![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#781 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Na bladzijden getrol heeft Sjok eindelijk toe dat dit dus gewoon kan en mag! Paulus; hier met die eurootjes! |
|
|
|
|
|
|
#782 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat weet ik. Ook al eeder gezegd.
Citaat:
Dat anderen dat wel nuttig vinden en daarom juist om die registratie vragen, daar trekt gij u geen moer van aan. Je veroordeelt ze zelfs. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
|
|
|
|
|
#783 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#784 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dat was namelijk het uitgangspunt, wist ge dat niet? Wilt ge daar ook nog afkomst bij? Mij goed hoor. Zijt ge het daar wel mee eens? Wat fijn!
|
|
|
|
#785 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind het hier relevant, en tot een moderator anders oordeelt blijft mijn mening even waard als de uwe, stop dus met uw ad hominem drogredens. Citaat:
En nee, lege ruimte vullen in geschiedenisboekjes is daar geen van. Wat kunt ge er mee doen waarmee de maatschappij het daaraan gespendeerde belastinggeld kan verantwoorden. Toch wel Paulus. Maar zoals eerder al gezegd ben ik niet verantwoordelijk voor uw onwil of voor de beperktheid van uw bevattingsvermogen.
|
|
|
|
#786 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet dus. Nu heb je een andere doelstelling. Vertel dat dan direct. Om alle misverstanden uit de weg te ruimen, kan je vertellen of die andere factoren wel of niet moeten geregistreerd worden. |
|
|
|
|
|
|
#787 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat u met in uw kielzog Sjok dat niet willen en allerlei niet ter zake doende factoren willen opleggen, zonder te kunnen onderbouwen waarom dat zou nodig zijn zegt iets over uw onvermogen een serieuze discussie aan te kunnen. U beet in het stof, weer een man en slik dat door en hou op met je getrol, dat infantiel gedrag jaagt heel wat boeiende forummers weg. |
|
|
|
|
|
|
#788 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#789 | |
|
|
Citaat:
Ik wil een zinvol onderzoek. Dat gij met in uw kielzog Paulus dat niet willen en enkel racistische factoren willen opleggen, zonder te kunnen onderbouwen waarom dat zou nodig zijn zegt iets over uw onvermogen een serieuze discussie aan te kunnen. Ge beet in het stof, wees een vrouw en slik dat door en hou op met je getrol, dat infantiel gedrag jaagt heel wat boeiende forummers weg.
|
|
|
|
#790 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U beledigd en ook dit doet u bewust, dat u het registreren van origine bij daderschap van misdrijven a priori als racistisch ziet zegt iets over u, niet over anderen. En stop met dat infantiele kopieren van andermans commentaren, u provoceert bewust en dat verziekt de discussie alweer |
|
|
|
|
|
|
#791 | |
|
|
Citaat:
Dat is een mening en geen feit. De ene misdadiger kan Marokkaan en kansarm zijn De andere kan Belg en kansarm zijn. Nog een andere illegaal en kansarm. Nog een andere Pool en kansarm. Door enkel op basis van origine te gaan oordelen gaat ge de waarheid geweld aandoen. Let op, ik zeg niet dat kansarm zijn de gemeenschappelijke factor is, het kunnen tientallen andere factoren zijn die meespelen. Vandaar dat ik voorstander ben van een volledig onderzoek. Als daar dan uitkomt dat origine inderdaad de bepalende factor is, dan kan niemand zeggen dat het onderzoek niet grondig is gebeurd en dat het niets waard is. Dat is toch wat ge wilt, niet? En als het onderzoek uitwijst dat iets anders de oorzaak is, dan kan er, in tegenstelling tot afkomst, misschien iets aan gedaan worden, wat iedereen in de maatschappij, ook deze die in de geviseerde groep zitten, ten goede komt. Ik begrijp niet wat ge daar kunt tegen hebben.
|
|
|
|
#792 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je denkt toch niet dat de individuen binnen een nationaliteit/origine een homogene groep zijn. Je schreef zelf : Wanneer je in cijfers kunt weergeven wat de over of ondervertegenwoordiging is van groepen binnen de meest voorkomende vormen van criminaliteit, kun je op basis van die gegevens onderzoeken of er verschillen zijn in leeftijd, sociaal economische situatie, opleidingsniveau, kennis van de taal,http://forum.politics.be/showthread....09#post5747109 Waar haal jij die cijfers vandaan wanneer ze niet geregistreerd worden? |
|
|
|
|
|
|
#793 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Als ge die zaken infantiel vindt, dan vindt ge uw eigen argumenten infantiel vrees ik. Het is trouwens een techniek die ik van Paulus heb overgenomen, kwestie van op zijn niveau te kunnen 'discussiëren'.
|
|
|
|
#794 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is namelijk de doelstelling, daar antwoord op krijgen. Dus hoef je enkel dit te registreren, niets meer en ook niet minder. U wilt daar met alle geweld een ander onderzoek van maken, dat is dus een vorm van dictatuur, gegevens mogen niet geregistreerd worden omdat u dit vanuit uw vooroordelen afwijst. Werkelijk argumenten las ik niet, u heeft die niet, zo eenvoudig is het. |
|
|
|
|
|
|
#795 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||
|
|
|
|
|
#796 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#797 | |
|
|
Citaat:
De doelstelling is verkeerd, omdat ze geen nut heeft. Net zoals het voorbeeld van Paulus om te onderzoeken wat het aandeel bruine auto's is in de ongevallenstatistieken. Het is gewoon weggegooid geld. Zorg voor een volledig onderzoek en ga niet selectief onderzoeken omdat ge een bepaalde groep wilt viseren. Pas dan zijt ge geloofwaardig, anders niet. Nu als ge niet wilt geloofwaardig zijn, dan is dat uw zaak natuurlijk, maar ik dacht toch dat dit enig belang had.
|
|
|
|
#798 |
|
|
Deze discussie is al komisch vanaf de eerste post, Paulus.
|
|
|
#799 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|