![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe dan ook, je geeft dus grif toe dat JIJ een ONVERDRAAGZAME POLITIEK CORRECTE RACIST bent. Niet dat we dat nog niet wisten. Het maakt je niet minder racist (in de brede betekenis van het woord). Opletten Neruda, want je zou wel eens de eerste prooi van jouw gedroomde jacht kunnen worden. Kent iemand de identiteit van Neruda zodat ik klacht kan neerleggen tegen Neruda wegens zijn uitgesproken racisme? |
||
|
|
|
|
|
#42 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#43 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Een Arabier of een Jood kan dus nooit een Vlaming worden, nog in geen 1000 jaar. |
|
|
|
|
|
|
#44 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#45 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Leg eens uit aub. |
|
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Onze politiek correcte FORUMFÜHRER Piano gaat nu ook nog de multikulfascisten even voorschrijven welke nicks politiek correct zijn en welke nicks 'beledigend" zijn. Binnenkort wordt je per definitie bij de 'racisten' geklasseerd als je je kinderen niet de namen Mohammed, Ahmed of Ali geeft. Fatima Spolpoel |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Maar als ik nu een niet exact te verklaren afkeer voel voor die mensen, die zich NIET vertaalt in welke agressie ook, ben ik dan een racist? En hoe gaat zo'n wetje mij dan bekeren? Dat is toch te stom voor woorden(maar zo is Paars), een Blokker een boete geven om hem tot multiculturalist om te toveren! |
|
|
|
|
|
|
#48 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#49 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Jouw logica is ifewel door onkunde of door racisme ingegeven, of misschien door een combinatie van beide 8) |
||
|
|
|
|
|
#50 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#51 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
En wat betreft gemeenschappelijke afkomst ben je er natuurlijk ook weer eens 180 graden naast. |
||
|
|
|
|
|
#52 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Piano, zie eens in, dat dat niet allemaal racisten zijn, maar dat mensen zijn die gewoon 's avonds me hun hondjen buiten in 't park willen wandelen, mensen die gewoon de metro of bus willen nemen zonder belaagd te worden. Mensen die voor hun welvaart willen werken, en zelf solidair willen zijn, maar ook solidariteit verwachten van diegene die van hun solidariteit gebruik maken. Piano, ik werk hier samen met een afrikaanse computerexperte, hier werken marokaanse schoonmakers, ik heb hier 10 belgen als collega's en de anderen zijn allemaal buitenlanders, Italianen, Duitsers, Grieken, Hongaren, noem het en het zit er wel ergens tussen. Ik heb ikik geen problemen met die mensen... Als ik nu een "Blok Racist" zou zijn zou ik daar volgens u toch nie mee kunnen samenwerken... Hou dus op met te denken dat al Vlaams Blokkers racisten zijn, het is niet zo. Het zijn de overbeschermingsmaatregelen die het altijd maar erger maken. Stel u eens voor dat er geen vreemdelingenstemrecht geweest was, geen centrum voor Inquisitie van de Vlaming, en een eerlijk gerecht zou zijn... Meer vragen wij niet, ... geen onredelijke dingen, ... |
|||
|
|
|
|
|
#53 | |||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Beledigend zou echter meer in de aard van bijv. Zeepsmoel ofzo liggen. Dus een vraagje: Wat is er zo beledigend aan Spolspoel? Citaat:
Kom nou... Is toch gewoon iemand die Verhofstadt haat. Dus opnieuw een vraagje, dat maakt er al twee: Wat is daar beledigend aan? |
|||
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
Zou Spiano mogen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#55 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#56 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#57 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
06/07/'04 door The Piano: Mij interesseert niet enkel wat JIJ zegt want ik zie jullie, rechtsextremisten van het racistische Vlaams Blok, als één geheel. De reden waarom is vrij eenvoudig: omdat jullie altijd als een geheel optreden tegenover iemand die een kritische kanttekening plaatst bij het Blok. Dat jullie onderling verschillen van mening zal mij worst wezen Voor piano is er geen verschil tussen een die-hard racist en een chiroleider die een vlaams blok-standpunt niet afbreekt. Laat u niet vangen, herr flick, in the end is het verloren moeite. |
||
|
|
|
|
|
#58 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#59 |
|
|
Sinds wanneer is racisme de ergste misdaad der misdaden ?
dit maar om te zeggen dat ik ergere misdaden ken dan zeggen 'ik hou niet van vreemdelingen'....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#60 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Alé Seba, 10 wees-gegroetjes op uw blote knieën en t'is uw vergeven, alhoewel je als rechtschapen christenmens me eigenlijk uw kaak zou moeten aanbieden. |
||
|
|
|