![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Staatssecretaris
|
![]() Niks tegenspraak, met praktijk bedoel ik niet beroepspraktijk. Maar stop eens met off-topic gezever ok.
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Staatssecretaris
|
![]() Mijn doorsnee-klanten zijn veel toffer dan zeveraars als jij. En dit was mijn laatste repliek tenzij het over mijn draad gaat. Bye!
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Kom zeg, dit hoort onder koetjes en kalfjes toch?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 31 oktober 2011 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Staatssecretaris
|
![]() Ofwel heb je mijn blog niet gelezen ofwel versta je er geen bal van. Ik opteer voor het laatste.
![]() |
#167 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Klootzak Hitler en zijn derde rijk: Stijl: prachtige uniformen (paradestijl bijna volledig gepikt van de italianen: daarom noemde nonkel Benito hem ook "the great imitator" maar dat wist u zeker al lang hé... ![]() Massamoord: jazeker....maar bijlang niet de grootste nog kwantitief nog bevolkingsrelatief en al helemaal niet de eerste (Oekraine 1932-1933 maar datwist u ook heel zeker hé lieverd... ![]() ziehier de feiten schat...live with it... Hoe u het wil aan boord leggen om de schandalige moordpartijen van sos Dolf erger te vinden dan de schandalige moordpartijen van sos Jozef, sos Mao, sos Pol Pot, sos Fidel, enz enz....is mij een raadsel....maar grappig is het wel....
![]() |
![]() |
#168 |
Europees Commissaris
|
![]() het rijk van de Antichrist ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;5772203]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Courtisane, blijf bij je expliciet materiaal! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
idem Citaat:
Allemaal gesignaleerd aan Mod Is er hier iemand van het CGKR aanwezig? Laatst gewijzigd door eno2 : 31 oktober 2011 om 14:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Europees Commissaris
|
![]() HIJ is onder ons sinds 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Hoe kan ik hier persoonlijk iemand aanvallen die gratis reclame maakt voor haar eigen winkeltje via een link met expliciet materiaal, twee forum-reglement-overtredingen?
Dat je inhoudelijk met je mond vol tanden staat dat weet ik, je gebruikt P.A. die er geen is dan ook maar als excuus om niet te moeten antwoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En waar het vooral om gaat: de nazi's hebben ons land bezet en hier gruwelijke misdaden gepleegd. Dat weegt oneindig meer door dan de ver-van-mijn-bed moorden van jouw - zeer toevallig, haha! - extreem-linkse dictators. Zo kan ik ook een leger extreem-rechtse monsters opnoemen, maar daar gaat het niet om. Hitler was een griezel en heeft in ons land verschrikkelijke dingen gedaan. En ik ben allesbehalve jouw schat of lieveling, ik laat me niet in met Hitlerianen. Einde polemiek want: 1 - Je doet denigrerend, ergens normaal met jouw rioolniveau, maar ik verspil mijn tijd niet meer aan jou 2 - Deze draad gaat over het EU van NU, open ergens een nostalgische draad over jouw geliefde Adolf, dan kan je met jouw soort klaarkomen door samen de Führer te Adoreren. Veel Heil-pret en bye bye. .
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 31 oktober 2011 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#179 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Pers is muisstil op het Griekse front en het forum al niet anders.
En nee, ik geloof niet dat we in het 4e rijk leven. Nog niet, want wat niet is kan altijd nog komen. Momenteel likt men de wonden en wacht op datgene wat komen gaat.
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Hoe kan ik hier persoonlijk iemand aanvallen die gratis reclame maakt voor haar eigen winkeltje via een link met expliciet materiaal, twee forum-reglement-overtredingen? Dat je inhoudelijk met je mond vol tanden staat dat weet ik, je gebruikt P.A. die er geen is dan ook maar als excuus om niet te moeten antwoorden. |
![]() |
![]() |