![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De enigste reden waarom suqar_7loe het opneemt voor het meisje is omdat haar vader een amerikaanse rechter is en zo de VS vertegenwoordigt. Moest het een palestijnse rechter zijn dan was het meisje een hoer dat gestenigd moest worden.
Het is allemaal de schuld van de Flair. Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 4 november 2011 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alle ik wed dat ge gelijk hebt
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En on topic. Een 16 jarig meisje herhaaldelijk slaan met een riem, of het is het gebaar van een troglodiet om dominatie te verkrijgen, of het is een sexuele actie, die ook dominant is. Of als we heel positief denken, is het om de jongedame een pleziertje te doen (denk maar aan onze "eigen" SM rechter).
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De feiten :
Een filmpje waarin is te zien hoe een Texaanse rechter zijn gehandicapte dochter afranselt, wekt wereldwijd verontwaardiging op. De beelden dateren al van 7 jaar geleden, maar de intussen 23-jarige Hillary heeft ze pas nu online gezet. .Op de expliciete beelden is te zien hoe jeugdrechter William Adams zijn 16-jarige dochter Hillary 7 minuten lang brutaal afranselt met een broeksriem. ‘Bend over the fucking bed’, roept de man uit, 'You don't deserve to live in this house.' De reden: het meisje had de computer van het gezin gebruikt om muziek te downloaden en videospelletjes te spelen. Het meisje schreeuwt de hele tijd om hulp, maar haar vader blijft slaan. Wat hij niet weet, is dat zijn dochter in de hoek van de kamer een camera had opgesteld die alles netjes filmde. Jarenlang bleef het filmpje in de kast, tot de intussen 23-jarige vrouw na een zoveelste scheldtirade besliste de beelden op het internet te zetten. Hillary lijdt aan een hersenverlamming. Ze heeft onder meer evenwichtsstoornissen, last van bevende ledematen en problemen met haar spraak.
Laatst gewijzigd door Pietje : 3 november 2011 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Hoe kan die pipo nu nog zijn beroep uitoefenen?
Bijkomende vraag, hoe zijn aanklachten van kindermischandeling door hem behandeld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
Dat ik het opneem voor Palestijnen is mijn keuze. Ik sta achter hen en kan hen goed begrijpen wanneer ze de zionisten terug aanvallen. Helaas sneuvelen er vooral onschuldige burgers maar ja, in een oorlog is zoiets nu eenmaal 'normaal' Dat maakt van mij nog altijd geen 'kindermoordenaarsteunster'. Het siert je trouwens niet om dit in elke draad te betrekken. Ik val bepaalden onder jullie ook niet lastig met postings als 'Breivikverheerlijker' want nochtans waren er een pak die Breivik heel goed begrepen. Mij goed hoor, zolang ge mij maar niet lastig valt met uwe zeik is het oké. Dat ik het opneem voor dit meisje is normaal. Alleen ongedierte neemt het op voor die rechter. Van kinderen blijf je met je fikken af. En de dag dat een Palestijnse man zo'n frats zou uitsteken zou ge mij nog steeds de dochter zien verdedigen. Mannen verdedigen doe ik heel weinig ![]() En nu genoeg tijd verspilt aan je leugenachtige beschuldigingen.
Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 4 november 2011 om 09:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
5 keer een slag op de poep mishandeling noemen is belachelijk. Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=0Lvdv_4polk
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 4 november 2011 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Hoe zit het, krijg ik nog een antwoord of zal het bij trollen blijven?
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het kind is mentaal gezond. Ze had illegale software en muziek gedownload. Bij een veroordeling kan dat in de VS armoede voor de rest van uw leven betekenen. Daar zijn ze een pak strenger met illegale muziek en software. Haar vader had haar meermaals gewaarschuwd. Na de zoveelste keer dat ze de waarschuwing negeerde heeft haar vader 5 tikken met een riem op haar poep gegeven. De vader heeft het kind 5 slagen op de poep gegeven en niet 7 minuten lang. Ze heeft het filmpje geplaatst nadat ze haar zin niet kreeg. ( ze moest de auto terugbrengen) Dochter nu ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natte handdoek tegen poepke, zelfde pijn.
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze komen uit "de Standaard".
En stop nu maar, je hebt jezelf al genoeg belachelijk gemaakt.
![]() |
#79 | |
|
![]() Jij beweert dus dat beide even pijnlijk zijn. Vanwaar heb je dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() En nog niet een klein beetje.
![]() |
![]() |