![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#11601 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11602 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik maak gewoon een vergelijking, is dat te moeilijk voor u?
|
|
|
#11603 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#11604 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welke dan? Apart, buitenissig, bizar, buitenlands, anders, eigenaardig, gek, merkwaardig ... ?
|
|
|
#11605 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom vraagt u hem niet meer uitleg? Of vindt u dat spaghetti kopen op hetzelfde neerkomt als halal aanvaarden? Dat zou duiden op verregaande oppervlakkigheid!
|
|
|
|
#11606 |
|
Banneling
|
wel oppassen dat je het juiste politiek correcte woordje dan gebruikt. Sommige woordjes zijn ondertussen FOEI geworden.
|
|
|
|
|
|
#11607 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik schreef niet "ook al hebben ze de taal geleerd enz enz enz" erbij! De politie kan dat inderdaad niet weten maar zal het wel vlug merken zeker als ze met ernstige mensen te maken heeft of met gespuis???Hetzelfde gebeurt toch ook als autochtonen gecontroleerd worden! En dat het vervelend is voor de ernstige mensen onder hen, volledig akkoord. Maar dat hebben ze te danken aan het vele gespuis in hun rangen die iedereen op die manier een slechte reputatie bezorgt! Trouwens, die "ernstige fatsoenlijke vreemdelingen" zullen wel niet teveel te vinden zijn op die plaatsen die gekend staan als verzamelplaatsen voor gespuis zeker? Ze hebben evenveel reden als wij om daar zo veel mogelijk weg te blijven! Laatst gewijzigd door andev : 2 november 2011 om 16:38. |
|
|
|
|
|
|
#11608 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat een nietszeggende antwoorden op zovele vragen en postings. Als je maar denkt dat je het laatste woord hebt of zo? Racisme alhier, racisme aldaar, racisme overal waar de multicul niet als "verrijking" kan worden voorgesteld... En je hebt dan nog pech, want ik ken geen enkel land waar de multicul ondertussen als een verrijking werd aangevoeld? Jij wel? Volhouden! Je maakt alleen maar duidelijker dat je in het ijle rond staat te slaan. Laatst gewijzigd door andev : 2 november 2011 om 16:56. |
|
|
|
|
|
|
#11609 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zie oa 11607! Laatst gewijzigd door andev : 2 november 2011 om 16:47. |
|
|
|
|
|
|
#11610 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals jij lid bent van Al Quaeda? We verzuipen in je logica en common sense! Asjeblief stop... we houden het niet meer vol! |
|
|
|
|
|
|
#11611 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Redelijk goed.
Heb een vrij uitgebreide ervaring met zulke mensen.
|
|
|
#11612 | |
|
|
Citaat:
Waarin ligt het verschil, Marie?
|
|
|
|
#11613 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat is fout en racistisch volgens uw eigen woorden. kijk maar: U bent naar uw eigen norm en maatstaf, fout en racistisch. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 november 2011 om 17:26. |
|
|
|
|
|
|
#11614 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 november 2011 om 17:24. |
|
|
|
|
|
|
#11615 | |
|
|
Citaat:
Het is inderdaad discriminerend, maar niet racistisch, gezien het niet valt in de definitie (ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong). Ik ben een voorstander van Karma. Niet dat ik er in geloof, maar ik heb er geen probleem mee mensen te discrimineren die anderen discrimineren. Gij noemt het 'racisme', ik noem het 'koekje van eigen deeg'
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 2 november 2011 om 17:37. |
|
|
|
|
|
|
#11616 |
|
|
|
|
|
#11617 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11618 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je dat echt niet weet..wat doe je dan in deze discussie! Geen wonder dat er geen eind aan komt! Laatst gewijzigd door andev : 2 november 2011 om 18:18. |
|
|
|
|
|
|
#11619 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11620 | ||||
|
Banneling
|
Wat vervorm en verdraai ik?
Citaat:
Citaat:
Ook al hebben ze de taal geleerd, zijn ze geïntegreerd, werken ze, houden ze zich ten allen tijde aan de wet, de politie beoordeelt hen als vreemdeling. Citaat:
Ik ben er 50 en werd 1 maal in heel mijn leven gecontroleerd, op de markt in Kortrijk in de zomer, toen ik een bruin kleurke had. Citaat:
Het gaat er over dat vreemdelingen ook al hebben ze de taal geleerd, zijn ze geïntegreerd, werken ze, houden ze zich ten allen tijde aan de wet; beoordeeld worden als vreemdeling. En dat geldt ook wanneer ze werk zoeken, een huis willen huren, de dancing binnen willen of hier op het forum posten. |
||||
|
|
|