![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Is ook een tikje de verkeerde mentaliteit (dus dat toch niks vinden). Ze heeft nog een paar alternatieven: - studeren tegen haar goesting en waarschijnlijk later werken tegen haar zin. (is dat beter?) - ze kan nog rijk trouwen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Banneling
|
![]() Wie betwijfelde dat er beweerd werd dat doppers per definitie parasieten/profiteurs zijn?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.hbvl.be/nieuws/geldzaken/...-meer-aan.aspx
Dit is nog maar het topje van de ijsberg. Als je daar de onafgewerkte dossiers even bijtelt, krijg je een beeld, dat schetst, hoeveel mensen door de huidige "hoge" vervangingsinkomens, in moeilijkheden geraken. Of is er ook maar iemand, die denkt dat deze mensen er niet alles aan doen om hun huis te redden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval als een overheid zo'n gigantisch tekort van 120% BNP opstapelt en 60Miljard moet bezuinigen moet je wel eens een schoktherapie doen hoor. als je de rijken wil doen betalen, verwachten die allemaal dat je de ONRENDABELE dingen wegsaneert wat stel ik voor - remgeld artsen op 50% zetten, zodat de sociale zekerheid hier een serieuze correctie gaat, en minder van medical shopping naar medical need gaat - ambtenaren zelfde pensioen als privé, en solidariseren met de privé sector, vooral omdat de ambtenarij een te groot deel van de economie geworden is - alle voordelen en bonheurs en bonussen van ambtenaren 5 jaar op 0 euro zetten, alle promoties, indexaanpassingen 5 jaar terugdraaien. - alle VZW's FLAT TAXEN op hun cash balans, 5% op hun vermogen per jaar vind ik fair en 20% op hun winst - alle vennootschappen zonder winst, maar met positieve cashflowinst flat taxen. als je dat allemaal gedaan hebt, dan kom je een naar de burger voor derest |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Banneling
|
![]() Ongelooflijk toch hoe dopgeld mensen interesseert.
En zelfs peilingen over dopgeld. Zolang ze het maar zelf niet moeten trekken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen hebben een minimum aan zelfwaarde, he eno2. Ik zou het persoonlijk niet kunnen, zomaar als een parasiet je leven doorbrengen, zo ben ik niet opgevoed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zijn het allemaal werkonwilligen? Per definitie. Citaat:
Dan is de uitkering nergens te hoog. Zijn de werklozen in de rest van Europa ook parasieten, volgens jou? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat anderen hun zelfrespect. Als jij met je totaal-antisociale houding nog een minimum aan zelfrespect kan opbrengen, goed voor jou dan. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 oktober 2011 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Dat is de gebruikelijke persoonlijke inquisitie DE instituties die dat werk professioneel doen, bestaan en leveren goed werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe maak jij dat onderscheid? Of zijn het allemaal werkwilligen ? Per definitie. Edit: ik had beter niet zo gereageerd als ik deed met jouw woorden simpelweg om te draaien. Niet dat het geen waarheid zou kunnen duiden, maar wel omdat ik het meen: een juist onderscheid maken is erg belangrijk, vooral in het voordeel van de echte rechthebbende. Het niet aanpakken van de oplichters, het niet ontmaskeren van de oplichters, is heel erg in het nadeel van de echte werkloze.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik hou wel rekening met het volgende: het bestaan van parasieten ontkennen, parasieten simpelweg niet willen zien of een parasiet benoemen tot niet-parasiet, helpt niemand vooruit, en is de allerslechtste oplossing voor de echte sukkelaar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |