![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#601 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand die de waarheid zoekt zou dat waarderen dacht ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 oktober 2011 om 21:18. |
|
|
|
|
|
|
#602 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#603 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Antwoord toch eens gewoon meisje.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=557 Het zal echt niet pijn doen hoor. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 oktober 2011 om 21:37. |
|
|
|
|
|
#604 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want dit slaat toch alles, een doodsimpel onderzoek, bedoeld om in kaart te brengen welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn binnen bepaalde vormen van criminaliteit, zou glasheldere feiten omzetten in cijfers. Niet meer, maar ook niet minder. Voor Albi wordt dit dan;hystherisch gekrijs uit angst dat doorgedreven niet zouden weergeven wat je ervan verwacht ". Wat ervan verwacht wordt, waarom mensen dit willen en moraal waardeoordeel weet Albi onmiddellijk als grote waarheden te verkondigen.. Of hoe je probeert te denken voor anderen, hypothese als waarheid te verkondigen en draait als een duivel in wijwatervat om toch maar drogredenen te verzinnen met de doelstelling een eenvoudige registratie te verhinderen! Bang? Uhh..ik denk het wel! |
|
|
|
|
|
|
#605 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, geen woordspelletjes. Gewoon een simpele vraag naar een standpuntinname in deze discussie.
Citaat:
Stellen als voorwaarde dat de opgedane kennis door de registratie niet misbruikt kan worden is een utopisch. Alle opgedane kennis wordt door de mensheid zowel gebruikt als misbruikt, door de ganse geshiedenis heen. Citaat:
Het is u die een probleem maakt om het aandeel van de allochtonen in de criminaliteit te laten registreren. Waar bent u eigenlijk bang voor? Citaat:
Ik heb helemaal geen problemen met doorgedreven onderzoek. Waar blijf je het halen? Je kunt toch lezen? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=319 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=223 Ik heb problemen met mensen die willen discuteren, maar geen standpunt willen innemen. In deze thread gaat het over de registratie van het aandeel van allochtonen in de criminaliteit. Wil jij nog andere dingen registreren? Mij goed. Start daar dan een thread over op. Hier gaat het over wat anders. Dat is al gezegd geweest en je zei dat je dat ook gedaan had. Je zei dat hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=397 Val dus niet voortdurend in herhaling want zo komen we geen stap vooruit. Citaat:
Maar jij blijft het maar beter weten natuurlijk. Typisch. Citaat:
Citaat:
Maar om bij jou vergelijking te blijven, is het blijkbaar not-done om eens te registreren hoeveel dreft er werkelijk nodig per afwas. En dat is belachelijk. Paulus. |
||||||
|
|
|
|
|
#606 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#607 | |
|
Banneling
|
Al dan niet realistisch betekent niet al dan niet eenduidig.
Vertel me eerst of het al dan niet eenduidig is, en waarom. Daarna kan er gediscussieerd worden over het gehalte aan realisme. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#608 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Stop met de Paulusiaanse patstelling.
Ze heeft geantwoord.
|
|
|
#609 | ||||||
|
|
Citaat:
Val dus niet voortdurend in herhaling want zo komen we geen stap vooruit. Het is niet aan u om te bepalen wat realistisch is. Citaat:
Citaat:
Val dus niet voortdurend in herhaling want zo komen we geen stap vooruit. Citaat:
Val dus niet voortdurend in herhaling want zo komen we geen stap vooruit. Citaat:
Ofwel zijt ge echt wel heel erg dom dat ge het niet begrijpt (wat ik niet geloof) ofwel doet ge alsof en zijt ge aan het trollen (wat hier volgens mij wel het geval is. Citaat:
Tuurlijk is het bedrog.
|
|
|
|
#610 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
En dat is realistischer, omdat je er mag vanuit gaan dat sommigen geen andere gevens zullen combineren en anderen weer wel, als de cijfers bekend zijn. Kennis wordt altijd gebruikt en misbruikt. Dat heb je niet in de hand. Wat je wel in de hand hebt is je éénduidig standpunt terzake. Citaat:
Wil je dan nu eindelijk eens antwoorden op deze posting? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=557 Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#611 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit was de posting: Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#612 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||
|
|
|
|
|
#613 |
|
|
Al een tiental keer, net zoals ik en Circe en ook Alice.
|
|
|
#614 |
|
|
Er is geantwoord, Paulus, de rest zijn kinderachtige woordspelletjes.
Val dus niet voortdurend in herhaling want zo komen we geen stap vooruit. Gezien ik al een aantal keer het tegendeel beweerd heb is het dus wel degelijk een stropop.
|
|
|
#615 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit was de posting: Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#616 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Is dat u er geen probleem van maakt.U maakt weldegelijk een probleem om het aandeel van de allochtonen in de criminaliteit te laten registreren. U heeft dus géén probleem om het aandeel van de allochtonen in de criminaliteit te laten registreren. Ok dan. D�*t is inderdaad een duidelijk eenduidig standpunt. Bedankt. Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#617 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er staat niets in dat je eerder nog niet schreef, en waar ik al op antwoordde. |
||||
|
|
|
|
|
#618 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#619 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
... maar ik vraag geen antwoord over verschilldende gevallen, maar over alle gevallen. Ik zei ook al waarom. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En als bewijs dat je inderdaad op zoek wil gaat naar de waarheid ipv naar het eigen gelijk. En omdat je als je contructief wil discuteren, je eens moet durven ingaan op de vraag van je discussiepartner. En omdat je toch wel moet inzien dat je vorige antwoorden niet volstaan voor je discussie partner. En omdat een vraag naar je standpunt in een discussie een redelijke vraag is. En waarom zou je het niet doen? Citaat:
Waar het om gaat is dat je antwoord geeft. Waarom zou je het niet doen? Schrijf je liever honder keer dat je al geantwoord hebt ipv éne keer daadwerkelijk te antwoorden? Je snapt toch dat je vorige reactie's niet volstaan voor je discussiepartner en ik daarom duidelijkheid vraag in deze http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=557 Of wil je gewoon niet hebben dat ik je begrijp misschien? Antwoord toch gewoon eens op de vraag. Je kon dat al twintig keer gedaan hebben ipv rond de pot te draaien. Het betreft deze posting: Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 oktober 2011 om 08:06. |
||||||
|
|
|
|
|
#620 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik antwoordde "ja, indien ... en nee, indien..." Het is niet binair, maar wel eenduidig. Vertel me anders eindelijk eens wat er niet eenduidig aan is. (Tip, zoek eenduidig eens op in een woordenboek) Citaat:
Indien behalve de origine ook andere gegevens worden geregistreerd, (zoals bijvoorbeeld taalkennis, diploma, werk, ...) ben ik voor, omdat er dan wel een goed onderzoek kan gedaan worden. Citaat:
Ik herhaal nog even mijn voorbeeld dat jij negeerde. Als mijn dochter vraagt of ze naar de fuif mag, en ik antwoord "Ja, indien je om 1 uur thuis bent" is dit eenduidig. Zij begrijpt dan al te goed mijn standpunt. Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|