mogelijk eigenschappen van de misdadiger (waaronder de afkomst) Juist?
|
|
|
#544 |
|
|
Dat is wel degelijk Circe, vraag het haar anders zelf, ze heeft het hier al eerder geschreven.
|
|
|
#545 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is niet éénduidig en duidelijk. Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||
|
|
|
|
|
#546 | ||
|
|
Citaat:
Als haar mening toegelaten is, aanvaard ze dan. Citaat:
Ah, die moet ik dan gemist hebben. Waar hebt ge met Ja of Nee geantwoord op de vraag of ge al gestopt zijt met uw vrouw te slaan?
|
|
|
|
#547 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
'We registreren de afkomst van de misdadiger' is de enige mogelijkheid. D�*t is waar een standpunt wordt over gevraagd. Als je daar onrealistische voorwaarden aan koppelt, is dat zo goed als zeggen dat het niet mag. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#548 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#549 | |
|
|
Citaat:
Doe uw ogen open en zie alle kleuren van de regenboog, Paulus.
|
|
|
|
#550 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Neen, dat is het niet. Er worden onrealistische voorwaarden aan gekoppeld. Het valt onmogelijk te garanderen dat deze cijfers niet los van andere zullen gebruikt worden. Citaat:
Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#551 |
|
|
|
|
|
#552 | ||
|
|
Citaat:
En dat zult ge moeten aanvaarden. Citaat:
Onze mening is gekleurder dan uw zwart-wit vraag. Elk antwoord zowel een ja of een neen, zou dus een leugen zijn. Dus zult ge ons antwoord moeten aanvaarden. Stop dus met de Paulusiaanse patstelling en ga verder met de discussie op basis van ons antwoord.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 20 oktober 2011 om 06:36. |
||
|
|
|
|
|
#553 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor of tegen registratie? Heerlijk om te zien hoe belachelijk jullie zich maken. Ik amuseer me rot. "Mijn mening is voorwaardelijk" Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#554 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat standpunt van jullie is gekoppeld aan een onrealistische voorwaarde. Het is onmogelijk om te garanderen dat deze cijfers niet los van andere gebruikt zullen worden toch? Je neemt altijd een zeker risico bij het verspreiden van kennis. Want altijd al werd kennis misbruikt en gebruikt. Bereken dat risico en beslis. No guts, no glorie, moet je maar denken. D�*t is een eenduidig standpunt innemen. Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#555 | ||
|
|
Citaat:
Het zorgt er ook voor dat de kans op misbruik verkleint, want iemand die de cijfers probeert te gebruiken voor propaganda kan dan gecounterd worden met de relevante data. Ik beperk dat risico. Citaat:
Bij Circe, Artisjok en mij zou een Ja of Nee wel een leugen zijn. 'Ja, ik ben voor' is een leugen, want het is niet de volledige waarheid. 'Nee, ik ben tegen' is ook een leugen om dezelfde reden. Dat is geen belediging. Ik vraag u beleefd deze Paulusiaanse patstelling* te doorbreken en verder te gaan met de discussie op basis van onze eenduidige mening. *Paulusiaanse patstelling: Hardnekkig vasthouden dat een vraag niet beantwoord is omdat het antwoord u niet aan staat.
|
|
|
|
#556 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 oktober 2011 om 07:25. |
|||||||
|
|
|
|
|
#557 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar, omdat ik moet vaststellen dat je blijkbaar je verantwoordelijkheid niet durft opnemen als ik naar je standpunt vraag, maar jij je wegsteekt achter drogredenen, waarbij je jezelf kunt indekken als het fout loopt en zo geen risico's hoeft te nemen, probeer ik eens iets anders. Stel dat we samen in het parlement zitten. De kwestie die voorligt is de legalisering van Canabis. Het is onze mening dat; We moeten nu een standpunt innemen. Stemmen we voor of tegen de legalisatie?Indien er misbuik wordt gemaakt, op welke wijze dan ook, bij het legaliseren van Canabis, zijn we tegen. Snap je? Wel de kwestie die nu voorligt is de registratie van het aandeel van allochtonen in de criminaliteit. Uw mening is gekend: Maar wat ga je nu stemmen? Voor of tegen de registratie?Indien enkel de origine wordt geregistreerd bij criminaliteit ben ik tegen, want dit is nutteloos om enig onderzoek te doen op basis van enkel de origine. Simple like that. En hou je aan wat voorligt hé?! Maak daar nu niet iets anders van, want we kennen u al een beetje. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 oktober 2011 om 08:19. |
|
|
|
|
|
|
#558 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#559 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet altijd", wat bedoel je daar nu mee? Op oneven dagen wel en de even dagen niet ofzo? Of als het Vlamingen zijn wel en als het moslim broeders gaat niet? Wat is dat nu voor een antwoord?
|
|
|
|
|
#560 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Snapt ge?
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 20 oktober 2011 om 13:49. |
|
|
|
|