![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3821 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3822 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3823 |
Parlementslid
|
![]() Een land zou per definitie "racistisch" moeten zijn... Tegen buitenlanders dus.
Een land heeft immers de eerste verplichting een thuis te zijn voor zijn eigen burgers en niet voor burgers van andere landen. Jammer genoeg hebben de ultra linksen dat niet door en zijn ze zo bang om racisten genoemd te worden dat ze totaal overslaan naar de andere kant. En dan krijg je excessen. Racisme op persoonlijk vlak is er ook aangezien je altijd de eigen kennisenkring gaat voortrekken op anderen... tenzij het om een verschil in leeftijd gaat misschien ivm kinderen/volwassenen. Mijn persoonlijke visie hierop is: trop is te veel.
![]() |
#3824 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben jij bang voor iets of weet je heel goed dat je deze discussie niet aankan als je duidelijk zegt wie/wat jij bent?
![]() Ik ben moslim. Ik geloof dat alle niet-moslims, in het geloof, minderwaardig zijn. In het leven, mentaal, biologisch en oorspronkelijk (oorsprong van de mens) zijn we allemaal evenwaardig. Ik ben in veel zaken geen praktiserende moslim, dus ik ben minderwaardige moslim tov praktiserende moslims. En wat ben jij? Agnost roepen en over waarheid of wat de moslims al dan niet geloven beginnen gaat het ene oor in, het andere weer uit, zonder dat mijn hersens dat verwerkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3825 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vanuit die visie is inderdaad iedere niet-moslim minderwaardig voor jou. Want iedereen staat immers in het geloof. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 oktober 2011 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3827 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij bent slecht omdat je haraam eet. Dit betekent voor jou ook niets aangezien jij niet erkent/gelooft dat hetgeen jij eet werkelijk haraam is. Geloof/ongeloof is relatief. Een tekeningtje erbij is toch niet nodig, hoop ik? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof ook niet in de docterine van de kukluxklan. Maar dat hoef ik ook niet te geloven om te kunnen vaststellen, dat zij racistisch zijn. Maar maak je niet druk. Je bent alleen maar racistisch als moslim, volgens de definitie die Alboreto aan racisme geeft. Eigenlijk moet je dus je pijlen op hem gaan richten. Voor mij is het niet meer dan normaal dat elke gelovige zijn godsdienst als superieur ziet en andere visies als minderwaardig beschouwt. Anders koos hij er niet voor om God, op de wijze van zijn godsdienst te dienen. Dat geldt voor elke gelovige in om het even welke godsdienst. Elke godsdienstaanhanger vindt zijn geloof de beste. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 oktober 2011 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3829 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen beschouwt zijn overtuiging als superieur. Er is niemand die gelooft dat hij/zij dwaas/inferieur is en doch dat geloof blijft belijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neemt niet weg dat jij, en alle moslims met u conform de leer van de islam, racistisch zijn, volgens de betekenis die Alboreto aan racisme geeft. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 oktober 2011 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3831 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als Alboreto van mening is dat ik racist bent, dan is dat geen probleem zolang ik zijn definitie van racisme niet erken. Wat er toe doet in deze maatschappij is de wettelijke definitie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu heb je overal en in alle lagen van de bevolking pedofielen maar bij weten worden die nergens vereert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3833 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3834 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong volgens de conventies van de VN.
Die conventies heeft België onderschreven, vandaar dat ge ze ook terugvindt in de wetgeving Citaat:
Waarmee ik niet zeg dat gij racist zijt, porpo, daarvoor heb ik te weinig posts van u gelezen.
![]() |
![]() |
#3835 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, en als ik hetzelfde zeg over het Vlaams Blok, dan is het ineens geen waar meer.
![]() |
#3836 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Discriminatie is algemener, racisme zou eronder moeten vallen, maar niet noodzakelijk. Het kan zijn dat iemand geen racist is, maar aan discriminatie doet. Laatst gewijzigd door porpo : 31 oktober 2011 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3837 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En daarmee zegt ge weldegelijk dat moslims, racisten zijn Alboreto. Want zij maken duidelijk een onderscheid tussen de verschillende religies, mét nadelige gevolgen voor niet-moslims. Het is hun leer, volgens hen, rechtsreeks van God, geopenbaard via hun 'boodschapper', de grootste en de laatste profeet Mohammed. De moslim die deze leer van God, geopenbaard via 'boodschapper' Mohammed verwerpt, is volgens hun eigen leer geen moslim. Want dat gaat in tegen hun geloofsbelijdenis. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 oktober 2011 om 00:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3838 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is wel juist dat u dat inderdaad zegt over het Vlaams Blok. Als ik dat zeg over de moslims, dan ben ik een racist. Ik zou veralgemenen. Maar dan bent naar uw eigen oordeel ook racist. Want u veroordeelt eveneens mensen op basis van waar ze lid van zijn. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 oktober 2011 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3839 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minachtign kan van beide kantne kome natuuurlijk !! Wie heeeft dan gelijk ?? Citaat:
zolange mekaar maaar respekteert ,en elkaaar nietbegint af maken ,; omdat ene zich MEEERDERWAARDIGvoelt t.o.v. de andere , en dituiterlijk DUIDELIJK laaatzien !! OK , da'mag !! Citaat:
---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Algemeeen: Bekijk de ondretooon: http://www.youtube.com/watch?v=aChzrug7Fl0 Er is 1 AARDE , helpdie naaar d kloten , wie is dan debeste ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 31 oktober 2011 om 00:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3840 |
Europees Commissaris
|
![]() Paulus,
De islam, vanuit het historische en referentiële perspectief, discrimineert. De moslims en niet-moslims hebben niet dezelfde rechten/plichten. In Kalifaat mochten de niet-moslims met meer dan 4 vrouwen trouwen bijvoorbeeld, alcohol in het openbaar (ver)kopen en drinken. De moslims mochten dit niet. De mensen van het boek en heidenen (in Indian bijvoorbeeld) mochten hun eigen gemeenschappen met eigen wetten/normen regeren, hadden recht op eigen rechtbanken, openbare instituten, bibliotheken (die meestal voor hun door moslims waren opgericht) en madrassa's. De afvalligen hadden deze privileges niet: je krijgt een kans om maatschappelijk als moslim te gedragen (hypocriet zijn en wat je thuis doet of in je privé denkt is jouw eigen zaak) of anders de kop eraf. In het islamitische heilige land (een deel van Arabië) geen heidenen: moslim worden, tot openbaringsreligie bekeren, anders immigreren of kop eraf. In Mekka en Medinah alleen moslims, niemand anders. De moslims moesten niet om vergunning vragen om een moskee te bouwen/renoveren. De niet-moslims moesten dat wel doen waar de meerderheid van bewoners moslims zijn. In Andalusië/andere gebieden waar de niet-moslims in meerderheid waren, was zo'n vergunning niet nodig. In ieder geval, de islam die hier erkend wordt, is de islam die wij dagelijks beleven (mijn vrijheid stopt waar de jouwe begint), wij moeten ons allemaal onderwerpen aan dezelfde religie (seculiere religie in dit geval). Deze beleving van islam mag dus niet tegen de wet indruisen. |
![]() |
![]() |