Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 oktober 2011, 12:59   #1
Egmond Codfried
Banneling

Standaard Theaterketen zet lokhomo's in

THEATERKETEN ZET LOKHOMO'S IN

Berichten uit het veld geven aan dat de grote keten van cinema's lokhomo's inzet tegen haar contactzoekende homoseksuele cliënten. Van oudsher maken mannen na afloop van de film gebruik van de toiletten en leggen daarbij ook discreet contact met elkaar. Blijkbaar mag dat niet meer, in progressief Nederland, dus zet men lokhomo's in om personen in diskrediet te brengen, de stuipen op het lijf te jagen of uit te sluiten.

We lezen tegenwoordig veel over het wegpesten van buren door buren, en het betreft homo's, lesbo's maar ook allochtonen. Eerder waren er berichten dat de PVV in Den Haag vond dat het contactleggen door mannen in parken tegengegaan moest worden. De haatdragende burgers zien hierin bevestiging van hun haatgevoelens en voelen zich wellicht geroepen mee te helpen deze groepen te helpen onderdrukken.

Dit soort zaken passen in mijn beeld van de Staat als de grootste potenrammer. Zelf als de Staat doet voorkomen dat zij homo's tegen discriminatie wil beschermen, lijkt zij juist door de homoseksualiteit te benadrukken, in plaats van zonder meer te stellen dat homo's gewone burgers zijn; dat zij vrij zijn en niet gemolesteerd mogen worden. Dat niemand in Nederland gemolesteerd mag worden: al dragen zij een hoofddoek, of een roze driehoek, of een schoothondje en een handtasje, of een keppeltje of wat dan ook. De wet garandeert alle Nederlanders hun vrijheid en vrijwaring van molest: de categorieën hoeven niet apart benoemd te worden.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...n-homo-s.dhtml

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 oktober 2011 om 13:01.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 13:04   #2
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Blijkbaar mag dat niet meer, in progressief Nederland, dus zet men lokhomo's in om personen in diskrediet te brengen, de stuipen op het lijf te jagen of uit te sluiten.
Blijkbaar.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 14:13   #3
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Blijkbaar.
Blijkbaar, kennelijk, naar het zich laat aanzien, aannemelijk, wellicht
Oud 28 oktober 2011, 14:20   #4
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

Naar het zich laat aanzien.
Oud 28 oktober 2011, 15:19   #5
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Berichten uit het veld geven aan dat de grote keten van cinema's lokhomo's inzet tegen haar contactzoekende homoseksuele cliënten. Van oudsher maken mannen na afloop van de film gebruik van de toiletten en leggen daarbij ook discreet contact met elkaar. Blijkbaar mag dat niet meer, in progressief Nederland, dus zet men lokhomo's in om personen in diskrediet te brengen, de stuipen op het lijf te jagen of uit te sluiten.

We lezen tegenwoordig veel over het wegpesten van buren door buren, en het betreft homo's, lesbo's maar ook allochtonen. Eerder waren er berichten dat de PVV in Den Haag vond dat het contactleggen door mannen in parken tegengegaan moest worden. De haatdragende burgers zien hierin bevestiging van hun haatgevoelens en voelen zich wellicht geroepen mee te helpen deze groepen te helpen onderdrukken.

Dit soort zaken passen in mijn beeld van de Staat als de grootste potenrammer. Zelf als de Staat doet voorkomen dat zij homo's tegen discriminatie wil beschermen, lijkt zij juist door de homoseksualiteit te benadrukken, in plaats van zonder meer te stellen dat homo's gewone burgers zijn; dat zij vrij zijn en niet gemolesteerd mogen worden. Dat niemand in Nederland gemolesteerd mag worden: al dragen zij een hoofddoek, of een roze driehoek, of een schoothondje en een handtasje, of een keppeltje of wat dan ook. De wet garandeert alle Nederlanders hun vrijheid en vrijwaring van molest: de categorieën hoeven niet apart benoemd te worden.

Bon, het artikel waarnaar je linkt maakt op geen enkele manier melding van die lokhomo's in cinema's. Wat het artikel wel meldt, is een trend die zich overal manifesteert, vooral door de groeiende aanwezigheid van arabische moslims.
Oud 28 oktober 2011, 15:27   #6
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
Naar het zich laat aanzien.
Heb je iets wezenlijk aan de discussie bij te dragen?
Oud 28 oktober 2011, 15:35   #7
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Wat voor drugs neem jij allemaal? En waar kan ik ze krijgen?
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 15:37   #8
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Wat voor drugs neem jij allemaal? En waar kan ik ze krijgen?
http://www.google.nl/search?gcx=c&so...iw=979&bih=638
Oud 28 oktober 2011, 15:45   #9
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Ach ja, ik was vergeten dat ik op 's mans negerlijst sta.
Oud 28 oktober 2011, 16:14   #10
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Dit is een lokhomo!
Oud 28 oktober 2011, 16:30   #11
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik lees in dat artikel niets over een theaterketen of over lokhomo's. Waar haal je dat?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 16:33   #12
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik lees in dat artikel niets over een theaterketen of over lokhomo's. Waar haal je dat?
Mijn openingspost

Citaat:
Het krantenbericht heeft het over de nieuwe trend in Nederland om homo's weg te pesten en de daders zijn autochtonen. Zoiets komt niet uit de hemel vallen. Over de theaters heb ik nog geen geschreven bronnen.

Citaat:
Volgens Henk Krol zijn de meest schrijnende meldingen van homopesten juist afkomstig van slachtoffers die niet de media zoeken. Het probleem is dat niemand kan vaststellen hoe vaak homogerelateerde misdrijven voorkomen, omdat de politie ze niet registreert. Krol: 'Ironisch genoeg kon de politie dertig jaar geleden nog wel een hokje 'homogerelateerd' aanvinken. Onder druk van de homobeweging is die optie komen te vervallen. Het werd beschouwd als discriminerend.'

Sommige politiekorpsen willen misdrijven in verband met seksuele geaardheid wel weer gaan administreren. In Amsterdam gebeurt dit al.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 oktober 2011 om 16:35.
Oud 28 oktober 2011, 17:11   #13
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Ik ben er volledig mee akkoord dat men homoseksuele activiteiten (dus niet homo's op zich) probeert te weren uit openbare toiletten, stadparken en parkings. Ik vind dat geen geschikte plaatsen om de liefde te bedrijven en zelfs vulgair. Ik zou er ook moeite mee hebben moesten hetero's elkaar nemen op die openbare plaatsen waar iedereen toegang toe heeft.

Als de maatschappij nog wat opener was, zouden de homo's hun vriendjes gewoon thuis kunnen ontvangen. Vele van die parking- en toiletn**kers zijn immers zogenaamde 'duikelnichten', dat zijn mannen die in het 'gewone leven' vaak 'braaf' getrouwd zijn, een voorname job en positie en kinderen hebben, maar die verdoken homoseksueel zijn en uiteraard hun lusten in het geniep moeten botvieren. Zulke 'rijkere' categorie van verdoken homo's trekt dan weer vaak jongensprostitutie aan, niet zelden nog minderjarigen, die natuurlijk ook de weg naar die bosjes en toiletten weten te vinden, wat weer extra overlast met zich teweegbrengt.

Dus al bij al doet de Nederlandse overheid hier een goede zaak.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 17:16   #14
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit is een lokhomo!
Waarom ?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 13:36   #15
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Ik ben er volledig mee akkoord dat men homoseksuele activiteiten (dus niet homo's op zich) probeert te weren uit openbare toiletten, stadparken en parkings. Ik vind dat geen geschikte plaatsen om de liefde te bedrijven en zelfs vulgair. Ik zou er ook moeite mee hebben moesten hetero's elkaar nemen op die openbare plaatsen waar iedereen toegang toe heeft.

Als de maatschappij nog wat opener was, zouden de homo's hun vriendjes gewoon thuis kunnen ontvangen. Vele van die parking- en toiletn**kers zijn immers zogenaamde 'duikelnichten', dat zijn mannen die in het 'gewone leven' vaak 'braaf' getrouwd zijn, een voorname job en positie en kinderen hebben, maar die verdoken homoseksueel zijn en uiteraard hun lusten in het geniep moeten botvieren. Zulke 'rijkere' categorie van verdoken homo's trekt dan weer vaak jongensprostitutie aan, niet zelden nog minderjarigen, die natuurlijk ook de weg naar die bosjes en toiletten weten te vinden, wat weer extra overlast met zich teweegbrengt.

Lieverd, waarom zijn er toch zoveel nazies op dit forum?
Oud 29 oktober 2011, 13:39   #16
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Waarom ?
Vanwege zijn exhibitionistisch gedrag. Dit is natuurlijk een afbeelding van google, en ik weet niet wie deze persoon is of de context. Maar als je ooit in een bioscoop toilet staat te pissen en je buurman produceert, zonder apropos, een joekel van een erectie, meteen afknijpen en wegwezen.
Oud 29 oktober 2011, 21:00   #17
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanwege zijn exhibitionistisch gedrag.
OOww ????

Citaat:
Dit is natuurlijk een afbeelding van google,
Tja !!

Citaat:
en ik weet niet wie deze persoon is of de context.
Hola ????

Citaat:
Maar als je ooit in een bioscoop toilet staat te pissen en je buurman produceert, zonder apropos, een joekel van een erectie, meteen afknijpen en wegwezen.
Terugpissen

Serieus:
Als zoiets gebeurt ,zorgn dat getuige hebt ,en klachtneeerlegge !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2011, 11:30   #18
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

de Staat Is De Grootste Potenrammer
Oud 31 oktober 2011, 13:35   #19
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht

Elkaar nemen ... lol, zo'n taaltje.

Je hebt wel gedeeltelijk gelijk.

Er moet een beetje wederzijds begrip zijn: ontmoetingsplaatsen om vrij contacten te leggen om te seksen (en of je dan thuis 'anders' zijt of niet, heeft geen belang) moeten er zijn;
maar sommige plaatsen moeten ook vrij zijn van 'ontmoetingsdruk'. (niet van 'ontmoeten' hé ... je mag/kan overal de medemens aanspreken om ... vriendelijk te zijn ...)

(ik ben zo eens per ongeluk gestopt op een parking langs de autosnelweg, die blijkbaar gebruikt werd als ontmoetingsplaats voor homo's ... en ik had dat nog niet direct door ...
maar ik kan me inbeelden dat bravere medeburgers daar erg van schrikken; en ik kan me inbeelden dat bioscoop-uitbaters hun bravere klanten niet zo graag laten schrikken)
(dedju, er mankeert iets aan mij zeker ? Ik werd - redelijk lang geleden - ook nog eens aangesproken in het centraal station van Brussel, door een redelijk schone madam, met zeer lage stem : "zeg schat, hedde geen 20 frang voor mij ?" En ik had ook pas tien seconden later door dat het geen echte madam was.)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 31 oktober 2011 om 13:38.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2011, 15:36   #20
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Elkaar nemen ... lol, zo'n taaltje.
[...] als ontmoetingsplaats voor homo's ... en ik had dat nog niet direct door ...
Zonder dat jij het beseft, sla je de spijker op de kop. Je had niet eens door wat er gaande was. Maar je regering en je kerkleiders willen jij en mij doen geloven dat homo's die contact zoeken een ernstige overlast vormen waar de politie hard tegen moet optreden.

Ik betwijfel of jij zoveel anders bent dan de gemiddelde burger, die dus (moeten wij geloven) helemaal overstuur raakt, bleek en met bibberende handen; van zoekende homo's en ze meteen met een kalashnikoff te lijf zou willen gaan.

Om dit argument uit te breiden: dit is dezelfde manier hoe onze regering ons een 'allochtonen' probleem aanpraat. Met beelden en cijfers erbij. Maar tegelijk stromen de Polen en Roemenen binnen, want aan die verdient men natuurlijk heel goed, dus zijn ze geen echte 'buitenlanders.'

Maar goed, ik kan mij hier hebben gericht tot iemand die helemaal niet snapt wat ik bedoel, want hij heeft nog nooit gehoord van indoctrinatie door de staat.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 oktober 2011 om 15:38.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be