![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De gast heeft zichzelf aangegeven op advies van zijn familie. Dat past niet bij de klassieke veralgemeningen, vooroordelen en haat zaaien. Maar we zijn niet selectief, hé. We verdraaien de waarheid niet tot onze waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom mensen meer en meer iets tegen allochtonen hebben? Omdat ze teveel bovenstaande verhaaltjes moeten lezen? Wat zou de verhouding zijn tussen autochtonen en allochtonen die dergelijke feiten plegen? Mag niet uitgezocht worden want we kennen hun schoenmaat niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De veelplegers uit het verhaaltje hierboven (11422) waren dat ook van plan, maar zijn het dan door hun drukke bezigheden vergeten waarschijnlijk.. Laatst gewijzigd door andev : 28 oktober 2011 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11424 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de verhalen er uit pikken die in hun kraam passen en dan veralgemenen en haat zaaien. Maar we zijn niet selectief, hé. We verdraaien de waarheid niet tot onze waarheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms moet je niet te lang blind blijven voor een probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dat de normale reactie moet zijn van iedere ouder en dat die ouder daar geen bloemetjes voor moet toegeworpen krijgen. Daarna zou ik mijn kind zo goed mogelijk steunen maar ik vrees dat ik wel emmers tranen zou laten. En als ik gekalmeerd was, zou ik me toch wel eens vragen gaan stellen over de manier waarop ik mijn kinderen had opgevoed en me ernstig afvragen hoe het komt dat zij geen besef van goed en kwaad hebben.
![]() |
![]() |
#11427 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 29 oktober 2011 om 09:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom mensen steeds meer en meer iets tegen allochtonen hebben?
Omdat meer en meer mensen dagelijks op de "feiten" worden opmerkzaam gemaakt? We zetten de reeks verder: Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 29 oktober 2011 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11429 | |
|
![]() Citaat:
Best melden aan de moderatoren dan.
![]() |
![]() |
#11430 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De feiten gepleegd door criminelen geven me reden om niet van criminelen te houden.
![]() |
![]() |
#11432 |
Gouverneur
|
![]() Ik hou ook niet van criminelen, dat heeft met origine niets van doen.
![]() |
#11433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Papua Nieuw Guinese kannibaal kan een perfect eerzaam en eerlijk mens zijn.
![]() |
![]() |
#11434 |
|
![]() Andev denkt er anders over.
Volgens hem krijgen meer mensen iets tegen allochtonen omdat, en ik quote letterlijk, meer en meer mensen dagelijks op de "feiten" worden opmerkzaam gemaakt. Deze draad maakt meer en meer mensen dagelijks op de "feiten", dus krijgen mensen hierdoor meer en meer iets tegen allochtonen (volgens Andev). Wijs me gerust op de fout in mijn redenering op basis van de quote van Andev.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 29 oktober 2011 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11435 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet dat het forum meer veroorzaakt qua racisme dan een statische ruis. Maar wil U ook kranten vragen geen "criminele feiten met allochtoon tintje" meer te publiceren?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 oktober 2011 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11437 | |
|
![]() Ik heb geen inzage in de bezoekerscijfers van deze site.
Vraagt ge best aan de moderatie of de sitebeheerder. Citaat:
Hier enkel deze van allochtonen. Maar opnieuw, het is de mening van Andev. Mss best deze vragen aan hem stellen.
![]() |
![]() |
#11438 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als U die dingen niet wil lezen, doe dat dan niet. Wil U Mein Kampf niet lezen... heden ten dage , in deze omgeving, bent U daartoe niet verplicht. Citaat:
![]() |
![]() |
#11439 |
|
![]() Lol, in hoeverre is het een stropop, als Andev letterlijk zegt dat steeds meer en meer mensen iets tegen allochtonen hebben omdat meer en meer mensen dagelijks op de "feiten" worden opmerkzaam gemaakt?
Indien zijn stelling waar is, dan krijgen de paar duizend dagelijkse bezoekers ook meer en meer iets tegen allochtonen als ze er in deze draad mee geconfronteerd worden, toch? Dus ofwel hebt gij gelijk en is zijn stelling verkeerd. Ofwel heeft hij gelijk en is uw stelling verkeerd. Waar faalt mijn logica?
![]() |
#11440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien wil Andev alleen maar zeggen dat de media meer feiten aanreikt... Laat ons Andev's antwoord afwachten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 oktober 2011 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |