Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 november 2011, 14:43   #1061
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is vriendelijk van jou. Jij negeert liever de feiten.

Het bedrag voor kotstudent is hoger.
Ik gaf ze toch beide.
De maximum inkomensgrens voor een studiebeurs, als je 2 kinderen hebt, is 33.749,13euro belastbaar inkomen. (kadastraal inkomen meegerekend belastingen nog niet afgetrokken.)
Dat is een belastbaar inkomen van 2410,64 per maand. Dan moeten je 2 studenten zeker niet op kot gaan, hé.
Indien je recht hebt op een studiebeurs, dan bedraagt die € 3.622,42 als u kotstudent bent, € 2.174,15 als u geen kotstudent bent.
http://www.ond.vlaanderen.be/studiet...ogeronderwijs/
Je krijgt dus 1448,27 euro per jaar meer voor een kotstudent.
Waar vind jij een kot voor 1448,27 euro per jaar.
Als je maar een belastbaar inkomen van 2410,64euro hebt en geen recht op een studiebeurs, hoe ga jij dan 1 of 2 koten betalen voor je 2 kinderen?

Welke studies zijn dat?

Uiteraard is er ongelijkheid in thuissituatie. Maar die ongelijkheid is toch niet groter dan die in andere landen, en toch zijn wij zowat de slechtste voor gelijke kansen in het onderwijs.
Geen gelijke kansen in het onderwijs ? Marokkanen en Turken worden daar verdorie gepamperd. . Ze krijgen zelfs gratis extra bijlessen. Als ze daar niet naartoe komen en liever op het muurtje gaan zitten , wie zijn fout is dat dan ?
Vreemd dat Chinese , Zuid-Amerikaanse of Oost-Europese kindjes wel meekunnen .
De scholen zullen selectief racistisch zijn zeker.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 14:49   #1062
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee echt?
Denkt u dat dit gelijk is in aantal?
Voor het geval u het niet begrijpt, denkt u dat de vertegenwoordiging van Turkse, Marokkaanse, Algerijnse, Vlaamse kinderen gelijk is bij taalachterstand?
Wat denkt ge...
Is dat van belang hoeveel kinderen volgens afkomst taalachterstand hebben? Waarom?

Het is van belang dat kinderen met taalachterstand geholpen worden zodat ze gelijke kansen hebben.
Maar jij telt liever!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 14:49   #1063
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee echt?
Denkt u dat dit gelijk is in aantal?
Voor het geval u het niet begrijpt, denkt u dat de vertegenwoordiging van Turkse, Marokkaanse, Algerijnse, Vlaamse kinderen gelijk is bij taalachterstand?
Wat denkt ge...
Ik vermoed dat ze ervan uitgaat dat kinderen die de plaatselijke dialecten spreken met hun ouders (zoals Westvlaams, Limburgs, Antwerps, Oostvlaams, Brabants), totaal geen AN kunnen begrijpen, in tegenstelling tot de Turken, Marokkanen, Iraniers, Tunesiers, Afghanen etc.... die allemaal wèl thuis vlot in het AN met hun ouders praten.

Snapt dat dan toch eens Alice!
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 14:55   #1064
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is vriendelijk van jou. Jij negeert liever de feiten.

Het bedrag voor kotstudent is hoger.
Ik gaf ze toch beide.
De maximum inkomensgrens voor een studiebeurs, als je 2 kinderen hebt, is 33.749,13euro belastbaar inkomen. (kadastraal inkomen meegerekend belastingen nog niet afgetrokken.)
Dat is een belastbaar inkomen van 2410,64 per maand. Dan moeten je 2 studenten zeker niet op kot gaan, hé.
Indien je recht hebt op een studiebeurs, dan bedraagt die € 3.622,42 als u kotstudent bent, € 2.174,15 als u geen kotstudent bent.
http://www.ond.vlaanderen.be/studiet...ogeronderwijs/
Je krijgt dus 1448,27 euro per jaar meer voor een kotstudent.
Waar vind jij een kot voor 1448,27 euro per jaar.
Als je maar een belastbaar inkomen van 2410,64euro hebt en geen recht op een studiebeurs, hoe ga jij dan 1 of 2 koten betalen voor je 2 kinderen?

Welke studies zijn dat?

Uiteraard is er ongelijkheid in thuissituatie. Maar die ongelijkheid is toch niet groter dan die in andere landen, en toch zijn wij zowat de slechtste voor gelijke kansen in het onderwijs.
Zowat alle studies binnen Hoger onderwijs zoals alle richtingen bedrijfskunde, alle sociale richtingen,kosten aan ouders tussen 500 en 1000 euro.

Wanneer je onvoldoende middelen hebt moeten je kinderen gewoon thuis blijven wonen en niet op kot gaan, of het kot combineren met een studentenjob en veel eten van thuis meenemen of ieder weekend proberen thuis te zijn.

Ga je nu beweren dat de staat er voor moet opdraaien wanneer je beslist om een bepaalde richting te volgen verder van huis en je geen openbaar vervoer wilt gebruiken?
Dat is van die extreem linkse praat, de staat hoeft dat helemaal niet en doet meer dan genoeg.

Ik weet niet of er hier meer ongelijkheid zit door thuissituaties of niet. Wel weet ik dat Nederland studieleningen geeft die je dus moet terugbetalen, dat is een drempel voor kinderen die het thuis minder breed hebben, in Belgie kan wie dit wil alle studies doen wanneer je er het doorzettingsvermogen en intelligentie voor hebt.
Geen enkele Hoge school of Unief zal je wiegeren omdat je ouders het niet zo brreed hebben, integendeel, je betaald zelfs onmiddelijk amper inschrijvingsgeld.
Uw visie klopt dus niet over het onderwijs wat uitsluit.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 14:57   #1065
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Ik vermoed dat ze ervan uitgaat dat kinderen die de plaatselijke dialecten spreken met hun ouders (zoals Westvlaams, Limburgs, Antwerps, Oostvlaams, Brabants), totaal geen AN kunnen begrijpen, in tegenstelling tot de Turken, Marokkanen, Iraniers, Tunesiers, Afghanen etc.... die allemaal wèl thuis vlot in het AN met hun ouders praten.

Snapt dat dan toch eens Alice!
Tja..noot aan gedacht... dus kinderen die in Grobbendonk wonen of Mol, die kennen de Nederlandse taal niet? Wat erg zeg...
Oud 2 november 2011, 14:59   #1066
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is dat van belang hoeveel kinderen volgens afkomst taalachterstand hebben? Waarom?

Het is van belang dat kinderen met taalachterstand geholpen worden zodat ze gelijke kansen hebben.
Maar jij telt liever!
Draai niet rond de pot, er werd u een vraag gesteld, beantwoord ze eerst alvorens ze te ontduiken door mij te ondervragen. Dat pakt niet hoor...

Kunt u ineens even het citaat geven waarop u meent te moeten reageren met " jij telt ze liever"?
Oud 2 november 2011, 14:59   #1067
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hoeveel kinderen denkt u dat er vanuit van origine Vlaamse gezinnen met taalachterstand naar scholen trekken?
Ik kan begrijpen dat dat vanuit uw denkwijze raar overkomt, maar dat maakt me persoonlijk niets uit.
Als er kinderen problemen hebben, dan moeten we ons best doen, ik het belang van het kind, om die problemen op te lossen.

Of dat nu al dan niet of minder of meer voorkomt bij arbitrair in het leven geroepen groepen, dat maakt niets uit.

Ik herhaal, ik denk niet in hokjes, ik denk logisch en positief.
Oud 2 november 2011, 15:08   #1068
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ik kan begrijpen dat dat vanuit uw denkwijze raar overkomt, maar dat maakt me persoonlijk niets uit.
Als er kinderen problemen hebben, dan moeten we ons best doen, ik het belang van het kind, om die problemen op te lossen.

Of dat nu al dan niet of minder of meer voorkomt bij arbitrair in het leven geroepen groepen, dat maakt niets uit.

Wat bedoelt u eigenlijk met " mijn denkwijze"?
Graag een behoorlijke toelichting waar uw uitspraak op gebaseerd is, anders is dit een goed voorbeeld van drogreden om de focus van de discussie te halen.

Natuurlijk maakt het wel uit over welke kinderen het gaat, wat hun achtergrond is, de kennis van de taal van beide ouders.
Hoe kunt u ooit die problemen anapakken wanneer bijvoorbeeld het probleem thuis zit bij ouders die zelf amper de taal verstaan? Oh ja, bij u mocht de school dit oplossen terwijl Sjok dan weer vind dat het onderwijs uitsluit...rare jongens die zogenaamde linksen....
Oud 2 november 2011, 15:31   #1069
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Zowat alle studies binnen Hoger onderwijs zoals alle richtingen bedrijfskunde, alle sociale richtingen,kosten aan ouders tussen 500 en 1000 euro.
Ice, het inschrijvingsgeld alleen al kost meer dan 500 euro (€ 578,70 euro voor de Ugent). Dan heb je nog geen boek of cursus en geen abonnement voor het openbaar vervoer.
Als student moet je over internet en PC beschikken. Hoeveel kost dat per jaar?

Citaat:
Wanneer je onvoldoende middelen hebt moeten je kinderen gewoon thuis blijven wonen en niet op kot gaan,
Dat schreef ik dus. Gelijke kansen?
Citaat:
of het kot combineren met een studentenjob en veel eten van thuis meenemen of ieder weekend proberen thuis te zijn.
Ja, zo'n student moet werken wanneer anderen kunnen studeren. Gelijke kansen?

Citaat:
Ga je nu beweren dat de staat er voor moet opdraaien wanneer je beslist om een bepaalde richting te volgen verder van huis en je geen openbaar vervoer wilt gebruiken?
Dat is van die extreem linkse praat, de staat hoeft dat helemaal niet en doet meer dan genoeg.
Ik beweer dat er wat meer moet gedaan worden aan gelijke kansen.

Citaat:
Ik weet niet of er hier meer ongelijkheid zit door thuissituaties of niet. Wel weet ik dat Nederland studieleningen geeft die je dus moet terugbetalen, dat is een drempel voor kinderen die het thuis minder breed hebben, in Belgie kan wie dit wil alle studies doen wanneer je er het doorzettingsvermogen en intelligentie voor hebt.
Ik weet wel dat het in Nederland nog duurder is.

Citaat:
Geen enkele Hoge school of Unief zal je wiegeren omdat je ouders het niet zo brreed hebben, integendeel, je betaald zelfs onmiddelijk amper inschrijvingsgeld.
Uw visie klopt dus niet over het onderwijs wat uitsluit.
We moeten nu content zijn dat er niet geweigerd wordt.
Ik beweer niet dat ons onderwijs uitsluit. Ik beweer dat we in de top zitten voor ongelijke kansen .
Oud 2 november 2011, 15:54   #1070
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ice, het inschrijvingsgeld alleen al kost meer dan 500 euro (€ 578,70 euro voor de Ugent). Dan heb je nog geen boek of cursus en geen abonnement voor het openbaar vervoer.
Als student moet je over internet en PC beschikken. Hoeveel kost dat per jaar?

Dat schreef ik dus. Gelijke kansen?

Ja, zo'n student moet werken wanneer anderen kunnen studeren. Gelijke kansen?

Ik beweer dat er wat meer moet gedaan worden aan gelijke kansen.

Ik weet wel dat het in Nederland nog duurder is.

We moeten nu content zijn dat er niet geweigerd wordt.
Ik beweer niet dat ons onderwijs uitsluit. Ik beweer dat we in de top zitten voor ongelijke kansen .
Het inschrijvingsgeld kost voor Hoge scholen 500 euro, waavan een beursstudent er 100 betaald.
Gaat u daar nog verder over zeuren?

Een PC kun je goedkoop vinden tweede hands, het moet gen nieuwe zijn of je kunt op afbetaling kopen, internet hebben veel mensen al, en indien niet stellen scholen lokalen ter beschikking waar je gratis internet kunt gebruiken, net zoals in openbare bibs..

Ja, gelijke kansen! Want omdat de thuissituatie ongelijk is moet de een student iets verdienen en de ander niet, is dat zo moeilijk voor u ?
Ons onderwijs sluit dus niet uit, hoe kan het dan ongelijke kansen bieden?
Graag een antwoord dit keer...want u reageert steeds met tegenvragen zonder aan u gestelde vragen te beantwoorden.
Dat pakt niet mee.
Oud 2 november 2011, 16:18   #1071
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het inschrijvingsgeld kost voor Hoge scholen 500 euro, waavan een beursstudent er 100 betaald.
Gaat u daar nog verder over zeuren?
€ 578,70 euro voor de Ugent, evenveel voor de hogeschool.
Geen boeken of cursussen. Geen trein en/of busabonnement.
Citaat:
Een PC kun je goedkoop vinden tweede hands, het moet gen nieuwe zijn of je kunt op afbetaling kopen, internet hebben veel mensen al, en indien niet stellen scholen lokalen ter beschikking waar je gratis internet kunt gebruiken, net zoals in openbare bibs..
Je moet thuis ook over een pc beschikken. Voor HOWEST moet je verplicht een laptop hebben.
Afhankelijk van de richting moet de laptop aan minimumvereisten voldoen.
Jij hebt duidelijk geen studenten in huis.

Citaat:
Ja, gelijke kansen! Want omdat de thuissituatie ongelijk is moet de een student iets verdienen en de ander niet, is dat zo moeilijk voor u ?
Ons onderwijs sluit dus niet uit, hoe kan het dan ongelijke kansen bieden?
Je komt weer af met uitsluiten.
Ik beweer niet dat studenten uitgeloten worden, ik beweer dat ze geen gelijke kansen hebben.
De ene student moet iets verdienen. Jij durft dat gelijke kansen noemen.
Citaat:
Graag een antwoord dit keer...want u reageert steeds met tegenvragen zonder aan u gestelde vragen te beantwoorden.
Dat pakt niet mee.
Stop jij eerst eens met negeren van tegenargumentatie.
Oud 2 november 2011, 16:33   #1072
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
€ 578,70 euro voor de Ugent, evenveel voor de hogeschool.
Geen boeken of cursussen. Geen trein en/of busabonnement.

Je moet thuis ook over een pc beschikken. Voor HOWEST moet je verplicht een laptop hebben.
Afhankelijk van de richting moet de laptop aan minimumvereisten voldoen.
Jij hebt duidelijk geen studenten in huis.

Je komt weer af met uitsluiten.
Ik beweer niet dat studenten uitgeloten worden, ik beweer dat ze geen gelijke kansen hebben.
De ene student moet iets verdienen. Jij durft dat gelijke kansen noemen.

Stop jij eerst eens met negeren van tegenargumentatie.
U wordt helemaal niet genegeerd alleen trekken uw argumenten op niets8

1. de PC
Je krijgt afhankelijk van inkomen meer dan 200 euro aan studiebeurs en betaald 100 euro inschrijvingsgeld. Dus blijft er meer dan voldoende over ook voor die PC op voorwaarde dat je het bedrag ook aan werkelijke studiekosten besteed.
2. inschrijvingsgeld
Je betaald slechts zoals al verschillende keren gezegd als beursstudent 100 eurootjes...je hebt genoeg geld via de studiebeurs voor boeken en cursussen.
Die kosten nooit meer dan tussen 100 en 500 euro, blijft er nog genoeg over voor die PC...

Ik heb twee studenten in huis en weet precies wat dit kost, wijsneusje...

3; uitsluiten en gelijke kansen.
Scholen sluiten niet uit maar bieden geen gelijke kansen. Graag concrete voorbeelden hoe scholen ongelijke kansen bieden aan leerlingen.

4. studentenjobs
Weet u hoeveel dagen studenten mogen werken en nog ten laste zijn bij ouders? Je gaat er niet dood van om ook zelf iets te verdienen en evenmin verminderd dit je kansen of is de school er verantwoordelijk voor, het verschil zit in de thuissituatie.

En nu gij even grondig dit keer en zonder onmiddellijk weer andere vragen te stellen alvorens zelf te antwoorden.

Laatst gewijzigd door alice : 2 november 2011 om 16:33.
Oud 2 november 2011, 16:57   #1073
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat maakt wel iets uit. Het leerplan wordt per schooljaar gemaakt en dient te worden opgevolgd. Wanneer blijkt dat een bepaalde groep de ganse klas tegenhoudt om het niveau te halen, dat gehaald dient te worden, kunnen we ze beter apart onderwijzen, tot hun achterstand is weggewerkt en ze weer mee kunnen.

Citaat:
U denkt wel in hokjes. Volgens u is ieder lid van het Vlaams Belang een racist.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 17:16   #1074
Alboreto

Standaard

Citaat:
Graag een behoorlijke toelichting waar uw uitspraak op gebaseerd is, anders is dit een goed voorbeeld van drogreden om de focus van de discussie te halen.
Deze:
Citaat:
Waar denkt u, zal taalachterstand dan het meeste voorkomen, is dit bij van origine Vlaamse kinderen die thuis volledig in het Vlaams worden opgevoed, is dit bij andere gezinnen waar ook Vlaams wordt gesproken of is dit bij gezinnen die niet, amper of nooit thuis Nederlands spreken? Wat zou het zijn, denkt u en zouden die gezinnen waar niet, amper of nooit Vlaams wordt gesproken van Vlaamse origine of niet Vlaamse origine zijn?

Citaat:
Natuurlijk maakt het wel uit over welke kinderen het gaat, wat hun achtergrond is, de kennis van de taal van beide ouders.
Ik herhaal, ik begrijp dat het voor u iets uit maakt, maar niet voor mijn.
Ik ben meer voor het aanpakken van problemen als en wanneer ze zich voordoen.

Citaat:
Hoe kunt u ooit die problemen anapakken wanneer bijvoorbeeld het probleem thuis zit bij ouders die zelf amper de taal verstaan?
Dat is irrelevant.
Het is het probleem dat moet aangepakt worden, in het belang van het kind.

Citaat:
Oh ja, bij u mocht de school dit oplossen terwijl Sjok dan weer vind dat het onderwijs uitsluit...rare jongens die zogenaamde linksen....
Heeft er misschien mee te maken dat ik rechts ben.
Niet racistisch rechts dan wel.
Oud 2 november 2011, 17:17   #1075
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Het leerplan wordt per schooljaar gemaakt en dient te worden opgevolgd. Wanneer blijkt dat een bepaalde groep de ganse klas tegenhoudt om het niveau te halen, dat gehaald dient te worden, kunnen we ze beter apart onderwijzen, tot hun achterstand is weggewerkt en ze weer mee kunnen.
weer een punt waar we het eens zijn.
Oud 2 november 2011, 18:28   #1076
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eigenlijk wel.
Als ge er geen probleem in ziet om ook die andere zaken te onderzoeken kan het niet anders dan ook deze zaken te registreren.

Tenzij ge bedoelt om eerst enkel afkomst te registreren, dan de uitkomst te geven, en pas vanaf dan de andere zaken te registreren, want dat zou al te gek zijn.
O ja? Stel je eventjes voor dat we ons grandioos vergissen en de vreemdelingen amper of bijna niet in de bajes zitten! Dan is het ook niet nodig al die andere onderzoeken te doen zeker, zomaar als tijdverdrijf?
Maar om dat te weten... moeten we eerst weten van welke origine de mensen zijn die de gevangenissen vullen!
Juist of niet juist?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 18:50   #1077
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat staat er dus niet hé.
Probeer uw stropoppen wat achterwege te laten, Paulus.
Met uw woordspelletjes verlamt ge alweer een tot nu toe serene discussie.
Heb jaren zelf in het onderwijs gestaan, en neem niet eens de moeite om nog mee te doen aan de beweringen van bepaalde grote specialisten hier die zeker weten dat het iedereen zijn schuld is... uitgenomen die van de lieve kindjes en studentjes van bepaalde bevolkingsgroepen in het bijzonder...
En oplossingen hebben ze bij de vleet!
Misschien toch eens elke avond laat op straat gaan kijken wie er niet hoeft te studeren. Een paar uur op school zitten niksen is uiteraard niet voldoende! Wie zijn boekentasje thuis gesloten tegen de muur gooit en 's morgens datzelfde boekentasje, zonder open gedaan te hebben (voor snoep en boterhammen uitgezonderd) weer meeneemt, in de veronderstelling dat de nodige in te oefenen en te leren zaken vanzelf 's nachts in hun hoofdje plaats hebben genomen...
Wie het vertikt om te studeren, in te oefenen, na te denken, te luisteren, te willen leren, voor te bereiden enz enz die verspilt nutteloos het geld van onze maatschappij. En zo zijn er ook wel wat autochtonen natuurlijk!
We zouden dit en we zouden dat...
Er werd al genoeg geld en middelen besteedt met o zo weinig resultaat! Vooral voor diegenen die het het hardst nodig hebben.
We kunnen het ook zo in de Noordzee kieperen.

Laatst gewijzigd door andev : 2 november 2011 om 18:55.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 18:54   #1078
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
O ja? Stel je eventjes voor dat we ons grandioos vergissen en de vreemdelingen amper of bijna niet in de bajes zitten! Dan is het ook niet nodig al die andere onderzoeken te doen zeker, zomaar als tijdverdrijf?
In tegendeel.
Indien afkomst zoals verwacht inderdaad een dood spoor is, dan hebt ge ten minste genoeg data om achter de echte oorzaken te zoeken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Maar om dat te weten... moeten we eerst weten van welke origine de mensen zijn die de gevangenissen vullen!
Juist of niet juist?
Tuurlijk niet.
In een onderzoek naar de oorzaken van misdaden moet er niets 'eerst' onderzocht worden.
Gewoon alle parameters registreren en onderzoeken waar verbanden zouden kunnen liggen.
Oud 2 november 2011, 19:31   #1079
Torkilson
Gouverneur

Torkilson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke vorm van drogreden zou dit dan moeten zijn?
Oud 2 november 2011, 19:32   #1080
Torkilson
Gouverneur

Torkilson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In tegendeel.
Indien afkomst zoals verwacht inderdaad een dood spoor is, dan hebt ge ten minste genoeg data om achter de echte oorzaken te zoeken.

Tuurlijk niet.
In een onderzoek naar de oorzaken van misdaden moet er niets 'eerst' onderzocht worden.
Gewoon alle parameters registreren en onderzoeken waar verbanden zouden kunnen liggen.
Inderdaad, identiteit hangt niet alleen af van de origine. ER zijn veel meer factoren die iemands leven bepalen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be