![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is pathetisch. Pé, discussiëren met jou is een onbegonnen zaak. Jouw redeneringswijze tart de grenzen van de logica en balanceert op de randen van de parallelle universa.
Maak nu toch voor één keer die insinuaties van jouw hard. Quote de uitspraak van mij waaruit af te leiden valt dat ik een xenofobe racist zou zijn; of doe er anders welvoegelijksgewijs het zwijgen toe.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 30 oktober 2011 om 21:20. |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het al zo zijn dat in de Duitstalige gemeenschap in België de rechtspraak niet in het Duits plaatsvindt, dan kan ik dat inderdaad niet uitleggen. Ik heb geen probleem om mijn onkunde in deze materie toe te geven, net zoals ik al lang vrede genomen heb met het feit dat ik talloze andere zaken niet uitleggen kan, bijvoorbeeld de kwantum mechanica en wat een ondingen neutrino's wel zijn. Fijn dus dat jij mij aan dit mankement herinnert. Kan jij uitleggen - als dat al zo zou zijn - waarom Duitstalige rechtspraak niet toegelaten is in België, wijsneus ? (Overigens meen ik af te kunnen leiden uit dit artikel artikel dat in Eupen de rechtspraak wel in het Duits gebeurt : "Dit is het voornaamste kenmerk van de Taalwet Gerechtszaken.[4] De artikelen 1, 2 en 2bis bepalen dat de rechtspleging in Wallonië, Vlaanderen en het arrondissement Eupen gevoerd wordt in respectievelijk het Frans, het Nederlands en het Duits.")
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 30 oktober 2011 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar jij mij beschuldigd van xenofoob te zijn en het nooit bewezen hebt. Jij hebt jezelf er wel schuldig aan gemaakt door het Marrokaans niet in de rechtspraak te willen laten vertegenwoordigen in Vlaanderen terwijl daar evenveel argumenten voor zijn om dat te doen als voor het Frans. Maar ik ga al te ver, u bent het niet waard om bewijzen aan te leveren, dat doe je zelf ook niet. En u bent inderdaad patetisch. net als uw onderschriften die u elke week veranderd en die uw xenofobe haat tov al wat vlaams is onderschrijven. Laatst gewijzigd door stuyckp : 30 oktober 2011 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En voor ik het vergeet, welles! Laatst gewijzigd door stuyckp : 30 oktober 2011 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Soms wou ik dat ik net zo prozaïsch aangelegd was als U, maar ik wou zeker niet de indrukken wekken dat ik in deze materie beter beslagen ben dan U, verre van. Sta me toe terug onder mijn steen terug te kruipen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Gouverneur
|
![]() Populisme is een populair scheldwoord heden ten dage, gebruikt door mensen met een gebrek aan argumenten.
Andere modewoordjes zijn fascisme, nazisme, Führer en dergelijke. Ook 'den dikke' is populair.
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 31 oktober 2011 om 11:18. |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() De NVA houdt kranig stand tussen de partijen voor wat betreft het populisme. Dat is correct. Maw, als het effe kan, zijn ze maar even populistisch als de andere partijen.
Laatst gewijzigd door system : 31 oktober 2011 om 11:47. |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook de MDP van Dyab Abou Jahjah niet? Of een van zijn vele opvolgers, genre Abu Imran?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat niet over MDP noch Abu Imran. Het ging over de marginale partij genaamd 'het Vlaams belang'. Lul je er vooral niet uit. Mensen als jou kunnen het gewoonweg niet over stoelen of banken steken dat ze diep in het hart diehard racisten zijn. Dat je nu toevallig op Bart stemt, zal niet veel veranderen aan je haatdragend karakter. Overigens, zijn het nationalisten als jij waar ik het in één van mijn laatste reacties over had. Tuig nationalisten kunnen we missen hoor ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 31 oktober 2011 om 21:08. |
||
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#133 | ||
|
![]() Citaat:
Ten tweede, ik daag je uit om een post te zoeken van mij waarin ik het opneem voor de homo genaamd Abou Imraan. Ik wacht.
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar euh, is Abou Imran dan niet voor het gerecht gedaagd wegens aanzetten tot haat tegen homo's?
||
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Dat was niet de vraag, lul je er vooral niet uit. Ik wacht op postjes waarin ik heb gesteld dat ik pro S4B ben. En dat ik racistisch ben tov Christenen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 1 november 2011 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Je vraag is bij deze opgelost. Ik wacht nog steeds op een bewijs dat ik zogezegd meeheul met die flikkergasten van S4B en dat ik zogezegd racistisch ben tov Christenen.
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat iemand zijn bedenkingen heeft bij het AEL dat hij daarom een racist is. Racisme is een twee snijdend zwaard. Abou jahjah is in mijn ogen zelf een racist. En om die mening te vormen heb ik op zijn minst de moeite genomen om zijn interviews in onder andere humo te lezen. Maar hij is ook een produkt van onze samenleving, net als het Vlaams Belang trouwens. |
|
![]() |