![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...financien.aspx
Punt van discussie: Moet er nog zand zijn ? 't Is dringend ! De roi de Laeken gaat zich kwaad maken ... Vlamingen besef nu eens: Di Rupo en de PS laten de boel rotten (hetgeen men vroeger verweet aan de nva, toen ze zegden 'nous ne sommes demandeur de rien') tot de situatie zo kritiek wordt, dat de Vlaamse flutpartijen simpelweg toegeven. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dat gaat allemaal slecht aflopen...
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() This is Belgium!
![]()
#4 |
Minister
|
![]() Wahahaha, die manne van de ps kennen echt geen schaamte...
De klok tikt ondertussen wel verder. De begroting moest vandaag af zijn maar ze zitten nog maar in de beginfase. ![]() Tis toch zo klaar als een klontje dat de ps alles onnodig lang wilt rekken. In de hoop dat er mirakels uit de lucht vallen. Laatst gewijzigd door matthias999 : 31 oktober 2011 om 22:14. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestel eens eens studie bij serieuze experten als Arthur Andersen of Lehman Brothers hé.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() En het was nochtans zo goed begonnen
![]()
#8 | |
|
![]() Citaat:
De bevolking heeft dringend nood aan een nieuw verhaal...
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Als het klopt wat Demotte zegt:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jullie beseffen toch dat dit ook slecht nieuws is voor Vlaanderen? ook de N-VA zal mee hard moeten besparen, willen of niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dit laatste zie ik jammer genoeg nog steeds niet gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je bedoelt dus dat de Vlaamse partijen in de Vlaamse regering, inclusief de N-VA dus ook niet in staat zijn om een efficiënt en verantwoordelijk bestuur te leiden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Neen, dat bedoel ik niet en dat staat er niet
Laatst gewijzigd door HRobin : 1 november 2011 om 09:31. |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse regering gaat moeten besparen, dat staat ondertussen vast. hoe gaan ze dat volgens jou doen? en is alles de schuld van de Walen/Franstaligen?
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je geeft de indruk dat er op dit moment geen besparingen zijn in Vlaanderen, maar ik vermoed dat het eerder gaat om "nog meer besparen" ![]() Hoe dat moet gebeuren? Weet ik veel, ik ben niet thuis in die materie op dat vlak en die schaal, maar ik ben al blij dat ik mijn eigen huishoudbudget onder controle kan houden. Ik begrijp niet waarom je in deze context de Walen/Franstaligen bijsleurt. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Niemand gaat dat ontkennen, maar dat neemt niet weg dat Vlaanderen wel al bespaart heeft en nog steeds bespaart, en tengevolge hiervan een evenwicht heeft bereikt. Terwijl de andere regio's nog steeds in het rood staan en niet bespaard hebben.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Ook de gemeenten noemen cijfers Hoge Raad 'onbetrouwbaar'...
Dat zegt Luc Martens, voorzitter van de Vereniging van Vlaamse steden en gemeenten, op VRT-radio. ► "Het is niet de eerste keer dat de Hoge Raad op de proppen komen met onbetrouwbare cijfers"Het is niet de eerste keer dat de Hoge Raad op de proppen komen met onbetrouwbare cijfers, zegt Martens. Hij wijst erop dat de Raad gebruik maakt van een Europese databank met vaak erg oud cijfermateriaal. ![]() Door wie en wat worden wij in feite bestuurd? ![]() Bron |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() als we nu eens het geitje vandenbossche naar begroting terughalen.
Toen was het nog gezellig en tof. Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 november 2011 om 12:40. |
![]() |