Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 november 2011, 16:28   #3981
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Die paar mensen waar jij over spreekt kunnen ten minste voorbeelden aanhalen. Wat doe jij buiten wat trollen en racistische praat verkopen eigenlijk?

Wat is uw punt eigenlijk? Beweren dat wij, moslims racisten zijn? Mij goed hoor. Ik lig niet wakker van de doorspekte blanke mening Te tolerant of zal ik er nog een racistisch schepje bovenop doen? Wij moslims mogen alles tenslotte.

Haatvolle, racistische groet!
Ik beweer dat volgens de definitie die Alboreto aan racisme geeft, moslims racisten zijn.

Dat is mijn punt.

Je ozu dus beter je pijlen op Alboreto gaan richten.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 16:29   #3982
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Neen schat! 99% van de moslims die hier wonen WETEN dat ze hier de rechtsregels moeten volgen. Staat trouwens ook in hun heilig boekske (ze moeten een convenant aangaan (lees : vrijwillig volgens de wetten van het land leven) tot ze een bepaald aantal vormen en d�*n mogen ze die staat omverwerpen. Goed bezien van Mo. Alleen: hij vond dat 10% ongeveer de maat was waarop ze in actie mochten schieten, en ja vrome moslims zoals dat ventje van sharia 4B heeft begrepen dat ze bijna aan die 10% zitten. In Engeland is er ook zo'n zooitje ongeregeld me bezig en in Frankrijk vallen ze christelijke diensten aan.
Wat zei je nu weer?

O ja, dat 99% verkiest om hier te leven? nou ja, d�*t heeft niks met Allah maar alles met Monica OCMW te maken vrees ik.
Waarom wordt de sharia dan niet ingevoerd in landen waar de ummah groot genoeg is?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 16:30   #3983
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moslims daarentegen maken me regelmatig wijs dat ELKE persoon als moslim wordt geboren.
Waar jij je druk over maakt. Ik zou eerder medelijden hebben, net zoals met wie hoopt en leeft om ooit in den hemel te geraken.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 16:32   #3984
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
ik ken er maar eentje en zij heeft geen contact meer met de oorspronkelijke familie. Geweld enzo, zij zag ze ook vaak vliegen; en gelachen dat er daarmee wordt.
Dan hebben haar familieleden duidelijk geen kaas gegeten van de islam. 'La koemdienoekoem waliyadien' is zo een zin uit de koran die ze waarschijnlijk hebben weggedaan met tipp-ex.
Oud 2 november 2011, 16:33   #3985
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat betekent dat de ene moslim gelooft dat iedereen als moslim wordt geboren, en de andere moslim gelooft dat niet.

Past dat in je kraam, dat niet iedere moslim krak hetzelfde gelooft?
Een moslim heeft niet de keuze wat hij/zij wil geloven of niet. Daar is de leer van Mohammed, rechtsreekse boodschapper van God. En dat is wat zij dienen te geloven, als zij moslim willen zijn.

Paulus.
Oud 2 november 2011, 16:33   #3986
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
er staat ook niet in dat ze met een auto mogen rijden. Ik stel voor dat ze terug de kameel invoeren.
Ik stel vast dat op dat gebied de sharia totaal irrelevant is.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 16:34   #3987
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Waarom wordt de sharia dan niet ingevoerd in landen waar de ummah groot genoeg is?
Dat is daar al ingevoerd! wat dacht je? De nato heeft er in Libië zelfs aan meegeholpen! In Egypte is de sharia ondertussen ook van kracht en in Marokko zelfs nooit weggeweest (wel heeft MoVI recent de mutawwa wat willen aanpassen aan moderne eisen, maar de basis blijft).
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 16:35   #3988
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik stel vast dat op dat gebied de sharia totaal irrelevant is.
tja, ze hebben ook problemen als een islamitische astronaut mee in het ISS zit en het is ramadan hé! die moet hem nogal eens spoeien hoor. Maar tja, Allah had die ruimtedingen toen nog niet geschapen naar het schijnt.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 november 2011 om 16:36.
Oud 2 november 2011, 16:35   #3989
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Een moslim heeft niet de keuze wat hij/zij wil geloven of niet. Daar is de leer van Mohammed, rechtsreekse boodschapper van God. En dat is wat zij dienen te geloven, als zij moslim willen zijn.

Paulus.
Een mens heeft inderdaad die keuze. De mens die zich onderwerpt aan de wil van God en de leer van Mohamed is per definitie een moslim. Correct.
Oud 2 november 2011, 16:37   #3990
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Een mens heeft inderdaad die keuze. De mens die zich onderwerpt aan de wil van God en de leer van Mohamed is per definitie een moslim. Correct.
volledig zijn he suikerklontje! Allah heeft een deel van zijn schepsels doof en blind gemaakt staat in de koran (17.45).... zodat ze het woord van Allah niet kunnen horen. En die dienen dan als oefenmateriaal om een kopje kleiner te worden gemaakt neem ik aan? Ze horen je toch niet komen met dat kromzwaard.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 november 2011 om 16:42.
Oud 2 november 2011, 16:38   #3991
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En de mens die zich niet wil onderwerpen aan de wil van God en de leer van Mohammed? Is dat ook een moslim?

Paulus.
Oud 2 november 2011, 16:38   #3992
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
er staat ook niet in dat ze met een auto mogen rijden. Ik stel voor dat ze terug de kameel invoeren.
en aangezien er moslims bestaan die met de auto rijden, zijn dat geen echte moslims?
Oud 2 november 2011, 16:40   #3993
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
En de mens die zich niet wil onderwerpen aan de wil van God en de leer van Mohammed? Is dat ook een moslim?

Paulus.
Heb je gezopen?

Ben jij een moslim misschien?
Oud 2 november 2011, 16:43   #3994
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
volledig zijn he suikerklontje! Allah heeft een deel van zijn schepsels doof en blind gemaakt staat in de koran.... zodat ze het woord van Allah niet kunnen horen. En die dienen dan als oefenmateriaal om een kopje kleiner te worden gemaakt neem ik aan? Ze horen je toch niet komen met dat kromzwaard.
Dat staat nergens in de koran noch in de hadith. Dat verzin jij er gewoon bij. Ik vind je reactie trouwens belachelijk en enorm hoogmoedig. Je zou je moeten schamen.
Oud 2 november 2011, 16:44   #3995
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
en aangezien er moslims bestaan die met de auto rijden, zijn dat geen echte moslims?
In de koran staat dat alles wat verboden is wordt vermeld. Wat er niet in staat is dus niet verboden. Daarom mogen ze ook hun longen kapotroken want Allah had de tabak uit Zuid Amerika nog niet ontdekt.
Ik vermoed dat ze dus ook mogen autorijden..... maar de vrouwen niet, daar zal wel een reden voor zijn. (slecht zicht met die djellaba misschien?)
Oud 2 november 2011, 16:50   #3996
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb je gezopen?

Ben jij een moslim misschien?
Antwoord gewoon eens op de vraag, als je wil.

Paulus.
Oud 2 november 2011, 16:52   #3997
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Antwoord gewoon eens op de vraag, als je wil.

Paulus.
Maar je stelt zo een domme vraag, meneer.

Natuurlijk, ben je geen moslim.
Oud 2 november 2011, 16:53   #3998
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat staat nergens in de koran noch in de hadith. Dat verzin jij er gewoon bij. Ik vind je reactie trouwens belachelijk en enorm hoogmoedig. Je zou je moeten schamen.
ik ben toch zooo beschaamd :

7.7. Allah heeft hun harten en oren verzegeld en over hun ogen is een bedekking. Voor hun is er een zware straf.
7.18. Zij zijn doof, stom en blind, daarom keren zij niet terug (naar het rechte pad).

8.
20.O, u die gelooft, gehoorzaamt Allah en Zijn boodschapper en wendt u niet van hem af, terwijl u hoort.
21. En weest niet zoals degenen, die zeggen: "Wij horen," maar zij horen niet.
22. Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van Allah de doven en de stommen die niet willen begrijpen.
23. Als Allah enig goed in hen had ontdekt, zou Hij hen voorzeker hebben doen horen. En als Hij hen zou hebben laten horen hadden zij zich in afkerigheid afgewend.
17.45 En wanneer u de Koran voorleest, plaatsen Wij tussen u en degenen die niet in het Hiernamaals geloven een verborgen sluier;

17.46. En Wij leggen een bedekking over hun hart en doofheid in hun oren zodat zij het niet kunnen begrijpen. En wanneer u in de Koran uw Heer - de Enige - noemt, wenden zij u in afkeer de rug toe.

18.57. En wie is onrechtvaardiger dan hij die herinnerd wordt aan de tekenen van zijn Heer, maar zich er van afwendt en vergeet, hetgeen zijn handen hebben verricht? Voorwaar, Wij hebben sluiers over hun hart gelegd zodat zij niet begrijpen en doofheid in hun oren. Indien u hen derhalve tot de leiding roept, willen zij de rechte weg niet volgen.

36.
7. Het Woord heeft zich reeds bewaarheid ten opzichte van de meesten hunner, want zij geloven niet.
8. Wij hebben om hun hals ijzeren banden gelegd die tot aan hun kin reiken, zodat hun hoofd omhoog geheven blijft,
9. En Wij hebben een hinderpaal vòòr hen en een hinderpaal achter hen geplaatst en Wij hebben hen gesluierd, zodat zij niet kunnen zien.
10. En het is hun hetzelfde of u hen waarschuwt of niet; zij willen niet geloven
.

Allez, het is een keuze dus.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 november 2011 om 17:12.
Oud 2 november 2011, 16:56   #3999
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
In de koran staat dat alles wat verboden is wordt vermeld. Wat er niet in staat is dus niet verboden. Daarom mogen ze ook hun longen kapotroken want Allah had de tabak uit Zuid Amerika nog niet ontdekt.
Ik vermoed dat ze dus ook mogen autorijden..... maar de vrouwen niet, daar zal wel een reden voor zijn. (slecht zicht met die djellaba misschien?)
Natuurlijk is roken niet halal. Roken wordt vooral afgeraden. De bewijzen lees je in soerah Al Baqara en Al Maidah.

Het is niet omdat vrouwen in SA niet mogen rijden, dat de islam zoiets predikt. Natuurlijk mogen vrouwen rijden.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 2 november 2011 om 16:58.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 17:00   #4000
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar je stelt zo een domme vraag, meneer.

Natuurlijk, ben je geen moslim.
Dank u.

Paulus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be