![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3741 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk niet, je laat je enkel antisemetisch uit zeker
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3742 | |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.911myths.com/html/passport_recovered.html
Citaat:
![]() |
![]() |
#3743 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3744 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
er zijn dan ook tientallen ongedeerde paspoorten gevonden... ![]()
![]() |
![]() |
#3745 |
Europees Commissaris
|
![]() bron? Er zijn zelfs geen tientallen kapers. Of zijt ge verwonderd dat een passpoort van iemand die op het 10e verdiep een inferno kan overleven misschien?
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 27 oktober 2011 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3746 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() neen, ik ben ten zeerste verwonderd dat er slechts 1 paspoort gevonden is van de duizenden mensen die er gestorven zijn. Ik vind dat zeer vreemd.
![]() |
#3747 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben ik nu een racist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3748 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door besluitloos : 27 oktober 2011 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3749 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3750 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3751 |
|
![]()
![]() |
#3752 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3753 |
|
![]() Alleen maar als ge iets tegen moslims hebt.
![]() |
#3754 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er is maar 1 paspoort gevonden van de kapers, van andere personen zijn ook persoonlijke bezittingen gevonden
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3755 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan komt er wonder boven wonder een paspoort tevoorschijn dat alhoewel IN het vliegtuig, helemaal niet door de vlammenzee werd verwoest. en nog heel veel toevalliger lag in hun auto op het vliegveld nog een boel informatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3756 | |
|
![]() Citaat:
Als ge vindt dat bijna alle katholieken kinderverkrachters zijn dan wel. Racist denkt dan niet helemaal de lading, maar katholiekist is nog niet echt ingeburgerd. Kijk, ik ben een atheïst en moet persoonlijk niets hebben van religie en zal me sterk verzetten indien iemand mijn dingen oplegt die daartegen indruisen. Maar langs de andere kant heb ik in mijn vriendenkring, naast andere atheïsten, ook moslims, katholieken en boeddhisten. Ik spreek me niet uit over de volledige groep, maar enkel over individuen. Als iemand niets verkeerds doet, dat maakt het voor mij niets uit in welke groep die zit. En als iemand wel iets verkeerds doet, dat maakt het voor mij nog altijd niets uit in welke groep die zit. Ik zal ook niets opleggen aan die mensen of groepen. Als zij zich beter voelen door versjes op te zeggen voor hun imaginair vriendje, wie ben ik om hen dat beter voelen te ontzeggen. Wat niet wegneemt dat we er af en toe een pittige, doch respectvolle discussie over hebben.
![]() |
![]() |
#3757 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal iets concreter zijn. Als moslims, een volwassen man (Mohammed) adoreren die vindt dat een een huwelijk met een negenjarig meisje (Aicha) moet kunnen en ook het doet,.... ... dan staat dat voor mij gelijk aan instemmen met relaties, die naar onze normen, pedofilistisch zijn. En dat is zo voor de ganse groep die zegt dat Allah groot is en Mohammed de grootste en de laatse profeet. Dat is geen verwijt maar een wereldwijde vaststelling. Als ik mensen met zo'n mentaliteit individueel of in groep beoordeel zal het eindresultaat net hetzelfde zijn. Ben je nu ook al een racist als je de waarheid zegt? Of is er weldegelijk sprake van een gegronde reden om onderscheid te maken tussen. Volgens mij is dat toch wel het laatste. Of zie ik dat verkeerd? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3759 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3760 | |